Battlefleet Gothic Porissa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Battlefleet Gothic Porissa
No sepäs on ihanaa, että Ilamari ei vietä kaikkea aikaansa moukariaan viskoessa. Vai kuulaako sie työnsit?
Jussillehan pelit taitavat yleensä passailla ja kun mokoma vielä pakottaa S3:n mukaan, niin saadaan pelaajia oikein kivasti. Mie sitten kovistelen Twibsin mukaan, niin saadaan oikein kunnon 6:n pelaajan mittelöt universumin herruudesta.
Jussillehan pelit taitavat yleensä passailla ja kun mokoma vielä pakottaa S3:n mukaan, niin saadaan pelaajia oikein kivasti. Mie sitten kovistelen Twibsin mukaan, niin saadaan oikein kunnon 6:n pelaajan mittelöt universumin herruudesta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Pah! ja 40k fluffiko tylsää? sehän on parasta kaikesta! Mää kirjoittelen sellasen tarinallisen superkehyksen että pikkuhousut kostuu. Ilmoitelkaa vaan millä laivastoilla sitä ollaankaan pelaamassa? Tyyliin jotain tiettyä chaos mariini chapteria tai muuta skeidaa niin voin sitten mokomat sitoa suoraan kamppikseen.
Kalat meni kotio...
Jep, sotalekahan se tosiaan oli.El Capitan kirjoitti:No sepäs on ihanaa, että Ilamari ei vietä kaikkea aikaansa moukariaan viskoessa. Vai kuulaako sie työnsit?
:D pahoitteluni syvimmät, en ole vaan ehtinyt koskaan tutustua, alkaa vaan siinä aina masentaa, kun niitä marine osastoja on sellaiset pari tziljardia...harkkari kirjoitti:Pah! ja 40k fluffiko tylsää? sehän on parasta kaikesta! Mää kirjoittelen sellasen tarinallisen superkehyksen että pikkuhousut kostuu. Ilmoitelkaa vaan millä laivastoilla sitä ollaankaan pelaamassa? Tyyliin jotain tiettyä chaos mariini chapteria tai muuta skeidaa niin voin sitten mokomat sitoa suoraan kamppikseen.
Mutta jos me nyt tämä kamppis saadaan kokoon niin mä ainakin aion kirjailla novellilisen itsekin! Ehkä jonkin tuollaisen itse laivaston historiaan enemmän keskittyvän niin pärjää ihan faban puolen tiedoilla kaamos jumalista, toki sitä Lexaa voisi hieman raottaa. Vai miten oot Harri aatellu?
Katsotaan nyt. Josko tässä vääntäisi jonkun eeppisen setin vaikka tänä yönä. Joku visio on muttei mitään tarkkaa. Kai siihen tarvitaan joku syy miksi niin monet laivastot parveilee samalla alueella ja miksi esim. chaoslaivastot vielä ottavat keskenään yhteen? Entäs sitten Cult Mechanicus fleet? onko kyseessä heretek laivasto jota imperiumi räimii yhtä mielellään kuin muitakin.
Joku sellainen syy sotimiseen vaan niin eiköhän se kamppis ala oleen siinä :)
Joku sellainen syy sotimiseen vaan niin eiköhän se kamppis ala oleen siinä :)
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Eniten minua 40k:n fluffissa häiritsee sääntiksestä löytyvä lause, joka osuu todennäköisesti ensimmäisenä fluffipätkänä silmiin: "In the grim darkness of the far future there is only war". Mille gooteille tää oikein on suunnattu? Miksi kaiken pitää aina olla niin synkkää ja maailma räjähtämässä? Miksi siellä on myös sana only? Kauheeta sotimista koko ajan, kyllä sitä rauhaakin pitää olla enemmän kuin satunnaisia teehetken kestäviä aselepoja kahden rodun välillä.
"Long time ago in galaxy far far away..." on paljon mukavampi ja antaa maailmalle muutakin, kuin iänikuista sotaa. Silloin siitä voisi jopa kiinnostuakin. Tai ainakin itse alkaisin lukemaan paljon innokkaammin.
Mutta mutta, ei minulla mitään vastaan ole, jos aletaan tarinapohjaista vetämään. Mie vaan vähän poikkean tavallisesta kirjoitustavastani ja lyhyestä virsi kaunis.
"Long time ago in galaxy far far away..." on paljon mukavampi ja antaa maailmalle muutakin, kuin iänikuista sotaa. Silloin siitä voisi jopa kiinnostuakin. Tai ainakin itse alkaisin lukemaan paljon innokkaammin.
Mutta mutta, ei minulla mitään vastaan ole, jos aletaan tarinapohjaista vetämään. Mie vaan vähän poikkean tavallisesta kirjoitustavastani ja lyhyestä virsi kaunis.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Da Big Boss
Stalking...
Sitä fluffia on tehty niin paljon, että luulisin että olisi parempi etsiä jokin ''historiallinen'' lähde, ja sen mukana edetä. Kuten armageddonin sodat, 13 aapon seikkailut ja vaikka macharius crusade. Jos tosin hieman vapaampaa etsitte, kannattaa tehdä itse koko homma.
Just my 2 cents.
Sitä fluffia on tehty niin paljon, että luulisin että olisi parempi etsiä jokin ''historiallinen'' lähde, ja sen mukana edetä. Kuten armageddonin sodat, 13 aapon seikkailut ja vaikka macharius crusade. Jos tosin hieman vapaampaa etsitte, kannattaa tehdä itse koko homma.
Just my 2 cents.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Joo ehdottomasti vapaampaa. Melko turha sitoutua historiallisesti jäykempiin konflikteihin. Omissa se yllätyksellisyys ja että mitä vaan voi tapahtua toimii paremmin ilman "historiallista" painetta tai sitä että fluffin pitäisi mennä oikein. Ajattelin että voisi tuon kamppiksen vaikka sitoa tuohon omaan Dark Heresy ropekamppikseen. Galixis sektorista olisi hyvin taustatietoa ja tuohon kamppikseenkin sopisi hyvin isompikin sotiminen. Tai lähinnä siis ropekamppikseni taustalle sopisi tuollainen. Olisi sitten hienoa sekoitella niitä ja kertoa ropessa uutisiä esim. viimeisestiä yhteenotoista ja muista.
EDIT: Korjailtua huonosti muotoiltuja lauseita. Edes vähän.
EI kannata ottaa mitään fiksaatio yksittäisiin lauseisiin. Tuohan on 40k mielestäni loistavaa satiiria monestakin asiasta ja siinä piileekin sen fluffin hienous. Sen on tarkoituskin olla kaikessa täysin absoluuttista. "In the grim darkness of the far future there is lots of war" miltä sekin kuulostais? ei yhtään niin 40K:lta. Se on punchline vaan. Ja jos tykkää synkemmästä touhusta ei se vielä goottia tee. Star wars toki hyvä ja loistava mutta se on aika happy happy joy jou lopultakin ja täysin mustavalkoinen. Siinä missä 40k on kokonaisuudessaan tummanharmaa.El Capitan kirjoitti:Eniten minua 40k:n fluffissa häiritsee sääntiksestä löytyvä lause, joka osuu todennäköisesti ensimmäisenä fluffipätkänä silmiin: "In the grim darkness of the far future there is only war". Mille gooteille tää oikein on suunnattu? Miksi kaiken pitää aina olla niin synkkää ja maailma räjähtämässä? Miksi siellä on myös sana only? Kauheeta sotimista koko ajan, kyllä sitä rauhaakin pitää olla enemmän kuin satunnaisia teehetken kestäviä aselepoja kahden rodun välillä.
EDIT: Korjailtua huonosti muotoiltuja lauseita. Edes vähän.
Kalat meni kotio...
Onko pistemäärästä käyty vielä minkäänlaista kädenvääntöä?
1000? 1250? 1500? Ei ainakaan enempää, ja sitten pitää vielä sopia ne battleshippien määrät?
1000? 1250? 1500? Ei ainakaan enempää, ja sitten pitää vielä sopia ne battleshippien määrät?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Minua huvittaisi tonni ja ilman isoja laivoja.
Olisi pelillä ainakin kestoa <3h, mutta tarpeeeksi kovaa vääntöä tyydyttämään ne räjäyttelemisen halut.
Olisi pelillä ainakin kestoa <3h, mutta tarpeeeksi kovaa vääntöä tyydyttämään ne räjäyttelemisen halut.
- Sinitähti
- Sinitähti
kai tommonen 1250 olis ihan hyvä, ja tottakai isot laivat mukaan... mun puolesta saa ottaa vaikka 10, jos vaan mukaan saa mahdutettua... tuli kuitenkin hankittua, niin mukavahan niitä käyttääkkin, ja ite tottakai mukana.. prioriteettina tosin maalata ensiksi noita nidejä hieman lisää, ja sitten laivaston kimppuun.. ja jokin demopeli olisi ihan kiva, olen onnistunut olla pelaamatta peliäkään/ nähnyt peliäkään...
EI?
Mulle sopii mikä vaan systeemi. kaalliitahan nuo Cult Mechanicukset ovat että harvanumeroiseksi jäänee fleet jokatapauksessa.
Ja ehdottomasti demopeliä pystyyn vaan.
Ja ehdottomasti demopeliä pystyyn vaan.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
7.9 päästään taas Nuokkarille pelailemaan. Minä, Harri ja Timoliini + Jussi vaikka. Kunnon avaruussota pystyyn!
Vai joku vähän pienempi demo?
Vai joku vähän pienempi demo?
- Sinitähti
- Sinitähti
Et taida ihan tajuta noiden isojen laivojen merkitystä? Noh, kunhan päästään pelaamaan niin näet, että ne ownaa aika pahasti, ja se sun 2kpl battleshippejä 1,5k tuntuu aika juustolta. Varsinkin jos vastapuolella ei satu olemaan isoja aluksia. Posautat vihulta pari laivaa, ja itellä on vielä jäljellä se 4 shieldin ja 12 hp battleshippi, niin vihulla ei oikeesti ole minkään laisia mahdollsuuksia saada sitä alas, varsinkin jos kyseessä on pienempi peli.karumon kirjoitti:kai tommonen 1250 olis ihan hyvä, ja tottakai isot laivat mukaan... mun puolesta saa ottaa vaikka 10, jos vaan mukaan saa mahdutettua... tuli kuitenkin hankittua, niin mukavahan niitä käyttääkkin, ja ite tottakai mukana.. prioriteettina tosin maalata ensiksi noita nidejä hieman lisää, ja sitten laivaston kimppuun.. ja jokin demopeli olisi ihan kiva, olen onnistunut olla pelaamatta peliäkään/ nähnyt peliäkään...
Niin ja tuo pelailu. Harrilla on se yks pöytä, ja minulla toinen. Ongelma on vaan siinä että tätä minun pöytääni on vähän vaikea liikuttaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Voihan sitä aina tyhjällä, tavallisella pöydällä pelailla vaikka ei olekkaan ihan niin hohdokasta kun nätti tausta takana uupuu.
- Sinitähti
- Sinitähti
Ei edes Jussi taida saada mahtumaan kahta battleshippiä 1500 pisteeseen. Ainakin mitä laskeskelin niin pitäisi olla pelkkää dauntless light cruiseria jos haluaisi saada ne kaksi classi mitä jussilla on. Mulle ainakin alustavasti sopisi tuo 7.9. Saisi jonkun deadlinen saada laivat maaliin. Ehkä nuo ekat pelit missä jussikin messissä voisi ottaa tuolla 1000 pisteellä.
Mun puolesta voidaan pelata eka kamppis vapaalla kokoonpanolla että saa olla sääntöjen rajoissa niin monta battleshippiä kun pystyy ottamaan. Sitten jos se oikeasti tuntuu epätasaiselta niin vaihtoon vaan. Itselläni tietty tulee olemaan vain yksi jos sitäkään.
Mun puolesta voidaan pelata eka kamppis vapaalla kokoonpanolla että saa olla sääntöjen rajoissa niin monta battleshippiä kun pystyy ottamaan. Sitten jos se oikeasti tuntuu epätasaiselta niin vaihtoon vaan. Itselläni tietty tulee olemaan vain yksi jos sitäkään.
Kalat meni kotio...
en niitä nyt ihan kahta aatellu ottaa, 1 nyt näin aluksi:) maaleihinkin sain niin mikäs siinä, purkki mukaan... tuntuisi kuitenkin olevan ig:n parhaita puolia nuo isot laivat, niin pakkohan semmoinen mukaan on saada.. ja 2 nyt vasta johin isohin peleihin, 2k->.... mut juu, mukana ollaan silloin 7.9, ja se 1000p per naama varmaankin ihan hyvä määrä...
EI?
Hitto pitäs itsekin koittaa laittaa maaleihin ja nopsaan. Nyt vasta yksi vittumaisista metallimöhköistä edes kasassa. On hienoja figut mutta tuskien taival niitä on saada pelikuntoon. no onneksi ei tarvi ekoihin peleihin battleshippiä alkaa kasaamaan.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
On se kyllä ihanaa, kun Narkki oli tehnyt minulle hienon fleetin. Ehkä vähän tylsän värisen, mutta menkööt nyt toistaiseksi.
Ei tarvi huolehtia lainkaan niiden maalailuista vaan voi keskittyä sen Faban örkkipoppoon ja 40k:n Halo-marsujen maalailuun.
Ei tarvi huolehtia lainkaan niiden maalailuista vaan voi keskittyä sen Faban örkkipoppoon ja 40k:n Halo-marsujen maalailuun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Noni. Nyt jo toinen light cruiser ja battleship kasassa. Ehkä nuo saa siihen mennessä maaliinkin sitten. Tietty hölmöä tuota battleshippiä nyt koota kun ei edes ekaan peliin tule. Ajattelin kuitenkin hoitaa koko fleetin kerralla.
Kalat meni kotio...
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Miten ihmisillä on se maanantai muuten? Onko vieläkin vapaana vai onko tullu muita puuhia siksi päiväksi?
Itsellä loppuu valitettavasti vasta 16.00 työt, joten tulen vähän myöhässä, mutta mielelläni tulisin sitä BFG:tä joko pelaamaan tai kattomaan.
Itsellä loppuu valitettavasti vasta 16.00 työt, joten tulen vähän myöhässä, mutta mielelläni tulisin sitä BFG:tä joko pelaamaan tai kattomaan.
- Sinitähti
- Sinitähti