Moi, oon pyöritelly erinäkösiä lekioonalistoja päissäni ja välillä jopa pöydälläkin, joten tulipa mieleen että jospa näitä koittais pohtia muidenki kanssa ku itekseen. Kaikki listat on 50p sattuneesta syystä.
Vayl, Disciple of Everblight (*6pts)
* Raek (4pts)
* Shredder (2pts)
* Ravagore (10pts)
* Ravagore (10pts)
* Seraph (8pts)
* Typhon (12pts)
Blighted Nyss Shepherd (1pts)
Strider Deathstalker (2pts)
The Forsaken (2pts)
The Forsaken (2pts)
Tää tuntuu tosi kivalta, 50 pinnaa napsahtaa kasaan kuin itsestään. Tuntuu tosi hyvältä all-around -listalta, Inciten kanssa laitteisto menee romuksi ja jalkaväkeenkin osuu. Eilisessä Butcher3 -matsissa tuli huomattua, että jossei saa ekaa vuoroa, niin tosi kovaa päälle änkevä vastapuolen lista voi tuottaa hankaluuksia etenkin yhden keskialueen skenuissa (niinku Destruction), featilla kun ei oikein pääse näissä tilanteissa turvaan ja samalla pitämään zonea -> pakko saada hardhitterit pois kaiken jalkaväen takaa. Tässä toki oisi varmaan auttanut sekin et oisin pelannu paremmin, mutta kovaa päälle jalkaväkiläjällä (hardhitterit kakkosaallossa) rushaavat listat tuottaa ongelmia. pVayl tuntuu semmoselta että se vois olla just mun casteri, joten seuraavat listat on tehty vähän sillä periaatteella että Typhon paukuttaa jo toisessa listassa.
Saeryn, Omen of Everblight (*5pts)
* Harrier (2pts)
* Shredder (2pts)
* Angelius (9pts)
* Angelius (9pts)
* Ravagore (10pts)
* Scythean (9pts)
2 Spell Martyrs (2pts)
Succubus (2pts)
The Forsaken (2pts)
The Forsaken (2pts)
Tästä en keksi oikein mitään sanottavaa, tekee perus-Saerynjuttuja. Pedoissa päädyin tommoseen Ravagore/Scythean -komboratkaisuun tuplan sijasta. Tämä siksi, että sinänsä tupla-Scytheanit on tosi kivat ja lyö kovaa, mutta tällöin listasta puuttuu jatkuva Ravagore-uhka, joka ainakin itellä aina aiheuttaa ahistusta ku pelaa Legioonaa vastaan.
Tier 4
Vayl, Consul of Everblight (*6pts)
* Angelius (8pts)
* Angelius (8pts)
* Carnivean (10pts)
* Ravagore (9pts)
* Ravagore (9pts)
* Seraph (7pts)
Spawning Vessel (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Aika geneeristä Vayl2 -settiä, miksi keksiä pyörää uudelleen? 6 lisäpinnaa tieristä on tosi rok. Carniveanin tilalla voisi kanssa olla Scythean tarjoomassa isompaa meleethreattia, mutta jotenkin tuntuu siltä, että enkelit ja Seraph auttaa hyvän threatin luomisessa. Purification tuo harpinkeristä jo mulle tuttua meininkiä, paitsi sillä erolla että joutuu ees vähän miettimään millon se kannattaa viskata. Tällä en oo tosiaankaan pelannut kertaakaan, varmaankin tulee paljon lisää sanottavaa kunhan pääsee testailemaan.
Tier 4
Absylonia, Terror of Everblight (*5pts)
* Harrier (2pts)
* Shredder (2pts)
* Shredder (2pts)
* Angelius (8pts)
* Angelius (8pts)
* Carnivean (10pts)
* Ravagore (9pts)
* Scythean (8pts)
The Forsaken (2pts)
The Forsaken (2pts)
Sit ois viel viimeseksi oddball-Absylonian tier 4 (ilman tieriä pelaaminen tuntuu vaan pölöltä). Def17 p+s 16 enkelit on kivoja, ihan niinkuin reachillinen Carniveankin. Lisäksi yhelle pedolle saa kanssa lisähelpotusta osumiseen. Tän ongelmalta tuntuu se, että purifikaatiota vastaan oon lukittu johonkin ihan muuhun (paitsi jos haluun pelata ilman upkeeppejä ja animuksia tällä, ois sekin varmaan kokemus). Lisäksi itse listakokoonpano on suht samankaltainen muiden listojen kanssa, eikä casteri tosiaankaan tarjoa mitään varsinaisia liikutus/muita kusetuksia (Vaylien jekut, Saerynin repulse ja feat). Silti tuntuu että voisi olla ihan siisti.
tldr: tein huonoja listoja, kertokaa miten sais paremmat (tai jotain). Saa kans puhua lekioonasta yleisesti.
Legioonasysteemei
- GreenMeanie
Re: Legioonasysteemei
Tarviitko oikeesti noin paljon fury managementtia? Ainakin mun mielest yhen shepardin vois droppaa swampgobboihin ihan hyvin.Drakthar kirjoitti: Saeryn, Omen of Everblight (*5pts)
Tiedostan et mun legioonaymmärykseni on abaut keskiverto hamsterin tasoo, mut eiks vayl2 komboo paljon paremmin vayl1 kans ku saeryn? Ainakin mun pääs saeryn ja vayl 2 on aika samanlaisii mut toki voin olla ihan väärässäki.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Noi swampgobbot oli kyl hyvä idea. Sais Def 21 kaikkii rehellisiä ampujia vastaan Saerynille, eikä se pilvi nyt kauheesti muutenkaan vastapelaajassa varmaan iloa aiheuta. Jotkut ainakin väittää et Vaylit on tosi kova luikurikombo, vastausta ainakin ois tosi moneen juttuun, lisäksi kumpikin pelaa suht paljon vastapuolelle ärsyttäviä liikutusjekkuja (feat, leash, admo, refuge), pitäis päästä pelaan tota kakkostaki ni sais vähän käytännön kautta näkökulmaa siihen.
- GreenMeanie
Itseasias ton kirjotettuani rupesin itekki kattelee et mihinköhän toi mun saerynin ja pvaylin samanlaisuus perustuu, mut kai se on toi et pedot heittää 2 alphaa tai jotain. Mut on eVayl silti törkee.Drakthar kirjoitti:Noi swampgobbot oli kyl hyvä idea. Sais Def 21 kaikkii rehellisiä ampujia vastaan Saerynille, eikä se pilvi nyt kauheesti muutenkaan vastapelaajassa varmaan iloa aiheuta. Jotkut ainakin väittää et Vaylit on tosi kova luikurikombo, vastausta ainakin ois tosi moneen juttuun, lisäksi kumpikin pelaa suht paljon vastapuolelle ärsyttäviä liikutusjekkuja (feat, leash, admo, refuge), pitäis päästä pelaan tota kakkostaki ni sais vähän käytännön kautta näkökulmaa siihen.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.