Konvertaus: Kaelyssa the Night Wisperer ja katana

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Veripallo

Konvertaus: Kaelyssa the Night Wisperer ja katana

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Hojoo!
Olen vuosia kestävän tauon jälkeen päättänyt palata figupelien maailmaan, mutta peli on vaihtunut Games Workshopin hammereista ja kytkoosta Privateer's Pressin Warmachineen. Ensimmäiseksi casterikseni olen valinnut Retribution of Skyrahin Kaelyssan, koska pidän figun ulkonäöstä. Tahdon kuitenkin koffata hänen miekkansa katanaan, koska ollaan realistisia: samuraimiekat ovat über bad'assejä!

Koska olen hyvin uusi tämän pelin ja sen figujen parissa kysyn siis: Mistä modellista on helpointa saada katana iskettäväksi Kaen vasempaan käteen? Olen itse katsellut Skornen preatorian sworsmaneja ja Legioonan monia katanaa heiluttavia yksiköitä, mutta mitä asiantuntevammat sanovat? Pitäisikö jopa harkita muiden jotain muiden valmistajien figuja? Etsitään nyt siis helpointa ratkaisua, ei parhaimmalta näyttävää miekkaa.

EDIT: lisätään vielä linkit kuviin:
Kohde: Kaelyssa

Potentiaalisia katanoita:
Skorne
Legioona
Hän on puhunut.
Morze

Re: Konvertaus: Kaelyssa the Night Wisperer ja katana

Viesti Kirjoittaja Morze »

Katana on miniatyyrimittakaavassa aika simppeli käyrä levy, ei sitä kannata muualta nappaista, varsinkin kun warmahorden teräaseet ovat yleisesti mallia kiila ja kakkulapio.
Veripallo

Oikeastaan olen enemmän huolissani katanan kahvasta, eikä konffaamisen kokemukseni ole niin iso, että luottaisin tuloksesta tulevan kovinkaan hienoa, jos lähtisin jotain itse veistämään. Mutta kiitos ideasta, voisihan tuo toimia jos sopivaan levyyn törmään.
Morze kirjoitti:varsinkin kun warmahorden teräaseet ovat yleisesti mallia kiila ja kakkulapio.
Kaen Vengence on aika kakkulapion näköinen, siksi haluankin sen pois!
Hän on puhunut.
Morze

Tuskinpa sitä kahvaakaan saa ehjänä irti, joten aika diy-mennään.
Veripallo

No katsos ajattelin että jos ottaisikin kämmenen kokonaan irti you know
Hän on puhunut.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Skornen Praetorian swordsmanit ja Nyss Swordsman Championnomaavat vasurissaan katanan kaltaiset kakkulapiot. Miten ne sopii kaelyssan ranteeseen onkin ihan toinen juttu.

Askartelemalla paskartelemalla tuon saisi kovin paljon helpommin tehtyä ja vielä sopivassa koossakin.
S00si

Viesti Kirjoittaja S00si »

Tuolta wyrd-gamesin figuista katanaa löytyis ainakin samurai-punk zombeilta
http://wyrd-games.net/shop/Samurai-Punk ... -Pack.html
Morze

Ei ole kyllä järkeä lähteä ostamaan toistakymmentä euroa maksavaa blisteriä vain saadakseen melko simppelin miekan. Löytyyhän PPltäkin katanaa, kuten Legioonan Blackfrost shard, josta voi katsoa mallia.
S00si

Viesti Kirjoittaja S00si »

Tuli tossa pohdittua tota katanaa ja tuli mieleen et kuinka helposti pystyisi sorvaamaan tosta alkuperäisestä lapiosta katanan muotoisen härpäkkeen. Ei tarvitse ainakaan ranteesta katkoa kättä ja säästää sen mahdollisen greenstuffaamisenkin ja on rahallisesti halpa ratkaisu, enkä usko et mahdotonkaan. Noi väistimet kannattaa kyllä katkaista kun katanoissa ei sellaisia ole.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Tassun yläpuolelta kakkulapio veks ja askartelee uuden tilalle. Muovilevystä terä ja stuffaa sen kiinnitysrenkaan tmv. Kannattanee upottaa kämmeneen?

Kuva
Veripallo

Nyt olette kuulkaas jo niin paljon panostaneet miun auttamiseen että olen ihan otettu. Kiitos paljon!
Hän on puhunut.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”