Eikö pulssia enää lasketakaan yhdeksi niistä kolmesta hyökkäyksestä mitä Thunderheadin ROF sallii?Celebdae kirjoitti: eCainen lisäksi tossa eilen kattelin oikeastaan ensimmäistä kertaa kunnolla eHaleyn repertuaaria. Sillä saa kyllä sen verran mauttomia asioita aikaan, että lienee aika vaikea passata. Pitänee ens viikolla testailla esim. 2 kertaa vuorossa ampuvaa 29" threat rangen Defenderiä ja 16" (tai 18") threat rangen Stormcladia. Niin ja ei se Thunderheadkaan ihan palikka ole 15" threatin päähän automaattisesti osuvalla pow12 pulsella, johon perään kolme pow14 salamaa. Näiden kaikkien lisäksi eHaleylta löytyy vielä muutenkin uskomattoman monikäyttöinen spell list ja toki se feat... Ei kai sillä voi hävitä jos tietää vähänkin mitä tekee =)
WM/H European Team Tournament 2010
Re: WM/H European Team Tournament 2010
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
-
Der Dexter
ehaley muistaakseni antaa yhden lisää kiihotus-spellillään. oisko ollut temporal acceleration
Aliquando Insanire Iucundum Est
- The Captain
- Valvoja
No jos Khador on jo varattu, niin eipä minulle jää kuin Mercenaries vaihtoehdoksi, en minä syyskuuhun mennessä saa kokonaista uutta armeijaa kumminkaan maalattua (eikä viitsisi figujen ostoonkaan investoida vain yhtä turnausta varten). Ja niistäkin muutama nappi on naapurifirmojen tuotoksia eli tuolla voimassa olevien SR2010-sääntöjen mukaan kiellettyjä, joten voi olla, että minulta jää laillinen armeija puuttumaan ja sitä myöten reissukin väliin. Jollei sitten saada kokoon toistakin joukkuetta, johon mahdun Khadorillani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
Der Dexter
onhan tuossa esmes noi tontut lojumassa ilman käyttäjää toistaiseksi...
onhan meillä armeijoita, ja onhan meillä maalattujakin, mutta niiden saaminen käyttöön lienee se suurin ongelma, sillä kyllähän noista voidaan laina-armeija antaa puoleksi vuodeksi omaan testiin, mutta logistiikka voi jo tökkiä, ja sitten on vielä käytäntökin miten homma toimisi.
joo, meikäläisellä on punakoneella sen verta tehokas voittoputki ja hyvä olo toistaiseksi päällä, että koen sen olevan parempi optio minulle itävaltaan, vaikka se vaikeuttaakin sitten muita asioita enempi.
Ja kuten olen sanonut, niin mielelläni voidaan myös karsia Khador-pelaajan paikasta, mikä voisi olla kovin reilua. Sen järjestäminen vain on sitten hieman hankalampaa, ja kriteeritkin pitäisi melko nopeasti saada aikaiseksi.
minulla Mk 2 aikaan vain on tuo Khadorin voittoprosentti kova, muistan 2-3 tappiota noin 20-25 pelistä. joka hämmentää minuakin kovasti.
onhan meillä armeijoita, ja onhan meillä maalattujakin, mutta niiden saaminen käyttöön lienee se suurin ongelma, sillä kyllähän noista voidaan laina-armeija antaa puoleksi vuodeksi omaan testiin, mutta logistiikka voi jo tökkiä, ja sitten on vielä käytäntökin miten homma toimisi.
joo, meikäläisellä on punakoneella sen verta tehokas voittoputki ja hyvä olo toistaiseksi päällä, että koen sen olevan parempi optio minulle itävaltaan, vaikka se vaikeuttaakin sitten muita asioita enempi.
Ja kuten olen sanonut, niin mielelläni voidaan myös karsia Khador-pelaajan paikasta, mikä voisi olla kovin reilua. Sen järjestäminen vain on sitten hieman hankalampaa, ja kriteeritkin pitäisi melko nopeasti saada aikaiseksi.
minulla Mk 2 aikaan vain on tuo Khadorin voittoprosentti kova, muistan 2-3 tappiota noin 20-25 pelistä. joka hämmentää minuakin kovasti.
- The Captain
- Valvoja
Sepä se, että voi tehdä tiukkaa saada sillä laina-armeijalla riittävän tehokkaasti pelikokemusta. Tosin jos tuonne voittamaan ollaan lähdössä, niin eiköhän se liene fiksuinta antaa sinun pelata sillä armeijalla, jolla voitetaan.Der Dexter kirjoitti:onhan tuossa esmes noi tontut lojumassa ilman käyttäjää toistaiseksi...
Rupesin miettimään, että vaihtamalla kontrahdin Highborn Covenantista Four Star Syndicateen saisin Kayazy Assassinit mukaan - miltä kuulostaa Fionalle 12" juokseva stealthaava, free striket ignoroiva, small base arc node, joka pääsee tarvittaessa kulkemaan modeleiden läpi? Kayazyt lisäämällä voisin saada helpommin raavittua sen verran pisteitä kokoon, että voisin jättää proxy-piraatit kotiin ja pelata Sea Dog -yksikköä minimikokoisena screenaamassa Fionaa ja tuomassa sille sen Cultist-focuksen. Four Starille saisi myös Saxon Orrikin. Gun mageja minulla ei ollut muutenkaan. Toista 'casteria pitää vielä miettiä, mutta todennäköisesti valitsen Broadsides Bartin, kun sille omistan jo figun.
Että ei nyt vielä luovuteta tuon Mercenary-armeijan suhteen, kyllä siitä vielä kansainvälisesti turnauslaillinen syntyy.
-
Der Dexter
enkö jaksa uskoa, että yksiköiden napeista valitellaan, kunhan soolot ovat niitä kuvaavimpia.
Itse nyt en ehtinyt kattella miitä pirangejasi sen tarkemmin, kuin että kauniilta ne näytti, ja hyvin sillai edustaisi suomea.
itsekin tosin aloitin Karchevin epic Basen uudistamisen, ihan sen takia että siitä voi jotain oikeasti mitatakin...
Itse nyt en ehtinyt kattella miitä pirangejasi sen tarkemmin, kuin että kauniilta ne näytti, ja hyvin sillai edustaisi suomea.
itsekin tosin aloitin Karchevin epic Basen uudistamisen, ihan sen takia että siitä voi jotain oikeasti mitatakin...
- The Captain
- Valvoja
Hmm... Viidenkympin Fiona-lista Kayazyilla olisi melkein valmis. Pistän tuonne listapuolelle viilattavaksi.
No sen mun "ei voi hävitä" -kommentti nyt toki oli vitsi, mutta hienoja asioita eHaley osaa tehdä. Katsotaan vaikka torstaina miten käytännössä sit...
Kapun mercenaryjen osalta en näkisi niitä muutamaa ei-aitoa sea dogia suurena ongelmana. Sanoisin niiden menevän läpi ihan sellaisenaan, mutta esim. Azralfus omistaa tätä nykyä ihan nättejä piraatteja ja luulisi parin napin lainan onnistuvan tarvittaessa. Mut toki tuo minimiyksikkö-vaihtoehto voi olla ihan hyvä jo sellaisenaan.
Mites muuten toinen lista? Ashlynn on ton Vassal-liigan testailun perusteella aika kova tekijä, jos se jotenkin on mahdollinen saada kasaan. Ja Magnus lienee myös kova nykyisin. Bartin mega-gunline on myös potentiaalinen, mutta tiettyjä listoja vastaan aika kusessa. Shae saattaisi olla mielenkiintoinen tekijä eikä vähiten tykin takia.
Kapun mercenaryjen osalta en näkisi niitä muutamaa ei-aitoa sea dogia suurena ongelmana. Sanoisin niiden menevän läpi ihan sellaisenaan, mutta esim. Azralfus omistaa tätä nykyä ihan nättejä piraatteja ja luulisi parin napin lainan onnistuvan tarvittaessa. Mut toki tuo minimiyksikkö-vaihtoehto voi olla ihan hyvä jo sellaisenaan.
Mites muuten toinen lista? Ashlynn on ton Vassal-liigan testailun perusteella aika kova tekijä, jos se jotenkin on mahdollinen saada kasaan. Ja Magnus lienee myös kova nykyisin. Bartin mega-gunline on myös potentiaalinen, mutta tiettyjä listoja vastaan aika kusessa. Shae saattaisi olla mielenkiintoinen tekijä eikä vähiten tykin takia.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- The Captain
- Valvoja
Bart ja Shae (tuossa järjestyksessä) olisivat omat suosikkini kakkos-casteriksi. Shaelle ei kelpaa kuin Talion Charter, joka on käytettävien nappuloiden puolesta aika rajallinen. Perttua voisi pyörittää Highbornin tai Four Starin kontrahdeilla ja siten vähän vapaammalla figuvalikoimalla (eli paljon isoja pyssyjä!). Pitää uhrata jokunen ajatus tällekin listalle jossain vaiheessa.
Magnus Agenda tai Ashlynnin ympärille rakennettu Highborn sitten olisikin käytännössä kokonaan toinen armeija, jollaiseen eivät tällä hetkellä tosiaan oikein resurssit riitä.
Magnus Agenda tai Ashlynnin ympärille rakennettu Highborn sitten olisikin käytännössä kokonaan toinen armeija, jollaiseen eivät tällä hetkellä tosiaan oikein resurssit riitä.
Mikäli en oo sekottanu jotain, ja Brittireissun järkkää maelstorm, sinne on jo myynnissä turnausliput ja listasäännöt näyttää kuulemma tältä:
50pt list
You can ONLY use 1 of each named character/unit etc. so for example only 1 person in your team can take advantage of using eEiryss.
You can ONLY use 1 version of a epic/non epic Character. For example if someone in your team has took eGaspy, someone else cannot take Gaspy.
These limits add a real new dynamic and a sense of team list building (and probably a lot of infighting on who gets eiryss) which is unique to our tournament.
There are no restrictions on multiple players using the same faction however do bear in mind the above rules on the use of character models.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
tiirailin tässä tässä noit ETC-säännöksiä, ja jotain kevyttä etua voi olla luvassa, jos ei jaa VP:tä kaverille, noiden sekundääristen pinnojen muodossa, ja vastavuoroisesti kun niitä itse pingailee naapurilta, voi voittoa olla turnauksen lopulla luvassa.
Ja toinen mikä tuli mieleen, niin voisi olla sillai ihan hyvä, että aletaan pelata ETC-ryhmittymässä pelailla vaan noita 5 skenua ST:stä, niin jää hyvin takaraivoon ne, vaikkakin hieman tylsäksi voi käydä, mutta onpahan ainkin skenu kirkkaana mielessä.
Ja toinen mikä tuli mieleen, niin voisi olla sillai ihan hyvä, että aletaan pelata ETC-ryhmittymässä pelailla vaan noita 5 skenua ST:stä, niin jää hyvin takaraivoon ne, vaikkakin hieman tylsäksi voi käydä, mutta onpahan ainkin skenu kirkkaana mielessä.
Juu mä taisin linkittää aiemmin ketjun PP:n foorumeille ja sieltä nuo löytyvät. Ihan lopullista turnauspakettia ei ole vielä tullut, mutta ehkäpä lähiaikoina. Vaikka liput on myynnissä, niin kuulemma tilaa on jollekin about 180 pelaajalle, eli tuskin kesken loppuvat. Vielä siis on aikaa metsästää lisää lähtijöitä tännekin!The_Edge kirjoitti:Mikäli en oo sekottanu jotain, ja Brittireissun järkkää maelstorm, sinne on jo myynnissä turnausliput ja listasäännöt näyttää kuulemma tältä:
50pt list
You can ONLY use 1 of each named character/unit etc. so for example only 1 person in your team can take advantage of using eEiryss.
You can ONLY use 1 version of a epic/non epic Character. For example if someone in your team has took eGaspy, someone else cannot take Gaspy.
These limits add a real new dynamic and a sense of team list building (and probably a lot of infighting on who gets eiryss) which is unique to our tournament.
There are no restrictions on multiple players using the same faction however do bear in mind the above rules on the use of character models.
EDIT: Tässä vielä tapahtuman oma foorumi (se siis järkätään Maelstromin tiloissa):
http://events.maelstromgames.co.uk/punb ... m.php?id=9
Tuon Englannin turnauksen sääntöpaketti löytyy nyt netistä:
http://www.maelstromgames.co.uk/downloa ... s_pack.pdf
Tavallisesta masiinaskenestä poiketen pisteitä saa myös sportsmanshipistä ja maalauksesta. Enpä oikein osaa sanoa miten tuo sopii tämänkaltaiseen turnaukseen, mutta itse peleillä on sentään 5/7 vaikutusta lopputulokseen. Tai no tarkemmin aatellen en kyllä tykkää yhtään.
http://www.maelstromgames.co.uk/downloa ... s_pack.pdf
Tavallisesta masiinaskenestä poiketen pisteitä saa myös sportsmanshipistä ja maalauksesta. Enpä oikein osaa sanoa miten tuo sopii tämänkaltaiseen turnaukseen, mutta itse peleillä on sentään 5/7 vaikutusta lopputulokseen. Tai no tarkemmin aatellen en kyllä tykkää yhtään.
-
Der Dexter
herätellään tätäkin nyt hitusen henkiin:
KÄvin vähän lollottelemassa puolikuntoisena tuolla turussa turnauksessa, ja pelasin Circlellä pitkästä aikaa, enkä punakoneella, maalauspinnojen perässä.
Itse asiassa eKrueger olikin yllättävän vahva casteri, vaikkei paperilla mikään powerhouse olekaan, joka sai ikävän taka-ajatuksen nousemaan, että entä jos vaihtaisinkin faktiota?
en ole Circleä pahemmin pelaillut, mutta kyllähän mokomat jotain osaavat, ja ainakin tietyntyyppisiä ampuvi listoja se pystyisi sulkemaan pois, jotta meidän meleetä vastaan paremmin toimivat armeijat saavat paremmat pickit kun armeijoita valitaan.
Luonnollisesti pitäisi sitten myös toinen lista kehitellä, mutta voisihan sitä pysytellä erilaisissa Kruegerin incarnaatioissa. ja onhan siellä muitakin mielenkiintosia, kuten Kromac ja Mohsar.
Mutta mitä mieltä te muut olette, onko tällainen vaihto millään tapaa järkevää? MInulla edelleenkin veri vetää vahvasti kyllä punakoneen puikkoihin, mutta oli ihan hauskaa hippejä ohjastaa myösen. Khadorilla olen osannut kiitettävän vahvasti kyllä voittoja tahkota, ja kunhan turnaustasolla voi vielä parit ikävät matchupit dodgettaa, niin kyllä pitäisi neuvostokoneen kovaa hönkiä.
Jaakko ja Ville ainaskin mua vastaan tuolla pelailivat, joten miltä tuo eKrueger vastassa tuntui? Villen lista oli paha matchup, ja Jaakkoa vastaan väännettiin hyvinkin kauan, ja lopulta vein vasta voiton karvan pituudella.
KÄvin vähän lollottelemassa puolikuntoisena tuolla turussa turnauksessa, ja pelasin Circlellä pitkästä aikaa, enkä punakoneella, maalauspinnojen perässä.
Itse asiassa eKrueger olikin yllättävän vahva casteri, vaikkei paperilla mikään powerhouse olekaan, joka sai ikävän taka-ajatuksen nousemaan, että entä jos vaihtaisinkin faktiota?
en ole Circleä pahemmin pelaillut, mutta kyllähän mokomat jotain osaavat, ja ainakin tietyntyyppisiä ampuvi listoja se pystyisi sulkemaan pois, jotta meidän meleetä vastaan paremmin toimivat armeijat saavat paremmat pickit kun armeijoita valitaan.
Luonnollisesti pitäisi sitten myös toinen lista kehitellä, mutta voisihan sitä pysytellä erilaisissa Kruegerin incarnaatioissa. ja onhan siellä muitakin mielenkiintosia, kuten Kromac ja Mohsar.
Mutta mitä mieltä te muut olette, onko tällainen vaihto millään tapaa järkevää? MInulla edelleenkin veri vetää vahvasti kyllä punakoneen puikkoihin, mutta oli ihan hauskaa hippejä ohjastaa myösen. Khadorilla olen osannut kiitettävän vahvasti kyllä voittoja tahkota, ja kunhan turnaustasolla voi vielä parit ikävät matchupit dodgettaa, niin kyllä pitäisi neuvostokoneen kovaa hönkiä.
Jaakko ja Ville ainaskin mua vastaan tuolla pelailivat, joten miltä tuo eKrueger vastassa tuntui? Villen lista oli paha matchup, ja Jaakkoa vastaan väännettiin hyvinkin kauan, ja lopulta vein vasta voiton karvan pituudella.
Mua kiinnostais kans että ollaanko täältä menossa sinne lontooseen ollenkaan? Aika pian pitäs lyödä lukkoon että kyllä/ei
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Der Dexter
edelleenkin itse olen poissa pelistä silloin, muuten kyl. suosittelen, että väräväätte paikan päällä yhden britin täydentämään joukkuetttanne, ja pelaatte virallisena suomen joukkueena anyways. kansainvälinen turnee on aina eriottäin kovaa bonaria, ja itse olen niistä pirusti tykännyt.
Niin se brittikeikka on yhdestä pelaajasta kiinni. Kiva sinne ois lähteä, mutta jos ei, niin voihan sitä Traconissa sit käydä. Mä en ehkä ite oikein jaksais lähteä hirveästi säätämään pelaajavärväystä rajojen ulkopuolelta, mutta jos tavalla tai toisella saadaan jengi kasaan, niin mukana toki oon.
- The Captain
- Valvoja
Nyt näyttää pahasti siltä, että töiden takia on Itävallan reissu vaarassa. Oliko meillä joukkuetta sinne koossa muutenkaan?
-
Der Dexter
helsingistä on neljä lähtijää; minä, jaakko, olli ja ville. kaikki ollaan vakaasti sinne oltu lähdössä, ja itse ainaskin olen listoja sillä silmällä jo toista kuukautta testaillut ja pelittänyt. Myös aikaa sekä valuuttaa on laitettu reserviin ihan Masiina-ETC:tä ajatellen.
(aka: Dexter, Celebdae, Guruhoro ja teh Edge)
- The Captain
- Valvoja
Ah, minulta on jostain syystä jäänyt yksi teistä huomaamatta, kolmesta "varmasta" olen ollut tietoinen. Jos reissu olisi siis siitä kiinni jäämässä, niin kyllä minä varmaan saan jotain neuvoteltua, mutta mieluummin olisin jouluna vapaalla...Der Dexter kirjoitti:helsingistä on neljä lähtijää; minä, jaakko, olli ja ville. kaikki ollaan vakaasti sinne oltu lähdössä, ja itse ainaskin olen listoja sillä silmällä jo toista kuukautta testaillut ja pelittänyt. Myös aikaa sekä valuuttaa on laitettu reserviin ihan Masiina-ETC:tä ajatellen.
Valuutta on ollut minullakin säästössä jo kuukausia, ja kalenterissakin iso rasti, mutta ihan uudelta työnantajalta on paha mennä vapaita vaatimaan. Eli jos saatte viidennen pelaajan jostain muualta, niin hyvä, mutta jos ette, niin enköhän minä jollain verukkeella onnistu mukaan ujuttautumaan.