Etsitään järjestäjiä/työvoimaa 40k-turnaukseen
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Etsitään järjestäjiä/työvoimaa 40k-turnaukseen
Noh.
Minä täällä taas.
Entistä isomman nuijan kanssa.
Ja tarkoitan siis lyömäasetta enkä rauhista, ettei tule väärinkäsityksiä.
Tarkoitan kyllä oikeastaan ihan vaan perinteisesti järjestäjiä tapahtumalle, mutta jos joku tuntee tämän termin liian vastuulliseksi, niin saa ajatella tarjoavansa itseään sitten vaikka "työvoimaksi" tai mikä titteli ikinä sitten itsestä tarpeeksi lohdulliselta tuntuukin.
Me tuossa Rauhiksen kanssa istuttiin Pelikaupalla puhumassa paskaa ja poltettiin tupakkaa (Hän poltti ja minä valvoin toimitusta) ja tultiin tulokseen, että kyllä sinne ensi vuoden maaliskuun Luminyrkkiin nyt täytyisi figuturnaus saada. Diili kuitenkin vaan paranee koko ajan, joten miksi ei hyödynnettäisi tilaisuutta järkätä hieman isompi turnaus tänne Poriin. Tehtävänä kuin ei olisi minkään muun kuin itse turnauksen pyörittäminen ja kaikki muut byrokratiat ja säädöt hoituisi muiden toimesta.
Tiedän, että moni arastelee, kun ei ole kokemusta ja kokee hankalaksi, kun turnaus järjestetään toisen tapahtuman kainalossa, mutta nyt ei ole pakollista omata mitään aikaisempaa kokemusta, vaan riittää, että kiinnostusta ja halua turnauksen järjestämiseen löytyy. Oleellisempaa on, että 40k on tuttu peli ja no suoraan sanottuna ei sekään ole pakollista, sillä takuulla pääset avuksi kantamaan pöytiä vaikket olisi figupeleistä ikinä kuullutkaan.
Hommaan haetaan nyt noin 4-6 henkeä, jotka lähtevät hommaa pyörittämään. Tästä nakista saanee jotain pientä kivaa bonusta tapahtuman suhteen, jotka saattaisivat olla ainakin jotain rahallista säästöä ja kenties muonitusta. Näistä nyt ei ole mitään tarkkaa vielä. Oleellista monelle lienee tieto, että TURNAUKSEEN PÄÄSEE SILTI ITSE OSALLISTUMAAN, vaikka tulisikin tähän järjestäjäporukkaan mukaan. Ei siis tarvitse luopua siitäkään ilosta.
Heti ei ole pakko luvata vielä mitään, MUTTA JOS OLET KIINNOSTUNUT, niin örähdä siitä tähän ketjuun tai laita mulle yksityisviestiä tai fabo-viestiä tai sähköpostia tai millä vaan jotain kommunikaatiota sen merkiksi, että koet ainakin alustavaa mielenkiintoa tätä kohtaan.
Kiinnostuneiden kanssa järjestetään sitten pieni miitti, jossa kuulette lisää, keskustellaan aiheesta ja voitte sitten paremmin päättää tahdotteko olla mukana. Tarjolla oleva uusi asia lienee ainakin se, että Rauhis osaa teille itse parhaiten selittää tätä eri instanssien välistä byrokratiaa, kun tuntee kaikki osapuolet kuitenkin. Jos se vaikka helpottaisi asian käsittelyä.
Kai tähän projektiin nyt pari hassua ihmistä lisää löytyy?
Minä täällä taas.
Entistä isomman nuijan kanssa.
Ja tarkoitan siis lyömäasetta enkä rauhista, ettei tule väärinkäsityksiä.
Tarkoitan kyllä oikeastaan ihan vaan perinteisesti järjestäjiä tapahtumalle, mutta jos joku tuntee tämän termin liian vastuulliseksi, niin saa ajatella tarjoavansa itseään sitten vaikka "työvoimaksi" tai mikä titteli ikinä sitten itsestä tarpeeksi lohdulliselta tuntuukin.
Me tuossa Rauhiksen kanssa istuttiin Pelikaupalla puhumassa paskaa ja poltettiin tupakkaa (Hän poltti ja minä valvoin toimitusta) ja tultiin tulokseen, että kyllä sinne ensi vuoden maaliskuun Luminyrkkiin nyt täytyisi figuturnaus saada. Diili kuitenkin vaan paranee koko ajan, joten miksi ei hyödynnettäisi tilaisuutta järkätä hieman isompi turnaus tänne Poriin. Tehtävänä kuin ei olisi minkään muun kuin itse turnauksen pyörittäminen ja kaikki muut byrokratiat ja säädöt hoituisi muiden toimesta.
Tiedän, että moni arastelee, kun ei ole kokemusta ja kokee hankalaksi, kun turnaus järjestetään toisen tapahtuman kainalossa, mutta nyt ei ole pakollista omata mitään aikaisempaa kokemusta, vaan riittää, että kiinnostusta ja halua turnauksen järjestämiseen löytyy. Oleellisempaa on, että 40k on tuttu peli ja no suoraan sanottuna ei sekään ole pakollista, sillä takuulla pääset avuksi kantamaan pöytiä vaikket olisi figupeleistä ikinä kuullutkaan.
Hommaan haetaan nyt noin 4-6 henkeä, jotka lähtevät hommaa pyörittämään. Tästä nakista saanee jotain pientä kivaa bonusta tapahtuman suhteen, jotka saattaisivat olla ainakin jotain rahallista säästöä ja kenties muonitusta. Näistä nyt ei ole mitään tarkkaa vielä. Oleellista monelle lienee tieto, että TURNAUKSEEN PÄÄSEE SILTI ITSE OSALLISTUMAAN, vaikka tulisikin tähän järjestäjäporukkaan mukaan. Ei siis tarvitse luopua siitäkään ilosta.
Heti ei ole pakko luvata vielä mitään, MUTTA JOS OLET KIINNOSTUNUT, niin örähdä siitä tähän ketjuun tai laita mulle yksityisviestiä tai fabo-viestiä tai sähköpostia tai millä vaan jotain kommunikaatiota sen merkiksi, että koet ainakin alustavaa mielenkiintoa tätä kohtaan.
Kiinnostuneiden kanssa järjestetään sitten pieni miitti, jossa kuulette lisää, keskustellaan aiheesta ja voitte sitten paremmin päättää tahdotteko olla mukana. Tarjolla oleva uusi asia lienee ainakin se, että Rauhis osaa teille itse parhaiten selittää tätä eri instanssien välistä byrokratiaa, kun tuntee kaikki osapuolet kuitenkin. Jos se vaikka helpottaisi asian käsittelyä.
Kai tähän projektiin nyt pari hassua ihmistä lisää löytyy?
Re: Etsitään järjestäjiä/työvoimaa 40k-turnaukseen
Joo toki voisin tulla jeesaileen ja järkkäileen. Ehkä johonkin nurkkaan vois laittaa FoW demopöydän tai vastaavan lisäohjelmaksi? Olisiko paha?
Kalat meni kotio...
Huu hieno idea ihan potentiaalinen bonus kyllä olisi kieltämättä.
Ehkä, riippuu työvuoroista(kuten kaikki muukin). Tietty mä voin aina yrittää saada nuo päivät vapaaksi jos tarve on, mutta ei ole takeita että saan(plus vuoden loma päiviä on vain rajoitetusti)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Joo no siis ei sellaista ihmistä olekaan jolle 100% varmasti ei voisi tulla jotain yllättävää menoa eteen juuri kriittiselle päivälle. Se on asia, joka on vain hyväksyttävä. Tietysti sitä täytyy myös itse tehdä parhaansa että aikataulu pysyy vapaana, mutta kaikkeen ei vaan voi vaikuttaa kyllä me sen varmasti kaikki käsitämme.
- Ookami_Tez
Kyllä mää ainakin voin tulla sinne järjestämään ei pitäisi olla ongelma. Ellei sitten jollain ihmeellä iske töitä siihen päälle, mutta ensin tarvisi edes saada töitä : D
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Jokos sulla muuten Tero on lopuillaan tuo "isänmaan palvelussuhde"?
Mut laitas furre viel se ajankohta tuonne ekaan viestiin. En mä sitä ikinä muista mihin sitä on suunniteltu. Osaa sit hiukan paremmin kans suunnitella menoja jne
Mut laitas furre viel se ajankohta tuonne ekaan viestiin. En mä sitä ikinä muista mihin sitä on suunniteltu. Osaa sit hiukan paremmin kans suunnitella menoja jne
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Ei oo ajankohtaa viel. Saavat nyt kiinnostuneet ensin ainakin viikonlopun yli ilmoittaa kiinnostuksestaan ja katotaan sitten.
Saa toki vapaasti myös ilmoitella aikataulujaan, niin voi jo heti vähän tähdätä sitä miittiä johonkin väljempään kohtaan, kun sitä päivää aletaan kalenteriin tikalla heittämään.
Saa toki vapaasti myös ilmoitella aikataulujaan, niin voi jo heti vähän tähdätä sitä miittiä johonkin väljempään kohtaan, kun sitä päivää aletaan kalenteriin tikalla heittämään.
- Ookami_Tez
18.12 on viiminen työpäivä ennen kun pidän lomapäivät pois ja 16.1 käyn hoitamassa paperiasiat kuntoon, sitten vaan työkkärin jonoon ja uusia töitä etsimään.syrja kirjoitti:Jokos sulla muuten Tero on lopuillaan tuo "isänmaan palvelussuhde"?
Great Teacher Ookami_Tez
No niin elikkäs sitä päivää ja aikaa turnausmiitille. Tämä tapahtuisi mieluusti ensi viikolla, muttei vielä maanantaina elikkä tiistaista eteenpäin näyttäisi hyvältä. Nyt siis aikatauluja ilmoittelemaan, että koska sopii ja koska ei. Jos päivä löytyy helposti niin hurraa ja jos ei niin sitten vedän meidät vaan tylysti robottien armoille ja laitan sen kokousaikataulunvalintataulukko-ohjelman netistä teille kiertämään, kuten joskus jonkun ekan figuseuramiitin kanssa tehtiin.
Mutta niin..
Mulle sopii tiistaina ja keskiviikkona iltapäivästä alkaen ja siitä eteenpäin ja loppuviikosta ihan mihin aikaan vaan. Mites muiden vapaapäivät?
Mutta niin..
Mulle sopii tiistaina ja keskiviikkona iltapäivästä alkaen ja siitä eteenpäin ja loppuviikosta ihan mihin aikaan vaan. Mites muiden vapaapäivät?
- Ookami_Tez
Ma-Ke sanotaan 17:00 ->, To-> 12:00-> (en kuitenkaan jaksa mihinkään ennen tota raahautua)
Great Teacher Ookami_Tez
13, 15, 19-20.12 o vapaita muutoin olen töissä aina 15 saakka, mut sen jälkee sopii.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Tiistai ei hyvä, mutta Ke-Pe ihan jees. Duuniin meen yöksi klo 20 alkaen, ettei mieluusti ihan illalla.
Kalat meni kotio...
Ma, Ke ja To klo 15 täytyy häipyä siltä viimeistään, Ti, Pe ja Su niin paljon aikaa kuin sielu sietää... tietty perjantaina sillä varauksella että tarvii olla lauantaina 7 sorvin ääres.
Olen tässä nyt vertaillut aikatauluja ja tähtikuvioita ja nyppinyt ihmisiä hihoista ja alkanut algoritmeissä päätyä sellaiseen tulokseen, että miitti turnausjärjestämisestä kiinnostuneille pidettäisiin ensi torstaina eli 19.12. kello 16.00 Pelikaupalla. (Kunhan nyt saan vielä Rauhikselta varmistuksen, että tuo käy)
Oletan, että kello 16.00 on ihan hyvä teille kaikille, jotka pääsevät tuona päivänä kolmelta töistä?
Tämä nyt valitettavasti Tomin aikatauluun ei oikein osu, mutta tämä nyt tuntuisi sopivan kaikille muille, kun taas muilta päiviltä ja ajoilta jää sitten jo useampi henki pois. Ei me Rauman vahvistusta silti unohdeta, kun mietitään, että kuka pelottelee ulkopaikkakuntalaisia ovella...eiku
Oletan, että kello 16.00 on ihan hyvä teille kaikille, jotka pääsevät tuona päivänä kolmelta töistä?
Tämä nyt valitettavasti Tomin aikatauluun ei oikein osu, mutta tämä nyt tuntuisi sopivan kaikille muille, kun taas muilta päiviltä ja ajoilta jää sitten jo useampi henki pois. Ei me Rauman vahvistusta silti unohdeta, kun mietitään, että kuka pelottelee ulkopaikkakuntalaisia ovella...eiku
-
rauhanmies-
Kyllähän tuo aika hyvältä kuulostaa.
- Ookami_Tez
Asia on kuitti. Minä löydyn paikalta jos vain kykenen.
Great Teacher Ookami_Tez
Samoin! Koitan päästä paikalle!
Kalat meni kotio...
Laittakaa vaan kunnon info siitä mitä päätitte ja kyllä mä kaikkia ihan yhtä tasapuolisesti pelottelen, menee "kansanryhmän" syrjinnän puolelle muuten :P.Furinji kirjoitti:Ei me Rauman vahvistusta silti unohdeta, kun mietitään, että kuka pelottelee ulkopaikkakuntalaisia ovella...eiku
Jaahas. Oon kipee. Jää tän päivän miitti väliin siis.
Kalat meni kotio...