Ajattelin kysäistä että kun kerran chaos space marineilla on mahdollisuus ottaa psychic powereita demonologystä niin saako mun chaos psyykkeri ottaa maleficin sijasta Sancticciä? Ainakin sääntökirjaa lukiessa siinä ei olisi estettä.
Olishan kiva antaa chaoksellekin hammerhandiä =). Mutta te jotka olette asiassa viisaampia niin odotan selventävää vastausta asiaan. kiitos =).
Chaos space marines ja sanctic demonologystä
- Lord of Carcassonne
Chaos space marines ja sanctic demonologystä
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Re: Chaos space marines ja sanctic demonologystä
Muistikuva on, että saa, ihan niin kuin kaikki muutkin, mutta kaikki tuplat ovat perilsejä, ei pelkästään kutoset.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
- Lord of Carcassonne
"Virnistää ikävän paha enteisesti onnesta " Eli saa. Täytyy ottaa kokeiluun, sillä tuo antaa kivaa buustia sitten parille mun listalle. Noh, jos perilous warp tulee niin who cares.Mun psyykkerit muutenkin kuolee suht nopeasti joten sillä nyt ei oo mulle haittaa. Mutta jos näin on että chaos saa käyttää muuten sancticia niin olen erittäin iloinen.shiwan kirjoitti:Muistikuva on, että saa, ihan niin kuin kaikki muutkin, mutta kaikki tuplat ovat perilsejä, ei pelkästään kutoset.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Juu, tuli joskus pyöriteltyä asiaa ja aikani pällisteltyäni homma kaatui ykköstason powerien mielestäni keskimäärin aneemiseen laatuun. Hammer hand on ihan jepa esim. sille podaavalle CSM-ryhmälle. Muuten hyvyys taisi sitten sijoittua 2. tasolle. Mulla kun psyykkerit ei perinteisesti muuten kuole kuin perilseihin niin tämä aiheuttaa vähän vastustusta itsessä.Lord of Carcassonne kirjoitti:"Virnistää ikävän paha enteisesti onnesta " Eli saa. Täytyy ottaa kokeiluun, sillä tuo antaa kivaa buustia sitten parille mun listalle. Noh, jos perilous warp tulee niin who cares.Mun psyykkerit muutenkin kuolee suht nopeasti joten sillä nyt ei oo mulle haittaa. Mutta jos näin on että chaos saa käyttää muuten sancticia niin olen erittäin iloinen.shiwan kirjoitti:Muistikuva on, että saa, ihan niin kuin kaikki muutkin, mutta kaikki tuplat ovat perilsejä, ei pelkästään kutoset.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
- Lord of Carcassonne
Ymmärrän hyvin. Toisille se on ok ja toiset kokee sen huonona juttuna. Tottakai kokeilen ensin ennen kuin otan yleiseen käyttöön. Se on hyvä että joku on jo saanut kokemusta sen powerien käytöstä chaoksella.
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Bretonnia V/T/H 1/0/2
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Kävin lueskelemassa uusiksi. Onhan siellä ihan tosi hyviä juttuja. Se promaris nyt on ainoa turhake ja kaksi viimeistä hankalia koska vaativat enemmän noppia.