Kapalevyä?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- AutumnWizard
Kapalevyä?
Tarvitseeko joku kapalevyä? Hyvää materiaalia eri rakennusten rakentamiseen.
Minä menen perjantaina (12. päivä) käymään Helsingissä autolla ja samalla haen pariin omaan projektiin kapalevyä Puite oy:ltä. http://www.puite.fi
Ajattelin että kun Porista löytyy niin huonosti kapalevyä niin voisin hyvin ottaa sieltä mukaan sitä enemmänkin jos joku sitä haluaa. Esim. pienoismalleihin suositeltu valkoinen kartonkipintainen kapaline 3mm 70x100cm 8,54 €.
Katsokaa niiden hinnastosta hintaa ja kokoa. Suurin osa kapalevyistä on varastotavaraa, joten pitäisi saada saman tien mukaan.
Minä menen perjantaina (12. päivä) käymään Helsingissä autolla ja samalla haen pariin omaan projektiin kapalevyä Puite oy:ltä. http://www.puite.fi
Ajattelin että kun Porista löytyy niin huonosti kapalevyä niin voisin hyvin ottaa sieltä mukaan sitä enemmänkin jos joku sitä haluaa. Esim. pienoismalleihin suositeltu valkoinen kartonkipintainen kapaline 3mm 70x100cm 8,54 €.
Katsokaa niiden hinnastosta hintaa ja kokoa. Suurin osa kapalevyistä on varastotavaraa, joten pitäisi saada saman tien mukaan.
Re: Kapalevyä?
Joo. Voisin kans ottaa yhen levyn tota 3mm (70x100).
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Tänne kans yks. Pystyiskö Harri hoitaa varastoinnin kunnes pystyn ottamaan sen vastaan?
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Kyllä se järjestyy.Antrax kirjoitti:Tänne kans yks. Pystyiskö Harri hoitaa varastoinnin kunnes pystyn ottamaan sen vastaan?
Kalat meni kotio...
- AutumnWizard
Selvä, minä tuon sitä 3mm levyä sitten 3kpl ylimääräistä. Sovitaan sitten myöhemmin missä voidaan nähdä niin saatte ne.
no voit ottaa sen mun, jos ei enää ehtinyt. Tietty siis maksat sen.
Kalat meni kotio...
Tunnen näet syyllisyyttä tästä. Mun piti kertoa sulle, että täällä on tää kapalevyhankintathread, mutta enhän mää muistanut. Hyvin tiesin, että sitä olisit tarvinnut. Itse oisin ottanut vähän kun varalle vaan.Jeijo kirjoitti:Jee! Juu maksan maksan.
Kalat meni kotio...
- AutumnWizard
Heh, miten minä tämänkin arvasin että tulee joku matti myöhäinen. Siksi ostinkin yhden ylimääräisen kapalevyn varalle. Joten niitä olis nyt sitten saatavilla yhteensä 4 kappaletta, eli kaikille riittää. Mä yritän ehtiä tuonne figuseuran miittiin, eli se voisi olla eka mahdollisuus saada niitä. Jollei se käy, niin sovitaan joku toinen aika ja paikka.
Jos on uutta reissua tulossa tai joltakin jäänyt yli niin tänne kelpaa.
No ei mulla mitään välitöntä käyttöä ole omalle levylle. Että jos tarviit, niin voinhan mää siitä luopua. Tasarahalisä tulee, eli 10€ niin saat sen omaksesi. Sisältää kuljetuksen Ulvilaan, friitalan läheisyyteen. Ehkä jopa vanhaankylään, mutta ei kullaalle.
Kalat meni kotio...
No nyt olis ollu lähellä mutta syrja oli nopeempi. Katotaan jos tartte lisää niin pistän viestiä.
Pääasia, että sait tarvitsemasi! Ei mulla mitään kauheaa hinkua ole omastani luopua, mutta en mää sitä tosiaan just nyt olisi tarvinnutkaan :)
Kalat meni kotio...