FOW pelipäivät Helsingissä

Alue Battlefront Miniaturesin toiseen maailmansotaan sijoittuvalle miniatyyripelille.
ameaney

Re: FOW pelipäivät Helsingissä

Viesti Kirjoittaja ameaney »

Unkarilaiseni saapuivat fantsuun. Sain tarvittavan pantterin komentajan luukun. Jos sulla on kuitenkin ylimääräisiä suikkapäisiä tankin komentajia, niin ota mukaan.

Minulla on nyt se ylimääräiinen tiikeri Tarczay boksista. Haluaisitko ostaa sen pois kuleksimasta? Muutenkin nyt on läjä saksalaisia pikkuosia, jotka eivät hyödytä. Myös brittiläisiä pikkuosia löytyy aika läjä.

Mihin aikaan nähään sunnuntaina Earnest?
"Sir, how the hell are we supposed to keep the schedule on a road like this?"
"You don't know the half of it. This bit we're on now... it's the wide part."
-Vandeleur
Earnest

Viesti Kirjoittaja Earnest »

ameaney kirjoitti:Unkarilaiseni saapuivat fantsuun. Sain tarvittavan pantterin komentajan luukun. Jos sulla on kuitenkin ylimääräisiä suikkapäisiä tankin komentajia, niin ota mukaan.

Minulla on nyt se ylimääräiinen tiikeri Tarczay boksista. Haluaisitko ostaa sen pois kuleksimasta? Muutenkin nyt on läjä saksalaisia pikkuosia, jotka eivät hyödytä. Myös brittiläisiä pikkuosia löytyy aika läjä.

Mihin aikaan nähään sunnuntaina Earnest?
Jep, otan suikat mukaan. Voisin ostaa sen tikrun sinulta, 6 tiikeriä on muutenkin aivan liian vähän ;)

@ Trekkeri: tehdään näin, kamera on hyvä olla mukana :)

EDIT: Sopiiko että aloitetaan klo 12 sunnuntaina?
Viimeksi muokannut Earnest, Pe 01.07.2011 10:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gutrot

Viesti Kirjoittaja gutrot »

Meikäläinen tulee kanssa sunnuntaina (ja lauantaina)
Sunnuntaina on peliä Säkin kanssa, jos lauantaille löytyy kiinnostuneita niin pistäkää YV :tä, voin tulla EW,LW Saksalla, tai sitten tietty LW (MW?) US paroilla.
“A good plan violently executed now is better than a perfect plan next week.”

Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
JussiV

Viesti Kirjoittaja JussiV »

Tulen kanssa sunnuntaina norkoilemaan josko löytyis peliseuraa. Mukana ainakin neuvostojoukkoja. Tekisi mieli testailla tulevaa romanialais-venäläistä yhteistyötäkin, jos proxy-armeija ei aiheuta närää.
Nopat ja Taktiikka Ry
taistelukenguru

Viesti Kirjoittaja taistelukenguru »

Harmittaa aika paljon ku en pääse pelailee ku oon veneellä ruotsis eikä tullu ku vietnam kirja messii nii en voi pitää tuntumaa yllä.
Oisko halukkaita pelaamaan mun suomalaisia vastaan joku isompi peli heinäkuun vikalla viikonlopulla vaikka 3000-4500 pts ?
Ja tällä kertaa aamulla voisi aloittaa meni aika pitkäksi viime kerralla.
take drugs kill a bear!
Trekkeri

Viesti Kirjoittaja Trekkeri »

Heinäkuun viimeisenä viikonloppuna on Ropecon ja sunnuntaina on Tali-Ihantala peli. Taisit olla siellä mukana?

Voidaan pelailla esim. lauantaina Ropeconissa pelejä mikäli tulet paikalle? En usko kerholla olevan ketään tuona viikonloppuna, kun suurin osa on Ropeconissa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

Achtung!

Lauantaina 23.7 klo 12 perinteisen pelipäivän lisäksi olisi FoW Early War teemapäivä. Itse olen tuomassa Tsekkipanssarikomppanian a la Rommel. Jos kiinnostusta löytyy, voimme pelata suuremmankin matsin, tai sitten perinteisiä 1500 pojon pelejä. Tämän lisäksi myös sunnuntainakin taisi olla jotain EW pelejä (Trekkeri avaamassa ovet)?

Olen paikalla jo klo 9 aamulla avaamassa ovia ja pelaamassa LW matsia (luftwaffe feld division vs Hitlerjugend) eli kerholle voi tulla jo aamulla jos haluaa.
Trekkeri

Earnest kirjoitti:Achtung!

Lauantaina 23.7 klo 12 perinteisen pelipäivän lisäksi olisi FoW Early War teemapäivä. Itse olen tuomassa Tsekkipanssarikomppanian a la Rommel. Jos kiinnostusta löytyy, voimme pelata suuremmankin matsin, tai sitten perinteisiä 1500 pojon pelejä. Tämän lisäksi myös sunnuntainakin taisi olla jotain EW pelejä (Trekkeri avaamassa ovet)?
Sunnuntaina 24.7 klo 12 eteenpäin olen availemassa ovia kerholla. Eli jos lauantaina ei pääse tai yksipäivä ei riitä taisteluille, niin tervetuloa silloinkin :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Nyt ois käymässä niin hassusti, että mikäli illan beissaus menee suunnitellusti, niin meikäläisen ikuisuusprojekti-FJ:t olisi täysin pelikunnossa \o/ Mikäs teidän meininki on pelipäivinä; voinko olettaa löytäväni jonkun vastustajaksi huomenna? Loppusotaanhan nämä ovat ja sellaset 1500 pojoa pitäis olla maaleissa.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Earnest

Celebdae kirjoitti:Nyt ois käymässä niin hassusti, että mikäli illan beissaus menee suunnitellusti, niin meikäläisen ikuisuusprojekti-FJ:t olisi täysin pelikunnossa \o/ Mikäs teidän meininki on pelipäivinä; voinko olettaa löytäväni jonkun vastustajaksi huomenna? Loppusotaanhan nämä ovat ja sellaset 1500 pojoa pitäis olla maaleissa.
Osallistujista en ole ihan sata varma, mutta itse olen pelaamassa klo 9-12 yhden matsin ja sen jälkeen pystyn ottamaan sua vastaan matsia mikäli EW pelaajia on sopiva määrä (tai ei ollenkaan!). Eli puolivarmasti voin luvata yhden matsin klo 12 eteenpäin omilla US Paroillani :)
Celebdae

Earnest kirjoitti:
Celebdae kirjoitti:Nyt ois käymässä niin hassusti, että mikäli illan beissaus menee suunnitellusti, niin meikäläisen ikuisuusprojekti-FJ:t olisi täysin pelikunnossa \o/ Mikäs teidän meininki on pelipäivinä; voinko olettaa löytäväni jonkun vastustajaksi huomenna? Loppusotaanhan nämä ovat ja sellaset 1500 pojoa pitäis olla maaleissa.
Osallistujista en ole ihan sata varma, mutta itse olen pelaamassa klo 9-12 yhden matsin ja sen jälkeen pystyn ottamaan sua vastaan matsia mikäli EW pelaajia on sopiva määrä (tai ei ollenkaan!). Eli puolivarmasti voin luvata yhden matsin klo 12 eteenpäin omilla US Paroillani :)
Pitänee ottaa puolivarma haaste vastaan, ellei muita halukkaita ilmaannu =) Sen verta kova hiitti ois päästä näillä jopa pelaamaan! Toki harmittais paikalle vaivautua, jos ei pelaamaan pääse...

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Säkki

Viesti Kirjoittaja Säkki »

Tekisi mieli päästä ensi viikolla pelaamaan pitkästä aikaa, joten löytyisikö keskiviikkona tai torstaina peliseuraa kerholla? 29-31.7 Ropecon viikonloppuna ei kerholla varmaan ole mitään?
Earnest

Säkki kirjoitti:Tekisi mieli päästä ensi viikolla pelaamaan pitkästä aikaa, joten löytyisikö keskiviikkona tai torstaina peliseuraa kerholla? 29-31.7 Ropecon viikonloppuna ei kerholla varmaan ole mitään?
Keskiviikko ja torstai käy jopa keskellä päivää. Vois pelata itärintamaa, Straf Batalon vs Sturmdivision? Saisin kasaaan about 1500 pojoa.
Säkki

Viesti Kirjoittaja Säkki »

Ok. Mulle sopii hyvin keskiviikkona klo 12 eteenpäin. Saan kasaan sellaiset 1500 pistettä kanssa.
Trekkeri

Celebdae kirjoitti:
Earnest kirjoitti:
Pitänee ottaa puolivarma haaste vastaan, ellei muita halukkaita ilmaannu =) Sen verta kova hiitti ois päästä näillä jopa pelaamaan! Toki harmittais paikalle vaivautua, jos ei pelaamaan pääse...
Voin pelata sunnuntaina Fallschimjägereitäsi vastaan, mikäli et lauantaina saanut jo tarpeeksi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Celebdae

Trekkeri kirjoitti: Voin pelata sunnuntaina Fallschimjägereitäsi vastaan, mikäli et lauantaina saanut jo tarpeeksi.
Sä taisit sopia jo pelin Aiton kanssa huomiselle? Jos sua kiinnostaa toinenkin matsi pelata, niin eiköhän voitokkaasta tulikasteessa innostuneet FJ:t ole valmiita kokeilemaan saisko huomenna vuorostaan kuokkaan =) Heitä vaan joku arvio millon teillä olisi matsi päättymässä, niin eiköhän se mulle sovi.

Trekkeri

Menen klo 12 avaamaan ovia ja aloitamme heti siinä maissa. Eli eiköhän klo 15.30 mennessä ole peli pelattu, kun vastakkain alkosodan panssarit.
Nopat ja Taktiikka Ry
Earnest

Trekkeri kirjoitti:Menen klo 12 avaamaan ovia ja aloitamme heti siinä maissa. Eli eiköhän klo 15.30 mennessä ole peli pelattu, kun vastakkain alkosodan panssarit.
Tai paljon aikasemmin :D
Trekkeri

Laskin mukaan maastojen asettelun ja mahdollisen krapulan aiheuttaman viivästyksen ;)

Ja meneehän siinä aikaa kunnes saa 24 Cruiseria työnnettyä eteenpäin :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Celebdae

Trekkeri kirjoitti:Laskin mukaan maastojen asettelun ja mahdollisen krapulan aiheuttaman viivästyksen ;)

Ja meneehän siinä aikaa kunnes saa 24 Cruiseria työnnettyä eteenpäin :)
No jos mä kolmeksi vaivaudun paikalle, niin saatan nähdä kutkuttavan loppuratkaisunkin =)

Eli nähdään silloin!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Flames of War”