Kuvia napsittu valitettavasti huonohkoissa valoissa ja tiloissa, joten instagrammilla olen hieman sävyttänyt tunnelmaa oikeaan suuntaan. Koitan vielä muutaman paremman kuvan ottaa kunnon valossa.
Tällä hetkellä kokonaisnäkymää maaston yläpuolelta.

Aluksi tuskastuttavan tylsää paperin leikkaamista ja liimaamista :)

Seuraavaksi hyödynsin vanhoja maastonkappaleitani, tein pari kraateria ja lisäsin jonkin verran raunioiden rubblea eri puolille.

Sitten maalia pintaan. Sekoituksena mustaa ja valkoista akryylimaalia, hiekkaa ja liimaa.

Jonka jälkeen rankkaa kuivaharjailua ja omasekoiteisia washeja detailien/rubblepinojen ympärille.

Viimeistelymaalaukset plus lunta ja ruohotupsuja pintaan. Ukkelit tottakai heti tutkimaan maastoa (Space Marinet scoutanneet pirun huonosti ja koko örkkihorde päässyt selkäpuolelle sniikkimään!).

Viimonen fiilistelykuva.

Olen itse erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Hyödynsin erittäin halpoja materiaaleja ja tavaraa jota kotinurkista löytyi sekä erilaisia bitsejä, joita on vuosien varrella kertynyt harrastelaatikkoon. Tyytyväisyyttäni lisää, että toteutan projektia minimum effort - maximum gain -menetelmällä, eli mahdollisimman nopeasti upea pelipöytä ulos. Tiedän pystyväni paljon parempaan, mutta tämä on itselleni riittävä standardi. Kuitenkin projektin ollessa vielä kirjaimellisesti puolessa välissä, niin saatan innostua hieman enemmän panostamaan tiettyihin maastonkohtiin ja kiinnostaisi myös saada aikaan korkeuserojakin. Katsotaan, liian vaikeaa en jaksa tehdä. Ja ne loput ukotkin kun pitiäisi tässä saada maaleihin.