[Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Warmachine/Hordes Liigaa loppvuodeksi 2011
Itse olen poissa maisemista joten jää omalta kohdaltani väliin. Seuraavalla viikolla voisikin katsoa pelejä, nyt kun saa lisää nappuloitakin niin pääsee kokeilemaan jotain uutta.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Huomenna 27 päivä sopisi mulle mainiosti,
Voisi huomenna pelata, Geratsukin olisi tulossa.
PS. Alustavasti klo 16
PS. Alustavasti klo 16
Soi viulu
Tänään pelejä siis meillä, klo 16 paikkeilla alotellaan.
Soi viulu
jees, juun paikalle.
Geratsu ei pääsekkään, kyydin puutteessa, mutta jos sulla Jyri on figuja niin pelataan :)
Soi viulu
Komiat pelit oli, lisää näitä. Saadaan iso porukka kasaan ni tulee komia liiga.
Juu, nyt löytyy masiinasta kaikki factionit niin on monipuolisuutta! Kiva peli oli, pian varmaan menee ilman sääntistäkin :D
Soi viulu
Mitenkäs tämän päiväiset pelit menivät? Kumpi voitti ja tuliko esille uusia sääntöjä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Menoth otti voiton.
Multa meni 3 exapler jalkamiestä.
Sitten ko pamautin featin ni sain vedettyä kaks liekki iskua ja peli oli siinä.
Mikä Kreossin featti on?jyri87v kirjoitti:Menoth otti voiton.
Casterin rangella kaikki vihut ''knocked down'', tuli itsellekki vähän puskista kuinka kätevä. Oma voitto meni 0.5-1'' väärin arvioimiseen edeltäneellä vuorolla kun ei kantanut harppuuna ihan Kreossiin, ens kerralla saattaa olla kantamalla ;)
Namiskat kasaan niin päästään pelaamaan standardien mukaan, pääsee mun cryxitki oikeuksiinsa!
Namiskat kasaan niin päästään pelaamaan standardien mukaan, pääsee mun cryxitki oikeuksiinsa!
Soi viulu
Mikä lasketaan standardiksi? 35p? :DJeijo kirjoitti:Namiskat kasaan niin päästään pelaamaan standardien mukaan, pääsee mun cryxitki oikeuksiinsa!
Huh huh, kuulostaa todella ikävältä featilta. Tuollahan auraa polun toisen warcasterin luokse hetkessä ja välttää viellä free striket sekä osuu vastustajan modeleihin heittämällä. Näiden lisäksi vastustaja kärsii viellä seuraavalla vuorolla koska joutuu luopumaan movementista/actionista.
No eipä silti on noita muitakin ikäviä featteja, "Siegen" feat: Puolittaa vastustajan perus ARM:n Siegen control arealla yhden vuoron ajaksi. Ei tuokaan ole varmaan reiluimmasta päästä featteja.
Mitäs nämä standardit ovat millä meidän pitäisi pelata, kenties 35.p listoilla?
Itse aloitin juuri sähköpostilla hiillostamaan boosteppia, joten nappuloihin yritetään saada vauhtia. Seuraavaksi varmaankin tilataan sitten "Stormwall Colossal" niin ei tarvitse montaa nappulaa kuljetella jos muualle lähtee pelaamaan. Eikös nämä colossalit juuri tätä varten ole ajateltu?
No eipä silti on noita muitakin ikäviä featteja, "Siegen" feat: Puolittaa vastustajan perus ARM:n Siegen control arealla yhden vuoron ajaksi. Ei tuokaan ole varmaan reiluimmasta päästä featteja.
Itse aloitin juuri sähköpostilla hiillostamaan boosteppia, joten nappuloihin yritetään saada vauhtia. Seuraavaksi varmaankin tilataan sitten "Stormwall Colossal" niin ei tarvitse montaa nappulaa kuljetella jos muualle lähtee pelaamaan. Eikös nämä colossalit juuri tätä varten ole ajateltu?
20p lista,Runt kirjoitti:Huh huh, kuulostaa todella ikävältä featilta. Tuollahan auraa polun toisen warcasterin luokse hetkessä ja välttää viellä free striket sekä osuu vastustajan modeleihin heittämällä. Näiden lisäksi vastustaja kärsii viellä seuraavalla vuorolla koska joutuu luopumaan movementista/actionista.
Caster
+Warjack pojojen hintainen jacki
+Stormwall
=20/20
Laskeeko knockdown deffiä? Koska tuolla Khadorin bboxin casterilla on feat joka freezaa kaikki control areassa, eli def laskee 5:teen muistaakseni.
Jos en väärin muista niin modeliin joka on "KD" ampumista vastaan DEF 5 ja meleessä osuu automaattisesti.
Tosiaan sitten aiheeseen liittyen vaikka modeli kärsi DEF miinuksia useammasta eri lähteestä niin DEF ei koskaan laske alle 5:n.
Tosiaan sitten aiheeseen liittyen vaikka modeli kärsi DEF miinuksia useammasta eri lähteestä niin DEF ei koskaan laske alle 5:n.
http://www.forwardkommander.com/
Tuolla on noi standardit sun muut.
Tuolla on noi standardit sun muut.
25/35 meinasin itse. 15~ pojon pelit kun auttamatta suosii toista casteria kun muun armeijan vaikutus pienenee.
Soi viulu
Huomenna perjantaina warmachine pelailua meillä jälleen, Hordes pelaajat 5e osallistumis maksulla :D
Kellonaika voisi olla vaikka 15:30
Kellonaika voisi olla vaikka 15:30
Soi viulu
Nyt kun standardeista puhuttiin ja tuota Jyrin laittamaa linkkiä testailin eri warcastereilla niin heräsi kysymyksiä ilmoille.
Jos pelataan standardien mukaan niin saako peluuttaa vain noita vaihtoehtoja kullakin warcasterillä mitä Forward Kommander antaa vaihtoehdoiksi?
Esimerkiksi jos peluutan Sloania warcasterinä niin saisi peluuttaa vain seuraavia unitteja:
-Arcane Tempest Gun Mages
-Field Mechaniks
-Long Gunner Infantry
-Rangers
Käsittääkseni Forward Kommander antaa vaihtoehdoiksi samoja valintoja mitä kirjasta löytyy Tier.1.2.jne. valintoja..
Jos pelataan standardien mukaan niin saako peluuttaa vain noita vaihtoehtoja kullakin warcasterillä mitä Forward Kommander antaa vaihtoehdoiksi?
Esimerkiksi jos peluutan Sloania warcasterinä niin saisi peluuttaa vain seuraavia unitteja:
-Arcane Tempest Gun Mages
-Field Mechaniks
-Long Gunner Infantry
-Rangers
Käsittääkseni Forward Kommander antaa vaihtoehdoiksi samoja valintoja mitä kirjasta löytyy Tier.1.2.jne. valintoja..