Fabaliiga - Osallistumisia ja sääntöjauhantaa

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Half-breed

Re: Fabaliiga - Osallistumisia ja sääntöjauhantaa

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Bringer-of-Doom kirjoitti:Eivät mielestäni tarvitse mitään lanceja, Strength 5 höystettynä Iniative 5:llä riittää niittamaan useimmat otukset. Eikä sitten sanakaan mistään steamtankista. (pahansuopaa mutinaa)
Kuka edes on niin tyhmä, että ottaisi nihdeille lancet? Maksavat kuitenkin hulluna ja ne on huonommat kuin nuo perusaseet. Kukaan (muu kuin Anton) ei maksa joukkojensa huonontamisesta.

Aijuu. Ei kannata yrittää antaa ehdotuksia Antonin listaan, vaikka se selvästi niitä kaipaisi. Yritin itse koko viikonlopun, mutta oli kuin seinälle puhuisi.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Minun puolestani tuo morningstar of fracassen sopii.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

El Capitan kirjoitti:
syrja kirjoitti:
Juhaaha kirjoitti:saaks minotaur champpa kahta magic itemiä?
25p saa itemeitä, kuinka niin? Armori 20+ icon 5p.
Hyvä kysymys muuten, sillä ei se ihan noin taia mennä. Siellä Minotaurin luona lukee "may have a magic item...". Jos vertaa esim. Wargoriin, niin siellä lukee" May have magic itemS...".

Tulinuolien kanssa olitkin sitten oikeassa. Itselläkin ollut lukihäiriö tuossa kohtaan. Hyvä tietää jatkossa. On ne tulinuolet muuten halpoja.
Katsos perhana. Mikähän ajatus on ollut kirjaa tehdessä, laittaa tuo yksikkömuotoon? On kyllä mennyt sitten täysin ohi. Täytyy sanoa et kyl vähän ihmettelinkin tuota juhaahan kysymystä. Mahtaako olla painovirhe? No oli miten oli tuon mukaan mennään.
Nooh sopinee sellainen muokkaus, että otan tuon ironcurse iconin campalta pois ja annan sen doombullille. Silloin ei tule suuria muutoksia, kun doomi kuitenkin seikkailee tuon minojyrän kanssa.
Bringer-of-Doom kirjoitti: Strength 5 höystettynä Iniative 5:llä riittää niittamaan useimmat otukset. Eikä sitten sanakaan mistään steamtankista. (pahansuopaa mutinaa ;) )
Joo eipä ole merkitystä onko voima 5 vai 6, kun kuitenkin vaatii 6 haavan tekemiseksi tankkiin. Toki -3 saveen tietty olisi parempi, mutta ehdottomasti parempi noin.
Runt kirjoitti:Minun puolestani tuo morningstar of fracassen sopii.
Sopii myös.

Ei sitten muuta kuin pelejä. Miten on löytyisikös jo(i)ltakin aikaa peleille tulevana su 19.6? Itselläni ei ole ajalla niin väliä. Silloin taitaa kyllä olla tuo infinity demokin. Mutta ennen sitä pystyy pelaamaan ja sen jälkeenkin. Ja tosiaan 4 henkee pystyy ottamaan matsia samaan aikaan.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Sama juttu on Breteillä Knights Errantrien kanssa. Realmeilla lukee any unit, mutta erranteilla one unit. jos ei lue tarkkaan käy kuten tuli nuolten kanssa ;) 19 päivä käy ainakin itselleni kun paikallinen lautapeli kerho pitää vapaa päivää silloin.

Niin 6 haavan tekemiseen kun eräillä riittää 6 tuhoamiseen :D Rakastan Sankaruuden hyvettä! olin kyllä lähellä ottaa sen graali lordin Sword of ladys chamionilla aina 3+ woundaamiseen ja strena 1 pisteen vihun thoughnesia korkeampi :).

Sääli että 8 edikan kirjat vaikuttavat vähentävän armeija uniikkeja taika esineitä. Tavallaan saa toivomaan että uusi bretti kirja tulisi vasta viimeisenä.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jooh, Sankaruuden hyve on kyllä yksi pahimmista aivopieruista tässä pelissä. Kun säkä yllättää, niin ei kyllä vastustajaa naurata.

Allu, mun listassa ei ole mitään vikaa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
ManAtArm

Tomb kingit(vai oliko se demonit) saa kuulemma HKb:n toimimaan 5+ eikä 6... jee...

ja pieni jäärapäisyys oman listan puolustamisessa ei ole pahaksi, mitä olisitte sanoneet jos oma listani oli sisältänyt pelkkää ratsuväkeä "Royal Air Force":lla vahvistettuna(kolmas lista idea sen herohammerin ohella) en kyllä olis muuttanut... hitto miksen tehnyt olis ollut hauska.
syrja

Kingit saa nyt uuden kirjansa myötä. Saa demoneillakin yks spesiaali charru 5+ hkb:n. Vai pelkkiä junia, no samaan hautaan ne laukkais, kun muutkin. Hienoo tää kauhee uhoominen:)

Mutta asiaan. Miten olisi, pitäisikös aloittaa uusi ketju. Johon jokainen laittaa korjatun listansa ja siihen yhteyteen sitten:
- voi ilmoittaa tulevista peleistä
- merkkaa pelatut pelit ja ansaitut pisteet (pelkästään vaan vastustaja ja paljonko tuli pojoja)
- merkkaa kokonaispistemääränsä
jne
Eli silloin jokaisen armeija tiedot löytyvät siltä samalta sivulta ja jokaisella olisi vain yksi viesti mitä sitten muokkailee, miltä kuullostaa???? Ja kaikki jorinat yms sitten vaikka pelkästään tähän ketjuun.
Runt

Itse ajattelin tämän ketjun alkuun noita tuloksia peleistä raapustella mutta kait sitä kokonaan uuden aihneen voisi läiskäistä ilmoille myös.

Peleistä sunnuntai voisi sopia itselleni, tosin olin unohtanut tuon infinityn demotuksen kokonaan joten hyvä että joku otti puheeksi. Mahtaakohan tuo demotus kestää kuinkahan pitkään, itse kun olen enemmän ilta kuin aamu ihmisiä jos pelejä pitäisi pelailla. Beastmenejä vastaan voisin mielelläni lähteä ottamaan revanssin, viime kerralla kun jotain pientä takertui hampaan väliin. Katsotaan lähtisikö Hapid kohtaamaan Bretti armeijan ellei muita halukkaita löydy, niin saataisiin pelit pystyyn. Toki voin minä Brettejä vastaan myös ottaa matsin samapa tuo kun jokainen sieltä ajallaan kuitenkin tulee vastaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Listat on nyt nähty. Haluaako joku niitä muka toistekin tällistellä? Ehkä pelipöydällä. Pelit voi sitten voisi ihan hyvin tässä aiheessa tai kännykällä, mutta pisteille toki olisi hyvä laittaa oma stikkynsä tänne näin. Kun joku on saanut yhden liigapelin pelattua niin tekee aiheen ja mää muutan sen stikyksi. Sinne vaikka sitten kaikki niin pysyy ylhäällä eikä tarvi erikseen ettiä.
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Listat on nyt nähty. Haluaako joku niitä muka toistekin tällistellä? Ehkä pelipöydällä. Pelit voi sitten voisi ihan hyvin tässä aiheessa tai kännykällä, mutta pisteille toki olisi hyvä laittaa oma stikkynsä tänne näin. Kun joku on saanut yhden liigapelin pelattua niin tekee aiheen ja mää muutan sen stikyksi. Sinne vaikka sitten kaikki niin pysyy ylhäällä eikä tarvi erikseen ettiä.
Toi on ihan totta, tehdään näin.
No niin mahdollisesti siis saataisiin se neljä henkeä paikalle. Joo, ottakaas puheeksi siellä miitissä tänään sen infinity demon aikatauluista jne. Katsotaan sitten tarkemmin sopivaa kellonaikaa faballe. Ja jos nuo 2 "pitkämatkalaisinta" pääsee paikalle niin varmasti heidän kannattaa pelata keskenäinen matsinsa. Ja tosiaan mulla on kokopv "aikaa", et tarvittaessa parikin peliä voin/ehtii pelata. Itse olen kuitenkin vielä kahden vaiheilla sinne demoon menosta. Alunperinkin ajattelin mennä vain lähinnä näyttäytymään, kun miitti jää väliin. Kuulostellaan siis mitä tapahtuu.
Runt

Tai vaihtoehtoisesti postataan pelien tulokset tänne ja päivittelen niitä tuonne aloitusviestiin kaikkien nähtäväksi?
Anton on siinä oikeassa että eiköhän listat ole nähty jo ja tuolta ne jostain välistä löytyvät mikäli niitä haluaa tarkastella. Toki voin listatkin ensimmäiseen viestiin liittää niin löytyvät jatkossa helpommin mikäli joku niitä tarkastella vielä haluaa.

EDIT
Itselläni faba menee myös demon ohitse heittämällä vaikkakin infinity kyllä kiinnostaa. Itse en vielä 100% varma miittiin menostani ole mutta demoaikatauluja voin Harkkarilta muutenkin tiedustella mikäli paikalle en tänään mene.
Juu tosiaan nuo pitkänmatkalaiset (ne joilla ei ole pelipöytää) kannattaa laittaa toisia vastaan jolloin pelien sopiminen jatkossa helpottuu kun toisella pelaajista on pelipöytä omasta takaa.
harkkari

Viesti Kirjoittaja harkkari »

Sovitaan Sakarin kanssa Demon aikataulusta tänään tarkemmin, Mikä sille teidän porukallenne olisi parasta? Aiemmin vai myöhemmin kun klo 16? Eikä se lopulta tule kestämään varmaan kun pari tuntia, eikä tietty koko hommaa tarvitse katsella, tulkaa toki piipahtamaan, keskustassa se paikka on, siinä paloasemaa vastapäätä.
Kalat meni kotio...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Runt kirjoitti:Tai vaihtoehtoisesti postataan pelien tulokset tänne ja päivittelen niitä tuonne aloitusviestiin kaikkien nähtäväksi?
Eipä sillä paljoa väliä. Tuskin me tänne niin paljon uusia aiheita laitetaan, että tuonne toiselle sivulle valuttaisiin.
- Sinitähti
Runt

Ritarit ottaa maalia pintaansa huimaa tahtia, saas nähdä ehtiikö sunnuntaiksi sutia ja kasailla loppuun nuo white wolffit. Miekkamiehille puolestaan kyhätään kilpiä käsiin kun sellaiset kerran omistavat jne.. Jos ei muuten niin tulee ainakin hevoset sekä miekkamiehet ilman kilpiä. Vielä kun tilaus saapuisi (tuskin tällä viikolla kuitenkaan) niin saisi alkaa laittamaan koko armeijaa uuteen ulkonäköön basetusten kera.

Infinityn demotuksesta jos omaa mielipidettäni kysytään niin sanotaan että aikaisempi 14.00-15.00 alkamis aika voisi olla sopiva jolloin ehtii vielä fabapelit pelaamaan samana iltana. Tosin jos väki meinaa aamu pelejä fabaan niin silloin tuo 16.00 olisi puolestaan sopiva. Mikäli Hapid pääsee sunnuntaina kohtaamaan bretonnian niin veikkaisin hänelle paremmin sopivan ilta kuin aamu pelit (Faba). Hapid tietääkseni ei kuitenkaan ole infinityä tulossa seuraamaan joten... Mikä sitten lieneekään se paras kellon aika on hieman arvoitus. Infinity on itselleni jo "myyty" joten minun takiani ei peliaikataulua kannata muuttaa jos se muille on sopiva.
syrja

Joo mikäli pystyisitte aiempaa aloittamaan sen demon niin voisi ehkä sopia paremmin. Fabassa menee kuitenkin n. 3t/peli. Siis ainakin, ottaen huomioon et samalla tutustumista toisiin/sääntö tarkennuksia jnejne. Lisäks viel kulkemiset vie aikaa. Eli jos vasta 18 jälkeen pääsee aloittamaan deployaukset niin helposti venähtää aika ennenkuin pidemmältä tulevat ovat takaisin kotona, ja joillakin voi olla varmaan kans työpv maanantaina.

Mutta neuvotelkaa tänään ja ilmoitelkaa sopivia aikatauluja niin nivotaan niitä sitten jotenkin yhteensopiviksi. Ois se kyl ihan kiva tulla kuitenkin ees piipahtamaan siellä demossa ja näyttäytymään.

EDIT Mites muuten Anton oletko nyt kesän Porin maastossa vai pidätkö majaa mansessa?
EDIT II Niin alkaakos su aikataulut selviimään? Laittakaahan viestiä milloin ketäkin pääsisi paikalle
Runt

Itse pääsen lähestulkoon mihin aikaan tahansa mutta Infonity demotuksessa ajattelin piipahtaa. Jos jotain kellon aikaa pitäisi sanoa niin 15.00 jälkeen... Hapidia yritän vielä tänään tavoitella jos saataisiin neljäs pelaaja paikanpäälle. Voin vaikka soitella/viestitellä vielä tänään tarkempaa tietoa kunhan se itselleni ensiksi selviää.

Jahas ja sitten tutkiskelemaan mitä siihen omaan listaan tulikaan oikein kirjoiteltua niin tietää millaisella kokoonpanolla saa/joutuu pelaamaan.
ManAtArm

Kun sinne asti kerran tulee muutenkin niin voin tulla vilkaisemaan sitä demoakin ainakin mitä lueskelin siitä, vaikuuti ihan mielen kiintoiselta.

Sitten takaisin asiaan, tekee tiukkaa saada edes herot maalatuiks tohon ekaan peliin mutta äijät on koossa ja valmiina lahtaamaan epäritarillisiä piruja, tai niiden lahtaamaksi tuntien noppa tuurini.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Määkin vähän hiffasin muuten, että eihän näitä örkkejä sittenkään ole paljoa maalamati. Wolf riderit, 8 Erroria, 9 Big'unia ja sankarit. Nyt kun täällä Trella taas ollaan jonkun aikaa, niin voisi käyttää ajan hyödyksi ja maalata ainakin Errorit ja Woffet.

Kuun vaihteessa ja uuden kuun alussa sitten Vihreät Jättiläiset lähtevät sotapolulleen. Perkele muuten kun tuo armeijafluffi on pahasti vaiheessa. Tätä liigaa ei ikuisteta armeijan historiankirjoihin.
- Sinitähti
syrja

Heps. Kun väki kerran on halukas menemään demoon niin mennään sinne ja sieltä sitten fabailemaan.
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

El Capitan kirjoitti: Minä mihinkään armeijan pilanneeseen kirjaan 30e tuhlaa.
no kyl säki pihi oot
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”