Elikkäs, mulla on tällänen tilanne:
Mun Necron Overlord Chargee isoon kasaan marsuja huutaen Challengea.
Saako Tac-ryhmän ei Challengessa olevat pojat yrittää pahoinpidellä mun lordia, vaikkei niillä ole mitä lyödä ensin, että woundit voi vuotaa challengeen?
Itse tulkitsin et saavat. Mutta vastustajani taas oli toistamieltä, loppuenlopuksi sovimme et kyl ne saa mäiskiä sisään (vaikkei se mitään auttanut, koko 10henkosen ryhmä meni nurin, Barge Lordi FTW).
Olinko oikeassa, vai saako sinne Challengeen moukaroida sisään?
Assault-Challenge
Assault-Challenge
"..But there is no wolves on Fenris.."
Re: Assault-Challenge
Kutosessa ei saanut. Nyt jos challenge tulee niin ne taktiset saavat silti lyödä ihan vapautuneesti negronia. 1 vs. 10 tilanne muuttaa challengella ainoastaan sen, että ensimmäiset osumat tulee siihen haastettuun nappulaan ryhmässä. Ilman challengea tulevat base contactiin ihan niin kuin missä tahansa matsissa.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
No Lanasimpa sen Papan Nyrkin kanssa huitomasta näin ekana, Moottorisahamiekat ku ei hirveesti haittaa, ja l vastustaja huutaa Our weapons are useless sweeping advance ja se oli siinä niille >:3shiwan kirjoitti:Kutosessa ei saanut. Nyt jos challenge tulee niin ne taktiset saavat silti lyödä ihan vapautuneesti negronia. 1 vs. 10 tilanne muuttaa challengella ainoastaan sen, että ensimmäiset osumat tulee siihen haastettuun nappulaan ryhmässä. Ilman challengea tulevat base contactiin ihan niin kuin missä tahansa matsissa.
"..But there is no wolves on Fenris.."
- Eöl the Dark Elf
Marinet ei kuole sweeping advanceen koska they shall know no rules, mutta joo.DonRaynor kirjoitti:No Lanasimpa sen Papan Nyrkin kanssa huitomasta näin ekana, Moottorisahamiekat ku ei hirveesti haittaa, ja l vastustaja huutaa Our weapons are useless sweeping advance ja se oli siinä niille >:3shiwan kirjoitti:Kutosessa ei saanut. Nyt jos challenge tulee niin ne taktiset saavat silti lyödä ihan vapautuneesti negronia. 1 vs. 10 tilanne muuttaa challengella ainoastaan sen, että ensimmäiset osumat tulee siihen haastettuun nappulaan ryhmässä. Ilman challengea tulevat base contactiin ihan niin kuin missä tahansa matsissa.
Nykyään tosiaan saa muiluttaa haasteeseen ja haasteen overkilliki tais valua ulos sieltä, joten haasteesta on kadonnut oikeastaan muu käyttö kuin se et tankkaa jollai kestäväl hahmol koska siihen allocoidaan ekana väkisin.
-
Purging Flame
Anteeksi mutta miksi weapons are useless?
Closiksessa saa valita lyökö lordia vai bargea...
Ja sitten on vielä se naatti jos pelti ei ole yli 12.Purging Flame kirjoitti:Anteeksi mutta miksi weapons are useless?
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.