Porin 40k liiga.

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Lukittu
Gerazu

Re: Porin 40k liiga.

Viesti Kirjoittaja Gerazu »

Furinji kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:
Furinji kirjoitti: *noloa viheltelyä*
Vihjailetko jotain.
Olen suunnitelmassani pahoillani vain siitä, ettei El Cap..Stupido ole liigassa.
Olen vahvasti sitä mieltä että mää en tykkää tästä liigasta koska örkkejä on yhtä paljon kuin muita tyyppejä yhteensä.. melkein ainakin..
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Geratsu kirjoitti:
Furinji kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:
Furinji kirjoitti: *noloa viheltelyä*
Vihjailetko jotain.
Olen suunnitelmassani pahoillani vain siitä, ettei El Cap..Stupido ole liigassa.
Olen vahvasti sitä mieltä että mää en tykkää tästä liigasta koska örkkejä on yhtä paljon kuin muita tyyppejä yhteensä.. melkein ainakin..
Kaks peliä saa hävitä ja örkkejä on kaks listaa...eiku
Väärä mentaliteetti.
Gerazu

Furinji kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:
Furinji kirjoitti:
Geratsu kirjoitti: Vihjailetko jotain.
Kaks peliä saa hävitä ja örkkejä on kaks listaa...eiku
Väärä mentaliteetti.
Tykkään ajattelutavastasi.

Haluaako joku valottaa minulle mimmoisia IG tankkien pellit ovat? Vai pitääkö harrastaa laittomuuksia..
Furinji
Viesti:

Geratsu kirjoitti:Haluaako joku valottaa minulle mimmoisia IG tankkien pellit ovat? Vai pitääkö harrastaa laittomuuksia..
Näät ne myös ihan GW:n nettisivuilta ne pellit.
Gerazu

Furinji kirjoitti:
Geratsu kirjoitti:Haluaako joku valottaa minulle mimmoisia IG tankkien pellit ovat? Vai pitääkö harrastaa laittomuuksia..
Näät ne myös ihan GW:n nettisivuilta ne pellit.
Pitää jatkaa dialogia vielä 74 viestin verran olettaen että turkulaiset ei postaa mitään.
Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo »

Piti koittaa väsätä ''rankaisija'' lista kun ei osaa pelata enää, tai viime peleistä niin paljon aikaa et pitää lukee sääntistäki uudestaa. Slurps
Soi viulu
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Jaah, joku oikein odotti minun saapuvan liigaan vai? Hi hii, mitäs kuuta taivaalta sitä toivotaan. Mie mittään 40k:ta jaksa niin tiheään, huono peli. Aki saapuu 180 örkkipojan kanssa, yök. Kardinaali saapuu jonkun kanssa ja minulle riittää örkki jo yök-reaktion esiin tuomiseen. Allu tuo Eldarit, oikeastaan jo Allu on yök. Petteri tuo Eldarit kanssa, yök heillekin. Sitten on niitä randomeita, joilla on armeijan kokonais yhteenlaskettu AV-value kuitenkin 150 rumemmalla puolella, yök.

Oon mie kuitenkin jotenkuten yllättynyt teidän listoista. Olisinhan mie varmaankin voinut niitä kapuloita rattaisiin laittaakin ihq-SM:ni.

Yksittäisi pelejä mie voin pelata silloin tällöin, mutta niiden välissä pitää olla rutkasti taukoa. Silloin mie voin jonain synkkänä elämäni päivänä jopa nauttia tästä pelistä ja saada sen omituisen ja väärän mielikuvan, että tätähän voisi pelata useammankin. Tänään mm. on yksi sellainen päivä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Jep Kapu paljasti mut oon liigan kovin ikenet-veressä-hc-turnausjyrä-pelaaja, sillä tuonhan kentälle footsloggaavaa eldaria. Pyydän kaikilta syvästi anteeksi.
Gerazu

Furinji kirjoitti:Jep Kapu paljasti mut oon liigan kovin ikenet-veressä-hc-turnausjyrä-pelaaja, sillä tuonhan kentälle footsloggaavaa eldaria. Pyydän kaikilta syvästi anteeksi.
Mää en tykkää sun Karandraksesta, yök. Se ei kuole. Yök.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Mistä noitä Imperialisteja oikein sikiää? No jaa kunhan saan riittävästi kutosia heitettyä niin mikään ei haittaa :p
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Furinji
Viesti:

Hmm saatas kyllä ihan jännä apocci aikaiseksi kun lyötäisiin kaikki kymmenen armeijaa samaan pöytään hyvikset vastaan pahikset. Noh ei taida kenenkään pöytä onneksi venyä pelaajien aikatauluista puhumattakaan :D
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Sitten on niitä randomeita, joilla on armeijan kokonais yhteenlaskettu AV-value kuitenkin 150 rumemmalla puolella, yök.
Tiedoksi vain, että liigassamme ei ole yhtään armeijaa jonka AV-value menisi 150 yli. Sampsalla menee kyllä 138 ja pari muuta pääsee myös n. 120, mutta 150 yli ei mennä. Lisäksi jos osaisit laskea, niin huomaat, että jo kolmella Rhinolla päästään AV-valuessa 96, joten tuo sun rima on aika pirun alhaalla, jos kolme Rhinoa ja pari tulitukitankkia menee jo mittarisi yläpuolelle.
Furinji kirjoitti:Hmm saatas kyllä ihan jännä apocci aikaiseksi kun lyötäisiin kaikki kymmenen armeijaa samaan pöytään hyvikset vastaan pahikset. Noh ei taida kenenkään pöytä onneksi venyä pelaajien aikatauluista puhumattakaan :D
Katotaan sitten jouluna/keväämmällä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Half-breed kirjoitti:
El Capitan kirjoitti:Sitten on niitä randomeita, joilla on armeijan kokonais yhteenlaskettu AV-value kuitenkin 150 rumemmalla puolella, yök.
Tiedoksi vain, että liigassamme ei ole yhtään armeijaa jonka AV-value menisi 150 yli. Sampsalla menee kyllä 138 ja pari muuta pääsee myös n. 120, mutta 150 yli ei mennä. Lisäksi jos osaisit laskea, niin huomaat, että jo kolmella Rhinolla päästään AV-valuessa 96, joten tuo sun rima on aika pirun alhaalla, jos kolme Rhinoa ja pari tulitukitankkia menee jo mittarisi yläpuolelle.
Häh? Sie taisit missata jotain juuri. Tuo minun viestini on överiksi vedetty ja täynnä liioittelua potenssiin kolme. Mahtaakohan saada edes tonnin peliin 180 örkkipoikaa ja muuta mitä mie sanoin? Noi oli ennakkoluuloja tämän liigan listoista. Ennakkoluulot on katsos kivoja ja hyvin usein paikkaansa pitäviä. Ainakin Faba-puoli on osoittanut näin liigan ja turnauksen kohdalla, toivottavasti noidankehä murtuu tämän uuden liigan myötä ja kiroan, että en tuonut minun super-Helffejäni leikkiin mukaan.

Eekä se rima ole alhaalla. Juuri sopivassa. Sinne depoalueelle pitää mennä muutakin kuin tankkeja ja walkereita. Maks AV-100 olisi juuri pop. Pelit voitetaan jalkaväellä, joka tykittää S3-4:lla ja lähistelee samalla teholla. Ei S8-10:n pyssyillä/lancella. Suihkussa ne isompi-kuin-sulla-leikit leikitään.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Furinji
Viesti:

Umh mun pää nyt on tuijottanut kieroon jo hetken tuota infoketjua ja miettinyt että joku siinä hiertää ja nyt sen säryn taisin bongata. (Teidän armeijoiden lisäksi siis!)
Half-breed kirjoitti: - Lopullisiin pisteihin lasketaan kahdeksan parasta peliä. Jokainen voi siis hävitä rauhassa kaksi pelin noppiin.
Meitä on yhteensä kymmenen pelaajaa eikös? Eli minä ja yhdeksän muuta ja jos pelaan jokaista vastaan se tekee...yhdeksän peliä. Ellei ole tarkoitus pelata omaa mirror-listaansa vastaan, niin... pitäskö tuon kenties olla seitsemän parasta peliä ja kaksi noppiin...

Kaksi noppiin kuulostaa kuitenkin paljon paremmalta kuin yksi noppiin...
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Kaaospelaajana vilkaisin tuota Ookamin listaa. Aika gimpiltä näyttää muihin listoihin verrattuna. Ei edes siipi-prinssiä. Huh.

Sitä paitti termiksillä on neljä asetta kolmella ukolla. 3 combi asetta ja reaper. Ei muistaakseni onnaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Gerazu

Antrax kirjoitti:Kaaospelaajana vilkaisin tuota Ookamin listaa. Aika gimpiltä näyttää muihin listoihin verrattuna. Ei edes siipi-prinssiä. Huh.

Sitä paitti termiksillä on neljä asetta kolmella ukolla. 3 combi asetta ja reaper. Ei muistaakseni onnaa.
Oletan että tuossa on 3 Termistä + Champpa, koska normimariineitakin on 9+Champpa eli 10, jolloin termiksiä olisi 3+Champpa eli 4, jolloin champalla olisi fisti ja autocannon.
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Taidat olla oikeassa. outo tapa esittää asia. Ja ihme weapon mixit marsuilla.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Ookami_Tez

Viesti Kirjoittaja Ookami_Tez »

Antrax kirjoitti:Kaaospelaajana vilkaisin tuota Ookamin listaa. Aika gimpiltä näyttää muihin listoihin verrattuna. Ei edes siipi-prinssiä. Huh.

Noh itte ainakin ajattelin että tarkotus oli pelata ihan vaan hauskan pitona, mutta tiedän että Sotussa se on välillä vähän hakusessa. Pitäisi varmaan varoa ei-Lashiprinssi-Plaguemariini-Obliteraattori-listojen tekemistä ja esittämistä sotussa ei tiedä vaikka ihmiset ottaa henkilökohtaisesti ja lähtevät lynkkaamaan.

Jälkimmäiseen Geratsu vastasikin. Itsellä on tuollanen tapa ollut aina merkata ryhmät ylös. X Normaaleja + Y Jamppoja.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Furinji
Viesti:

Ookami on vaan tottunut siihen, että siipiprinssiä joutuu kaapimaan Bastionin seinästä, joten lordi ryhmässä on parempi valinta ;)
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Eekä se rima ole alhaalla. Juuri sopivassa. Sinne depoalueelle pitää mennä muutakin kuin tankkeja ja walkereita. Maks AV-100 olisi juuri pop. Pelit voitetaan jalkaväellä, joka tykittää S3-4:lla ja lähistelee samalla teholla. Ei S8-10:n pyssyillä/lancella. Suihkussa ne isompi-kuin-sulla-leikit leikitään.
Max AV=100 on kyllä pässein ehdotus ikinä. Jopa sulta. Tuo tarkottaisi, että marsuilla menisi tappiin tuo kahdesta Dredistä ja yhdestä Rhinosta. On siinäkin ihan hullun mekanisoitu lista. Helvetti Eldarithan ei saisi kuin kaksi tankkia ja kaksi Vyperiä/War Walkkeria tuolla, ja kun tankeissa pitää vielä valita sen taksin ja taistelutankin välillä, niin eihän tuo riittäisi mihinkään. Jos sinä haluat pelata jalkaväellä, niin siirry historiallisiin peleihin. Napoleonin sodissa ei pitäisi kohdata mitään johon ei musketti tehoaisi. Futusotaan otetaan sitten ne purkinavaajat mukaan.

Ja opettele käyttämään sitä mobiliteettiä hyödyksi. Kun sitä osaa käyttää, niin peli ei degeneroidu miksikään ampumaskabaksi, kuten sulla aina degeneroituu kiitos sun listojen kyvyttömyyden liikkua.
Furinji kirjoitti:Umh mun pää nyt on tuijottanut kieroon jo hetken tuota infoketjua ja miettinyt että joku siinä hiertää ja nyt sen säryn taisin bongata. (Teidän armeijoiden lisäksi siis!)
Half-breed kirjoitti: - Lopullisiin pisteihin lasketaan kahdeksan parasta peliä. Jokainen voi siis hävitä rauhassa kaksi pelin noppiin.
Meitä on yhteensä kymmenen pelaajaa eikös? Eli minä ja yhdeksän muuta ja jos pelaan jokaista vastaan se tekee...yhdeksän peliä. Ellei ole tarkoitus pelata omaa mirror-listaansa vastaan, niin... pitäskö tuon kenties olla seitsemän parasta peliä ja kaksi noppiin...

Kaksi noppiin kuulostaa kuitenkin paljon paremmalta kuin yksi noppiin...
Kirjoitin nuo korjaukset krapulassa, niin josko annettaisiin anteeksi, kun tunnetusti silloin ei aivot kovin toimi. Korjaan sen pitemmittä puheitta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Lukittu

Palaa sivulle “Pori”