(Jos vaikka) Hammer'it Lohjalle

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
EvilEye

(Jos vaikka) Hammer'it Lohjalle

Viesti Kirjoittaja EvilEye »

Haaveenani olisi avata Lohjalle, Hammeristien iloksi tästä läheltä (ja vähän kauempaakin), liike, jossa myisin pääsääntöisesti Games Workshop'in tuotteita. Lisäksi tuotteita ja valmisteita muiltakin valmistajilta, mikäli harrastajia löytyy.

Aluksi (sillä varauksella, että harrastajia ei löydy paljoa) olisi tarkoitus toimia pelkkänä myyjänä, mutta mikäli innostuneita/ innostutettavia löytyy enemmältikin, niin sitten hankkia jostain liiketilat, jossa voisi järjestää einäisiä tapahtumia ja tempauksia.

Eli jos asut niin, että Lohjalle on lyhyempi matka kuin Espooseen (missä tällä hetkellä on lähin Hammer-kauppa), niin olkaa ystävällisiä ja laittakaa YV'nä tietoja itsestänne ja harrastuksestanne, ks. "lomake" alla.

Nimi:

Mistä:

Mitä keräät (esim. GW; Empire, VC, Tyranids, Tau tai Helldorado tai Warmachine ja mitä muita näitä nyt on...):

Kuinka kauan olet harrastanut/ minkälaiset armeijat jo koossa:

Mitä toivoisit tulevalta kaupalta/ kauppiaalta:

Jotain muuta sanottavaa:
Viimeksi muokannut EvilEye, To 21.02.2013 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Finger of DEATH!
EvilEye

Re: (Jos vaikka) Hammer'it Lohjalle

Up
Finger of DEATH!
EvilEye

Up
Finger of DEATH!
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

EvilEye kirjoitti:Up
Miksi se uppaa?

Myös: jos jotain tarjoaisit, vois joku olla kiinnostunut. Pelitilat, häppeninkit jne ois varmaan siistejä. Myös hassut pelit.
Wishmaster

Viesti Kirjoittaja Wishmaster »

Äkkiseltään kuvittelisi että Lohja ympäristöineen on aika pieni alue figukaupalle.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Muijan kanssa meinattiin vähän perustaa vastaavaa lauta/rooli/figu kauppaa lohjalle. Mutta sitten yritysneuvojan kanssa vähän juteltiin ja tultiin tulokseen, ettei olisi kovin kannattavaa... ihan varoituksen sanana ;)
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Cryzak

Viesti Kirjoittaja Cryzak »

Jos ei paikan ole pakko olla Lohja niin heitä tavarat ja vaimo(jos on) ja muuttakaa Rovaniemelle.Tänne olisi harrastekaupalle ehkä kysyntää.Yksi liike oli joskus vuosia sitten missä myytiin warhammeria ja lätkäkortteja ym fanitavaraa mutta nykyään olemme ilman kauppaa josta ostaa heräteostoksia ja yleistä pelipaikkaa.
ajappat

Viesti Kirjoittaja ajappat »

Tähän sopis eräs vanha sanonta Lohjasta...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
EvilEye

"Two girls, one-up!"
Finger of DEATH!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Voisiko ketjun hiljaisuudesta päätellä, että kiinnostus ei ole kauhean suurta (tai no, palaute toivottiin YV:nä, niin hirveästi tänne ei tullekaan kirjoiteltua). GW on toki yksi vaihtoehto, mutta vaatii kohtuullisen ison alkuinvestoinnin, samoin lohjalainen pelikunta lienee jo tottunut verkkokauppoihin siinä määrin, että kauppiaalla pitää olla selvästi enemmän tarjolla harrastajille kuin pelkästään failcastia hyllystä. Lautapelipuoli on luonnollinen lisä valikoimaan ja oikeastaan ehdoton edellytys menestymiselle näinä päivinä tuntuu olevan aktiivinen tapahtumien järjestäminen. Tietysti ketjuuntumisen kautta toimiminen esim. fantikan tai mygamestoren kautta voi olla harkittava vaihtoehto.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”