FOW pelipäivät Helsingissä
Re: FOW pelipäivät Helsingissä
Jos jompaa kumpaa kiinnostaa pelata toinenkin peli voisin tulla kanssa treenaamaan. Tai ihan jos löytyy joku muu vastustajaksi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Peli- ja treeniseuraa kaivataan 13.-17.1 (ke-su) väliselle ajalle.
1750 pistettä Late War pöydälle ja Talvisotaturnauksen skenuja mielellään voitaisiin kahlata läpi.
Pistäkää YV:nä tai tänne jos kiinnostaa!
1750 pistettä Late War pöydälle ja Talvisotaturnauksen skenuja mielellään voitaisiin kahlata läpi.
Pistäkää YV:nä tai tänne jos kiinnostaa!
Maanantaina olis taas kalenterin mukaan pelipäivä. Riittääkö jengillä höyryä vai kärsitäänkö vielä megapelikrapulasta?
Itse tulossa kyllä ja Hank käsittääkseni myös. ::EDIT:: Eikun Hank taisi sittenkik puhua että EI pääse.. Itse nyt joka tapauksessa tulossa.
Itse tulossa kyllä ja Hank käsittääkseni myös. ::EDIT:: Eikun Hank taisi sittenkik puhua että EI pääse.. Itse nyt joka tapauksessa tulossa.
Viimeksi muokannut Sappi, Su 17.01.2016 11:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
En pääse taaskaan, kiitos töiden. Mutta treeniä tarttee Talvisotaa varten ni jos halukkaita löytyy niin joku toinen päivä vois pelailla.
Vahva maybe, mihin aikaan ootte mestoilla?
Aloitus ollut virallisesti klo 17.00, mutta usein joku on jo aiemmin paikalla.
Mä voisin saapua paikalle vetelemään jotain treenimatsia Talvisotaa varten. 1700 tai vähän sen jälkeen paikalla.
Nopat & Taktiikka Ry
Figuharrastetta insinöörin putkiaivoilla: Engineered Gaming
Tulen mestoille myös 1700 aikoihin.
Haluaisiko joku pelata ensi sunnuntaina (24.1.) pelin tai pari
Löytyiskö maanantaiks vastusta 1400p late war briteille?
Viikonloppuna tulee sellainen annos FoWia, että itse en uskalla luvata tulevani pelipäivään. Varmaan koskee melkein kaikkia kerhon Flames - aktiiveja, suurin osa näytti olevan mukana turnauksessa. Voin tosin vielä harkita asiaa maanantaiaamuna.
Sellainen taisteluväsymys että en kyllä itse ainakaan jaksa huomenna tulla pelaamaan.
Nopat & Taktiikka Ry
Millos on seuraava fleimssipäivä, ja löytyiskö joku mentori peluuttamaan ja pelaamaan vaikka 2vs2 peliä ? Eli meitä olisi kolme noobia (minä, Anton P ja Tuukka R) ja siihen voisi ottaa yhden osaajan messiin. Olen toki pelannut, mutta niin harvakseltaan, että menen ihan noobista. Mulla on armeijat valmiina, eli voidaan pelata vaikka neukut vs suomi kohtaaminen, ja voin tehdä listat ja tuoda armeijat tullessani. Enemmän tommonen tutoriaali kuin mitään oikeaa hampaat irvessä sotimista siis. Jos vaikka sais tota fleimssiäkin mahtumaan vähän tänä vuonna kalenteriin...
Ja tänään ei siis todellakaan jaksa :)
Ja tänään ei siis todellakaan jaksa :)
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
15.2. on seuraava normaali pelipäivä ja 14.2. ois Mid War päivä ETC-treenien hengessä. Ite varmaan tuolloin kumpanakin päivänä paikalla. 15.2. vois ainakin jonkun iisimmän 2vs2 setin vetää. Tyyliin 2000pt per puoli eli jokaisella pelaajalla 1000pt armeija.
Nopat & Taktiikka Ry
OK, no lukitaan toi 15.2. eli teen siihen 2k listat per puoli noista mun armeijoista.Nysse kirjoitti:15.2. on seuraava normaali pelipäivä ja 14.2. ois Mid War päivä ETC-treenien hengessä. Ite varmaan tuolloin kumpanakin päivänä paikalla. 15.2. vois ainakin jonkun iisimmän 2vs2 setin vetää. Tyyliin 2000pt per puoli eli jokaisella pelaajalla 1000pt armeija.
Nopat ja Taktiikka Ry
Jos noista saa 4kpl 1000pt listoja niin ehkä selkeämpi vielä mitä kenelläkin on käytössään.smaxx kirjoitti:OK, no lukitaan toi 15.2. eli teen siihen 2k listat per puoli noista mun armeijoista.Nysse kirjoitti:15.2. on seuraava normaali pelipäivä ja 14.2. ois Mid War päivä ETC-treenien hengessä. Ite varmaan tuolloin kumpanakin päivänä paikalla. 15.2. vois ainakin jonkun iisimmän 2vs2 setin vetää. Tyyliin 2000pt per puoli eli jokaisella pelaajalla 1000pt armeija.
Nopat & Taktiikka Ry
Joo tehdään niin.Nysse kirjoitti:Jos noista saa 4kpl 1000pt listoja niin ehkä selkeämpi vielä mitä kenelläkin on käytössään.smaxx kirjoitti:OK, no lukitaan toi 15.2. eli teen siihen 2k listat per puoli noista mun armeijoista.Nysse kirjoitti:15.2. on seuraava normaali pelipäivä ja 14.2. ois Mid War päivä ETC-treenien hengessä. Ite varmaan tuolloin kumpanakin päivänä paikalla. 15.2. vois ainakin jonkun iisimmän 2vs2 setin vetää. Tyyliin 2000pt per puoli eli jokaisella pelaajalla 1000pt armeija.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mites tän viikon pe-su löytyis pelimahiksia? Late war britit, 1400-1600 pinnaa ois tarjolla.
Ens maanantaille (15.2) vastusta yllä mainitulle kokoonpanolle?
Hank, tulossa ollaan. Tuutko viideksi?'
Tuleeko muuten muita pelipäivään, vai meneekö kaikki paukut viikonlopun midispeleihin?
Tuleeko muuten muita pelipäivään, vai meneekö kaikki paukut viikonlopun midispeleihin?