Space Hulk [X] 3D

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Overwatch

Space Hulk [X] 3D

Viesti Kirjoittaja Overwatch »

Hei kaikille

Tästä tämä suuri projekti lähtee käyntiin. Sain juuri postista 40 kapalevyä mitoilla 700mm x 1000mm x 3mm ja voin sanoa etten tiennyt sen olevan niin suuri... En usko että materiaalit loppuvat ihan heti. :) <--- toi on synkkä hymiö sillä olen ymmärtänyt että täällä ollaan vakavia.

Olen suunnitellut 3d space hulkkilautaa jo jonkin aikaa ja vihdoinkin olen päässyt rakentamisvaiheeseen. Tarkoitus olisi tehdä hieno hulkkilauta joka tuottaa silmälle todella paljon mielihyvää. Materiaaleina tulen pääosin käyttämään kapalevyä, muropaketteja, plexiä ja paljon instant mould kamaa.

Tässä muutama hassu kuva materiaaleistani :
Kuva
Kuva
Kuva

Alkakoon leikkaaminen ja liimaaminen.
Overwatch

Re: Space Hulk [X] 3D

Nonniin tässä olisi pieni päivitys.

kuvat:

Kuvassa näkyy catwalkin seinät, eli eivät ole käytäviä joka saattaisi hämätä joitakin. Seinien päälle tulee pleksit, minkä päälle kuvioidut muropaketit. Kuilun sisälle tulee putkisälää ja ties vaikka mitä (ledien kera), jotka näkyvät hienosti normaalien läpinäkyvien pleksien läpi.
Kuva

Tässä kuvassa näkee hyvin kuinka pahviversiossa on tuuletin ritilän alla, joten päätin tehdä samanlailla omassa hulkissa.
Kuva
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Hieno meininki! Kapalevystä on sikanopee tehdä myös esim. pommitettua betonilähiötä 40k-terrainiin, joten älä lannistu elinikäisen kapalevyvarastosi kulumattomuudesta. Itse ostin yhden tollasen levyn ja tein siitä 6 taloa. Jäi jäljelle vielä 2/3...
Kdownunder

Viesti Kirjoittaja Kdownunder »

Tuo kapalevy on itselleni vähän uusi tuttavuus, mitä se itse asiassa on, minkälainen sen koostumus ja muokattavuus sillä on (suositeltavat työkalut)?
Overwatch

Kdownunder kirjoitti:Tuo kapalevy on itselleni vähän uusi tuttavuus, mitä se itse asiassa on, minkälainen sen koostumus ja muokattavuus sillä on (suositeltavat työkalut)?
Kapalevy on todella mahtava rakennusmateriaali. Kapalevy koostuu vaahtomuovista missä on kartonkipinnat molemmin puolin. Se on todella kevyttä, kestävää ja siihen tarttuu liimat todella nopeasti ja todella hyvin (välillä liiankin nopeasti). Kapalevyä saa kyllä erillaisilla pinnoitteilla mutta hinta kaksinkertaistuu heti otit mitä tahansa muuta pinnoitetta. Levyä löytyy eri vahvuuksia.
maketus

Viesti Kirjoittaja maketus »

Mistäs tilasit ja mitäs makso? Tampereen puolessa kuussa tais olla 9 levyä joku 12e niin tekis mieli ostaa sellasta, mutta noi sun levyt näyttäis ihan hyvältä ja varmaan kohtuu hintakin. Olen saanut ymmärtää, että tuo levy käy vähän kuin ohuesta foamista tai hyvästä pohja masteriallista. Niin tilasitko vielä suomesta vai jostain muualta?
- Maketus

Problem?
Dapara

Viesti Kirjoittaja Dapara »

n. 30sekunttia googlessa ja löytyi sivusto jossa on kovin samanlainen logo: http://kapalevy.fi/
Sinne vaan rilluttelemaan / laittamaan spostia niin, eiköhän hyö neuvo hinnoissa yms :3
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”