Epätavallisia pelisattumuksia

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Strangten kirjoitti:
vompovompatti kirjoitti:
Rectunator kirjoitti:Kaverin Tusen Son lascannon-mies ampuu Leman Russian peltiin 5. Joka kerta kaatuu siihen 1/2 osumisessa.
Mitä ihmettä tarkoitat? Siis thousand sonien lascannon mies (eivät muuten saa sellaisia) ampuu russiasi ja heittää 5... wtf!?
Minä käsitin tuon jotenkin niin että tuhatpoika ampui viidesti ja joka kerta meni huti osumaheiton ykkösellä tai kakkosella.
Jos oikein haluaa yrittää, niin noin sen voi käsittää. Ja se "lascannon" tarkoittaa kaiketi bolt of Tzeenchiä vai mikä se psychic power olikaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
laurentius

Viesti Kirjoittaja laurentius »

bolt of change kenties?
We are returned!
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Huoh, ilmeisesti tarttee selittää :D. Porukka on Thousand sonien näköistä poppoota mutta eivät käytä heidän sääntöjään (muistaakseni). Lascannon-juippi ampui 5 kertaa russia ja joka kerta osumiseen pyörähti 1 tai 2. 6. vuorolla tuli se 3 ja sitten tuhoon muistaakseni 3.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Nicodemus von Traube

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Karulla oli 40K pelissä hävyttömän onnekas rhino. Se ammuttiin ekalla vuorolla ampumiskyvyttömäksi (shaken tai jotain) laaserkanuunalla, sitten se jyristeli suoraan päin demoniprissiäni joka penetroi sen vimmalla. Siitäkös se rhino vaan tykkäs, hieman vain sheikkasi äkkinäisestä demoniprinssin huomiosta. Sitten sitä rhinoa ammuttiin laaserilla, siitä tuhoutui combi. Sitten sitä ammuttiin laaserilla, taisi vain sheikata. Sitten sitä ammuttiin laaserilla, olisiko se sheikannut tai jotain. Sitten sitä... Niin. Sitten sitä ammuttiin laaserilla.

Taidettiin sitä jossain vaiheessa ampua plasmallakin. Kuusi vuoroa laasertulimyrskyä ja plasmaa sekä demoniprinssin häsistelyä, ja se saamarin vihreä Dark Angel-paku senkun jatkaa matkaa. *grins*

Samaisessa pelissä Defilerini pääsi ampumaan (!) jota voi pitää tietynlaisena ihmeenä ottaen huomioon Deffin legendaarisen hyvät panssarit (kuoli, yllätys yllätys yhteen laaseriin).
15mm for teh win
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Rhinoni ehti eräässä objektiivinnappaus-pelissä tulemaan reservistä, ajamaan kiville, käynnistämään ittensä, ajamaan seuraaville kiville, ulostamaan jampat, käynnistämään ittensä, ampumaan ja jampat sieltä sisältä sai vielä objektiivinkin otettua :D
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
GTR

Viesti Kirjoittaja GTR »

Heitin 6 kolme kertaa ja sitten ei ole tullu kutosia vain 1:siä. (Tämä tapahtui yhdessä ropessa.)
Tällaisia urleja ei enää ikinä signatureen. -MN
I.H.

Viesti Kirjoittaja I.H. »

6 Ig jamppaa tappoi yhdessä ampumisvuorossa 2 tactical marinea.
Viimeksi muokannut I.H., Pe 23.06.2006 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Slaughter Master

Viesti Kirjoittaja Slaughter Master »

Slaughter Master kirjoitti:HUOM! Kiinnittäkää huomiota, että sattumus on tarpeeksi harvinainen tänne kerrottavaksi. Ei mitään esim: tyyliin 3 starcannonin kutia tappoi 3 marinea. Pidetään tasoa, jotta tulisi vähemmän niitä tavallisempia, ja enemmän niitä hauskempia ja luettavampia tapauksia!!!
Wild raider kirjoitti:6 ig jamppaa tappoi yhdessä ampumisvuorossa 2 tactical marinea.
Ei näin.
Saunis

Viesti Kirjoittaja Saunis »

14:sta Grottilauma niittas 5:n Kaaosmariinin Squadin...
"Viimeisin vierailu: To 25.12.2012 16:47"
Draktaron

Viesti Kirjoittaja Draktaron »

Viime matsi oli jo aika selvästi minun voittoni. Minulla oli 1 Predator ja vastustajalla Ork Nob klawilla ja tavallinen Slugga. Ne lähtivät tulemaan kohti, Predator ampuu täyslaidallisen:

Slugga kuoli, Nob otti woundin.

Predator lähtee karkuun, Nob seuraa. Predator kääntyy seuravaalla vuorolla ja ampuu kaikki aseensa flameria myöten.... kaikki ohi.

Nob tulee, pistää ensin Stunned Glancingin ja sen jälkeen räjäyttää tankin taivaan tuuliin, selviten itse +4 räjähdyksestä. Predatorissa oli siis Bolter+Flamer, Havoc Launcher, Lascannonit ja Autocannon.

Kyllä olisi tehnyt mieli varastaa figu ja suorittaa silvontarituaaleja siihen...
Omenapoika

Viesti Kirjoittaja Omenapoika »

Mun Marinet on malkoisia vellihousuja. Passasivat vain YHDEN(1) psykologia testin viiem pelissä tyrsyjä vastaan :D
kuunnelkaa nyt marinepelaajan neuvoa
Kardinaali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kardinaali »

Olin tuossa hiljattain turnauksessa Death guardillani (sisälsi 4 plasma gunia ja tietty 3+ savet kaikilla)
3 eri ottelussa tapatin jokaisessa vähintään yhden plasma gun miehen sulamiseen. Yhdessä pelissä taisi Kuolla kolme omaan tuleen (ei se rapid fire kannata, tai oikeastaan mitään väliä koska heitin pelkkiä ykkösiä)

Lisäksi huonon ampumisen lisäksi en onnistut koko turnauksen aikana melkein yhdessäkään seivissä. Vastustaja sanoo: "2 Woundia" Minä heitän 1 ja 2. Sama uudestaan: 1 ja 2. Heitäppäs "3 seiviä" 1, 2 ja 2. Tätä jatkui kunnes minulla eei ollut enää mitään mikä olisi voinut kuolla.
Onnistuin pelissä ehkä 5 tai 6 seivissä, mutta minulta loppui yksinkertaisesti figut.
Muut ottelut olivat lähestulkoon aivan samanlaisia.

Myös lähistelyssä oli "tuuri" mukana: Sain 9 manreaper attackia. 4+ olisi osunut. 9 atackista 1 noppa heitti 4 tai enemmän. Muut olivat lähes tulkoon kakkosia tai ykkösiä.. Vaikka kolmonenkin olisi mennyt huti :(

Tälläistä tuuria ei yksikertaisesti ole.. Täytyy ostaa uudet nopat.
vompovompatti

Viesti Kirjoittaja vompovompatti »

2 viimeisintä peliä ovat minulla menneet aivan käsilleen. Noppani ovat kääntyneet minua vastaan.

Librarian ehti ampua pelissä 2 3 kertaa fury of the ancientsin, mutta ei aiheuttanut ainuttakaan woundia mihinkään vaikka ampui aina kahden ryhmän läpi. Kerran feilasi psychic testinsäkkin. Vastassa eldareita ja chaos maroja. Lanttu paskaksi yhdellä lascilla vuorolla 1 ja ulos hypännyt hq kuoli pian perässä, kun se yritti rämpiä metsän läpi.

Ainut hyväksyttävä suoritus näissä kahdessa pelissä oli jump pack chaplain, joka tappoi pelissä 2 tzeentch lordin closiksessa 4 vuoron aikana. Kuoli avataria vastaan heti perään.

Pelistä 1 kertoo paljon varmaan se että tapoin yhden dreadini heavy flamerilla yhdellä laukauksella enemmän kun lopulla 1500pts armeijalla koko pelin aikana. Pelin 1 tasosta voi kertoa jotain se että grey knight terminaattorit (3kpl) ja chaplain tappoivat ennen chargea tapahtuneella ampumisella enemmän vihuja kun itse lähiksessä. Ampuminen aiheutti muistaakseni 3 woundia ja charge 2. Chargea vastaan ottamassa oli thousand son csm. Kaikki terminaattorit ja chaplain kuolivat csm:n iskiessä takaisin.

Pahoittelen jos tekstistä ei ymmärrä mitään, mutta tuli kiire viimeistellä postia.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Strangten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Strangten »

Kardinaali kirjoitti:Olin tuossa hiljattain turnauksessa Death guardillani (sisälsi 4 plasma gunia ja tietty 3+ savet kaikilla)
3 eri ottelussa tapatin jokaisessa vähintään yhden plasma gun miehen sulamiseen. Yhdessä pelissä taisi Kuolla kolme omaan tuleen (ei se rapid fire kannata, tai oikeastaan mitään väliä koska heitin pelkkiä ykkösiä)
Minulla tätä tapahtuu joka ikisessä pelissä. Tuon takia olen jättänyt plasma gunit oikeastaan kokonaan pois armeijastani, ne kun yksinkertaisesti räjähtävät aina käteen. Minulla oli ennen aina vähintään 4 plasma gunia mukana, mutta yleensä ainakin kolme kuoli overheattiin parin ensimmäisen laukauksen aikana.

Onneksi lascannonit eivät overheattaa.
leevizer

Viesti Kirjoittaja leevizer »

600pts catachan vastaan csm. catachan niper kykkii metsässä ja päin tulee khornen moottoripyörälordi. Tietenkin heittää kaksi ykköstä dangerousiin, eikä liiku loppupelissä. ja muutenkin csm predator sai flankkiin meltasta ja pamahti. catachanit voitti crushingilla.
Armo(uri)a ei anneta!
Banned, because I am a whiny, illiterate, topic spamming, thread necroing crybaby
-Projektthor, Datarealmsin moderaattori minun sigiini.
Master Calgar

Viesti Kirjoittaja Master Calgar »

Miten tuo kahden ykkösen heittäminen vaikuttaa mihinkään moottoripyörä lordiin? Ei se ole vehicle. Voihan tuota epätavalliseksi pelisattumaksi kutsua, kun tavallisesti se olisi mennyt näin: Lord heittää yhden nopan (dangerousterrain testi mopolla) ja jos ykkönen, saa rerollata (skilled rider, jos indep charru) ja jos siitäkin vielä ykkönen, lord ottaa woundin. (Joku joka on eri mieltä, kertokoot mielipiteensä).

Tuossa samassa turnauksessa (400pts patrol) missä kardinaalin plasmat sulivat jatkuvasti, itseltäni kuoli kaikissa kolmessa pelissä yhteensä 10 ultramarinea. Ekassa pelissä 2, seuraavassa 5 ja viimeissä 3. Ensimmäinen peli oli toisia marineita vastaan, toinen tyranideja ja viimeinen necroneita. Ja tuon ensimmäisen pelin casualtyt tulivat vastustajan yksin jääneestä sniper scoutista, joka vielä molemmilla vuoroilla pinnasi yksikön. Eikä kaatunut devastatorien tuleen (3 heavybolteria 1 plasmacannon) kahdessa vuorossa. Yhteensä jannuja listassani oli siis 18kpl, eli kyllä nuo 3+ savet joskus pelittävät. Kun pelituloksiksi tuli [1. 20-0], [2. 17-3], [3. 20-0]. Kaikki minun hyväkseni.
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
zombie89

Viesti Kirjoittaja zombie89 »

Patrollissa (400pts, ja kyllä porin pitkiksessä ;) )nähtiin necronien rohkeus... Termagantit kaatoivat kolme necron warrua tulituksessa ja hups leadership testi epäonnistuu... Ryhmä juoksee pihalle kentästä ja pöydällä olevat destroyerit phase outtaavat pois... Analysis: Insert bravery program 2.4.3
''Mähän en kuole !'' Monkey.D.Luffy One Piece nro. 8
Easterling

Viesti Kirjoittaja Easterling »

leevizer kirjoitti:600pts catachan vastaan csm. catachan niper kykkii metsässä ja päin tulee khornen moottoripyörälordi. Tietenkin heittää kaksi ykköstä dangerousiin, eikä liiku loppupelissä. ja muutenkin csm predator sai flankkiin meltasta ja pamahti. catachanit voitti crushingilla.
Minkä minä sille mahdan kun massacroin ne CSM:mät.
Kuutamo

Viesti Kirjoittaja Kuutamo »

zombie89 kirjoitti:Patrollissa (400pts, ja kyllä porin pitkiksessä ;) )nähtiin necronien rohkeus... Termagantit kaatoivat kolme necron warrua tulituksessa ja hups leadership testi epäonnistuu... Ryhmä juoksee pihalle kentästä ja pöydällä olevat destroyerit phase outtaavat pois... Analysis: Insert bravery program 2.4.3
Tosiaan, en itsekään ymmärrä miksi Necronit saavat naurettavia LD noppia lähes joka peli :P. Joojoo ja kokeilupelissä örkkini selvisivät lähes mahdottomasta ork mob testistä, eihän se mitään...
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Olihan kakkos-Fanaticissa tämä minun ja Ankaran hallan välinen matsi:

Hallan Baal ampuu kahdella heavy bolterilla Necron immortalejani (osuu 3+, woundaa 4+, jättää 3+ saven) ja tappaa kolme. Kämmin Ld10 testin ja juoksen pöydän reunalle. Kaksi kolmesta WBB:aa ja ryhmässä on yhdeksän kymmenestä jäljellä. Ei tunnu missään.
Ai mutta se regroup. Katsokaa, minä heitän kuutosia!

Samassa turnauksessa toisessa pelissä Bergdahlin endareita vastaan lordi ja ryhmä warrioreita säikähti tulitusta, juoksi, kämmi regroupin, kämmi uudelleen regroupin, saavutti pöydän reunan - regrouppasi! Viimeinen vuoro, oli pakko veilata tyhjälle objektiiville. 12" sisällä oli vain yksi vyper. Arvatkaa, osuiko deep strike juuri siihen...
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”