Fluff you! Miniturnaus syksyllä 2014 (PERUTTU!)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Fluff you! Miniturnaus syksyllä 2014 (PERUTTU!)
Ks. viimeinen viesti.
27.-28.9 edelleen mahdollista pelailla ihan casuaalina 40k ja/tai Xwingiä.
27.-28.9 edelleen mahdollista pelailla ihan casuaalina 40k ja/tai Xwingiä.
Viimeksi muokannut Krank, La 20.09.2014 13:10. Yhteensä muokattu 14 kertaa.
Re: Fluff you! Miniturnaus syksyllä 2014 Krankun Kartanossa
No no. Sinnepä nyt turnee kärpänen pisti ja kunnolla. Mut joo kiinnostaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Grillaus mainittu!
Eiku siis.. Juu saattaapi kiinnostaa tähtien ja aikataulujen asennoista riippuen jne.
Eiku siis.. Juu saattaapi kiinnostaa tähtien ja aikataulujen asennoista riippuen jne.
Mukana tottakai.
Tuo 1250p kuullostaa hyvältä ja oheistoiminta myös. Tietysti oheistoimintana voisi olla myös vaikka 40k kill teamia?
Mulla on yks pöytä, jonka saa osiin, mutta tarttee jonkun levyn päälle, että on normit täyttävissä mitoissa. Tietysti jos joku saisi paikalle realm of battle laudan niin se toimii suoraan, ettei tartte väsätä mitää vaneri juttuja.
Osallistumismaksu on ihan kiva, että taistelussa karaistuneet urhot saa jotain pikku kivaa muistoksi. Muutakin kuin kovien jälkipelien mahdollisesti aiheuttaman huonon taistelukunnon.
Oliko sulla jotain alustavaa ajankohtaa tempaukselle?
Tuo 1250p kuullostaa hyvältä ja oheistoiminta myös. Tietysti oheistoimintana voisi olla myös vaikka 40k kill teamia?
Mulla on yks pöytä, jonka saa osiin, mutta tarttee jonkun levyn päälle, että on normit täyttävissä mitoissa. Tietysti jos joku saisi paikalle realm of battle laudan niin se toimii suoraan, ettei tartte väsätä mitää vaneri juttuja.
Osallistumismaksu on ihan kiva, että taistelussa karaistuneet urhot saa jotain pikku kivaa muistoksi. Muutakin kuin kovien jälkipelien mahdollisesti aiheuttaman huonon taistelukunnon.
Oliko sulla jotain alustavaa ajankohtaa tempaukselle?
Alustavasti syksy :)
Joo tuo 1250p kuullostais kyl mielenkiintoselt. Mut se vaatii sit melkeimpä täys kokosen pöydän. 1000p pelejä pystyy vetään viel 4x4:lla. Meinaan vaan et semmoinen (vesivanerista tehty saranoitu) matkamalli löytys iteltä. Toki vaatii jonkun pöydän alle. Et sellanenki vaihtoehto tuli vaan mieleen. Mut millaset tilat sulla on kartanossas ja paljonko sinne pelipöytiä mahtuis?
Joo killteam oheis sydeeminä kuullostaa myös jees jutulta. Ja miks ei joku loppumegamättö tappelukin...
Ehdottomasti joku pikkupalkinto voittajalle. Ja sit viimeiseks tulleen armeija spreijataan mattamustalla...hiukan panosta :D No joo toi oli vitsi...ehkä
Joo killteam oheis sydeeminä kuullostaa myös jees jutulta. Ja miks ei joku loppumegamättö tappelukin...
Ehdottomasti joku pikkupalkinto voittajalle. Ja sit viimeiseks tulleen armeija spreijataan mattamustalla...hiukan panosta :D No joo toi oli vitsi...ehkä
Joo! Miksipä ei. Aikataulu ajoissa esille! Pystyy sitten varautuun.
Kalat meni kotio...
Olohuoneeseen mahtuu kaksi täysimittaista pöytää. Itseltä löytyy yksi Realm of Battle pöytä. Päivämäärään vaikuttaa se milloin vaimo suostuu väistymään hetkeksi pois :)
Katsotaan viikon päästä kun olen kypsytellyt asiaa!
Katsotaan viikon päästä kun olen kypsytellyt asiaa!
Eiköhän se parempipuolisko häivy samalla ovenavauksella kun ryhmä nörttejä tunkee sisälle :D
Hmm, täysmaalattu army. Katsoo miten kerkiää, muuttokin piakkoin alla.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
- Kardinaali
- Viesti:
Jahas, Krank. Jos kerta sanotaan että ei rajoituksia Codexeihin niin kelpaako mun Imperial Knightit tänne kriteereihin (niillä on oma codex :P) ?
1250 pisteeseen mahtuu kolme ritaria (esim 2 Errant ja 1 Paladin = 1115p), mutta ilman allyja otan vähän pistemäärässä takkiin. Ei toki haittaa minua tuo pistemenetys, kunhan pääsen noita ulkoiluttamaan.
Olen kiinnostunut joka tapauksessa tapahtumasta, vaikka en ritareita jostain syystä pääsisikään pelaan. Mutta lupaan jotain komiaa katseltavaa pöydälle jos ketään ei pelota nuo Ritarit. :)
/edit: D-ase on saamassa sit uudessa edikassa nerffiä, enneku joku itkee siitä (+ naiteilla on kuitenki vain se lähismiekka D-ase).
1250 pisteeseen mahtuu kolme ritaria (esim 2 Errant ja 1 Paladin = 1115p), mutta ilman allyja otan vähän pistemäärässä takkiin. Ei toki haittaa minua tuo pistemenetys, kunhan pääsen noita ulkoiluttamaan.
Olen kiinnostunut joka tapauksessa tapahtumasta, vaikka en ritareita jostain syystä pääsisikään pelaan. Mutta lupaan jotain komiaa katseltavaa pöydälle jos ketään ei pelota nuo Ritarit. :)
/edit: D-ase on saamassa sit uudessa edikassa nerffiä, enneku joku itkee siitä (+ naiteilla on kuitenki vain se lähismiekka D-ase).
Mukana ollaan.
Kardinaali kirjoitti:Jahas, Krank. Jos kerta sanotaan että ei rajoituksia Codexeihin niin kelpaako mun Imperial Knightit tänne kriteereihin (niillä on oma codex :P) ?
Pistähän maalaten sitten :) Hauska nähdä vähän sellaistakin mitä harvoin näkee :)
mahdollisesti mukana, riippuu päivämäärästä ja omista työ vuoroista
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Jos muitakin niin kait tämä nyt sitten minuakin kiinnostaa vaikka epäilenkin omia osallistumismahdollisuuksiani koko vkl:n kestävään settiin. Katsotaan katsotan...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kuulostaa hyvältä :) Im in jos vaa aikataulut menee sopivasti kohillee.
"Ei kunniaa ilman kuolemaa" - Joku sanonu joskus
Väsymys painaa mutta vihdoin taas kotona. Jahka tää siviilielämä taas alkaa luonnistua niin pistän lisäinfoa. Aikataulutus varmistetaan vaimolta ja arvioin hiukan omaa kykyä tehdä maastoa tuohon pelilaudalle. Edelleen toista pelilautaa/maastoa haetaan. Pääpaino on tosiaan pelata kivalla näyttävällä maastolla ja maalatuilla armeijoilla.
Päivitetty ja ajankohta on päätetty (vaimo suostuu poistumaan paikalta).
Ajankohta 13.-14.09.2014
Ajankohta 13.-14.09.2014
Niin ja pelihän on tosiaan siis 40k... eli ei ehkä kannata sitä Warmachine poppoota ottaa mukaan :D
- Kardinaali
- Viesti:
Alrite, Naititkin on jo kasattu ja pohjamaalattu. Sitten seuraavaksi alkaa preshadetukset kynällä :)