Porilaiset eivät osaa pelata eeppistä X-Wingiä, ja Yö on aivan p**ka bändi
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Porilaiset eivät osaa pelata eeppistä X-Wingiä, ja Yö on aivan p**ka bändi
Ropeconissa asiasta tuli puhetta, joten tarjoamme mahdollisuuden todistaa ensimmäinen väite vääräksi. Tampereen X-Wing -porukka haastaa porilaiset Team Epic -tapahtumaan lauantaina 13.6. Tampereella. Pelataan 1-2 Team Epic -peliä (2-3 pelaajaa/puoli, 200 pinnaa/pelaaja, FFG:n Epic-säännöt), ja katsotaan missä kaupungissa oikeasti hallitaan suurten laivastojen taistelu.
Kootkaa laivastonne, ja nostakaa hansikas komentosillan lattialta - jos uskallatte. Haastettuina saatte tietysti valita "aseet" (montako pelaajaa, mitkä faktiot - ei luonnollisestikaan pelata typeriä mirror matcheja), ja muistakin yksityiskohdista voidaan neuvotella tarpeen mukaan.
Jään odottamaan amiraalinne yhteydenottoa joko PM tai janne.niinivaara(at)gmail.com
Janne
P.S. Kuusumun Profeetta on kuitenkin ihan ok.
Kootkaa laivastonne, ja nostakaa hansikas komentosillan lattialta - jos uskallatte. Haastettuina saatte tietysti valita "aseet" (montako pelaajaa, mitkä faktiot - ei luonnollisestikaan pelata typeriä mirror matcheja), ja muistakin yksityiskohdista voidaan neuvotella tarpeen mukaan.
Jään odottamaan amiraalinne yhteydenottoa joko PM tai janne.niinivaara(at)gmail.com
Janne
P.S. Kuusumun Profeetta on kuitenkin ihan ok.
Re: Porilaiset eivät osaa pelata eeppistä X-Wingiä, ja Yö on aivan p**ka bändi
Ette uskalla pelata mirror matseja eli ootte jotain säälittäviä nörttejä, joten hävisitte jo.
Keskustelu ohi.
Keskustelu ohi.
- Kardinaali
- Viesti:
Yhtäkkiä huomaan välittäväni muiden mielipiteestä Yön suhteen! Tähän asti en ollut pahemmin välittänyt koko bändistä, nyt tämä on henkilökohtaista! Eiku mitä.
Kuulostaa komialta tapahtumalta. Ite en osaa tältä istumalta sanoa tuota päivämäärää, mut uskaltanen väittää että kyllä joku katras nyt Porista saadaan lähtemään? :D Olen alustavasti mukana, mut katotaa miten tää alkaa kehittyy ja mimmosta porukkaa olis lähös tien päälle. Jos kiinnostuneita sivustakatsojia löytyy porista myös niin onko pelitilat sellaset että mahtuis myös muutakin porilaista kuin pelkkiä pelaajia? Yövytäänkö yön yli? Onko alkoholilla osuutta asiaan? :D
Kuulostaa komialta tapahtumalta. Ite en osaa tältä istumalta sanoa tuota päivämäärää, mut uskaltanen väittää että kyllä joku katras nyt Porista saadaan lähtemään? :D Olen alustavasti mukana, mut katotaa miten tää alkaa kehittyy ja mimmosta porukkaa olis lähös tien päälle. Jos kiinnostuneita sivustakatsojia löytyy porista myös niin onko pelitilat sellaset että mahtuis myös muutakin porilaista kuin pelkkiä pelaajia? Yövytäänkö yön yli? Onko alkoholilla osuutta asiaan? :D
Viimeksi muokannut Kardinaali, To 21.05.2015 00:13. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mutta yö on kyllä p**ka bändi.
Määkin voin tulla Katseleen. Kun mää oon vähän kun Darth Vader, ensin hyvisten puolella Tampereella 20 vuotta asuneena ja siellä syntyneenä ja nyt pahisten puolella 10 vuotta Porin seudulla asuneena. Sanoisinkin, että pahikset Poriin ja hyvikset Treelle noin factiojaon puolesta.
Määkin voin tulla Katseleen. Kun mää oon vähän kun Darth Vader, ensin hyvisten puolella Tampereella 20 vuotta asuneena ja siellä syntyneenä ja nyt pahisten puolella 10 vuotta Porin seudulla asuneena. Sanoisinkin, että pahikset Poriin ja hyvikset Treelle noin factiojaon puolesta.
Kalat meni kotio...
- Kardinaali
- Viesti:
Niin no se kai riippunee sit kai ihan siitä, että kuka sinne sitten viime kädessä on lähdössä pelaan? :D Vai oliks tää vaa joku nopea heitto?harkkari kirjoitti:Sanoisinkin, että pahikset Poriin ja hyvikset Treelle noin factiojaon puolesta.
Ei täälläpäin vaan impeillä pelaa kovin moni, että tulee kovin pieni epic :Dharkkari kirjoitti: Sanoisinkin, että pahikset Poriin ja hyvikset Treelle noin factiojaon puolesta.
Mä en sitäpaitsi voi pelata ihmisten kanssa, jotka myöntää Yön olemassaolon.
Se oli vaan heitto. En mää oo tulossa. Saatte nyt tämän kerran päättää itse millä pelaatte. Vaikkei siitä mitään taaskaan tule.
Kalat meni kotio...
Toisaalta ei kai me nyt tamperelaisten voittamiseen yhtä pelaajaa enempää tarvita... Kummalla on enemmän figuja Christerillä vai Lassilla?
Kaikki äksäsiipiveikot on dingo miehii...
Mut hei. Teille on haaste heitetty. Ryhti kuntoon ja sotailme päälle!!! Turhanpäiväiset selittelyt ja muut "emmäätiämutkoehkäjoskatotaany" lätinät pois. Tai toi Harrin ennuste käy toteen.
Mut hei. Teille on haaste heitetty. Ryhti kuntoon ja sotailme päälle!!! Turhanpäiväiset selittelyt ja muut "emmäätiämutkoehkäjoskatotaany" lätinät pois. Tai toi Harrin ennuste käy toteen.
Ei mulla muuta. Vetäydyn takaisin taka-alalle tästä hiekkalaatikosta. Mut seuraan tilanteen kehittymistä.harkkari kirjoitti:Se oli vaan heitto. En mää oo tulossa. Saatte nyt tämän kerran päättää itse millä pelaatte. Vaikkei siitä mitään taaskaan tule.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- Kardinaali
- Viesti:
Tais olla piikki mun suuntaan ja varmaan vielä pidemmältä ajanjaksoltakin. :Dmuut "emmäätiämutkoehkäjoskatotaany" lätinät pois.
Tykkääks jengi niin paljon tyhjistä lupauksista että on parempi luvata aina ensiksi ummet ja lammet ja perua sit jos tulee sittenkin jotain tielle?
Silloin kun Karhun kämmen lyö niin "Tiukka Kaikkonenkin" hiljenee vaikka olisi kuinka hienot tiimipaidat ja design-logot! Y-Wing nyssekuskit saa vielä nähdä KETÄ syö mustaamakkaraa parhaiten!
Mun piti olla hiljaa tässä ketjussa. Mut täsmennetään sen verran tota. Ei ollu kohdistettu kehenkään erikseen. Vaan ihan yleisesti. Täällä on mielestäni ollu hiukan sellasta ilmapiiriä/kehitystä. Et jengii ei kiinnosta/ei oo halua osallistuu juttuihin. Tai ei haluta tms järjestellä juttujaan niin, et yhteiset tapahtumat tms toteutuis. Vaan menee enempi niin et joo katotaan jos ei oo "muutatekemistä". En tiiä pitääkö tää paikkaansa. Mulle on vaan tälläinen tunne tullu. Tietty ollaan aikuisia ihmisiä. Joten opiskelu/työ/perhe jne jutut tuo monta muuttujaa hommaan. Se on ihan selvä. Mut joo se tästä aiheesta. Ainakin tässä ketjussa. Voidaan jatkaa juttua muussa yhteydessä. Et en piikittele sua Lassi erikseen tässä kohtaa. Mä sanon sen sit kyl sulle suoraan :DKardinaali kirjoitti:Tais olla piikki mun suuntaan ja varmaan vielä pidemmältä ajanjaksoltakin. :Dmuut "emmäätiämutkoehkäjoskatotaany" lätinät pois.
Tykkääks jengi niin paljon tyhjistä lupauksista että on parempi luvata aina ensiksi ummet ja lammet ja perua sit jos tulee sittenkin jotain tielle?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Sen verran täsmennystä, että kapasiteettia näillä näkymin on kahteen eeppiseen pöytään, eli teiltä 4-6 pelaajaa, 2-3/pöytä. Voitte koota vaikkapa yhden Imperiumin ja yhden kapinallisten tiimin, miten mukavimmin syntyy. Laitamme sitten vastaan jotain muuta kuin mirrorit, koska kyllä eeppisessä pitää vähän tarinaakin olla.
Motivaationa voi lueskella FFG:n sivuilta rapsoja aikaisemmista vedoista, vaikkapa tuosta:
https://community.fantasyflightgames.co ... and-stuff/
Motivaationa voi lueskella FFG:n sivuilta rapsoja aikaisemmista vedoista, vaikkapa tuosta:
https://community.fantasyflightgames.co ... and-stuff/
Komia rapsa ja joo kyllähän epicissä täytyy tyylipisteitä kerätä, vaikka se on tietysti haastavaa kun on niin kiire heittää trash talkkia ;)
Pari eri matsia ja tiimiä kuulostaa hyvältä idealta on sitten periaatteessa molemmilla kaupungeilla enemmän arsenaalia ja mahdollisuuksia käytössä.
Selvästi joku on nyt tehnyt pahojaan Ropeconissa joten voisi tunnustaa juonensa meille muillekin :D
Pari eri matsia ja tiimiä kuulostaa hyvältä idealta on sitten periaatteessa molemmilla kaupungeilla enemmän arsenaalia ja mahdollisuuksia käytössä.
Selvästi joku on nyt tehnyt pahojaan Ropeconissa joten voisi tunnustaa juonensa meille muillekin :D
Tervehdys arvoisat Tampesterin miähet!
Laivastoni olisi kyllä valmis raiskaamaan Pirkanmaan poikien vastaavia viritelmiä. Ajankohta on vähän huono omalla kohdalle, joten joudun passaamaan vaikka kovasti ropeconissa Porin laivastoa puolustinkin. Karhun kämmen lyö ja "Tuukka Kaikkonen" vain silittelee kauluspaitojaan.
Seuraavaan kertaan tai toiseen päivämäärään ja munkin munkitus squadron viilettää tähtikartalla.
PS. Powergrid on hyvä peli kun saa rakentaa hiilivoimaloita Tampereelle kun ne sieltä puuttuu..;)
Laivastoni olisi kyllä valmis raiskaamaan Pirkanmaan poikien vastaavia viritelmiä. Ajankohta on vähän huono omalla kohdalle, joten joudun passaamaan vaikka kovasti ropeconissa Porin laivastoa puolustinkin. Karhun kämmen lyö ja "Tuukka Kaikkonen" vain silittelee kauluspaitojaan.
Seuraavaan kertaan tai toiseen päivämäärään ja munkin munkitus squadron viilettää tähtikartalla.
PS. Powergrid on hyvä peli kun saa rakentaa hiilivoimaloita Tampereelle kun ne sieltä puuttuu..;)
En tiedä onko informaatio ja keskustelu mahtanut kiertää ja levitä kaikkien korviin ollenkaan, mutta ilmeisesti tapahtuma on siirretty päivämäärälle 6.6. ja jos kaipailette reissuun, niin olkaa yhteydessä Rikuun/Krankiin hänen autossaan ilmeisesti ainakin tilaa. En sitten oikein muuta tiedäkään.
Pitäisikö meidän suosiolla heivata meidän Rookieleiri sitten blood Bowlin suhteen? Kun on kaikkea turhaa sen päälle saatu järkättyä
Kalat meni kotio...
Tällä hetkellä tilanne on tämä.
Pori vs. Tampere Epic X-Wing pelataan 6.6 Tampereella Puolenkuun Pelien tiloissa. Liike on avoinna 10-18. Tarkoituksena on pelata kaksi 180min peliä. Ensimmäinen peli 11-14 ja toinen mahdollisimman nopeasti sen jälkeen.
Klo 18 ulos liikkeestä. Figut talteen ja koottu ruokailu tampester cityn pelaajien kanssa. Tämän jälkeinen ohjelma tarkentunee lähempänä ajankohtana, mutta oletettavaa on että kaljaa ja mustaamakkaraa. :)
Toiveena olisi saada 2-5 pelaajaa mukaan puolustamaan Porin kunniaa!
Tällä hetkellä minuun on ollut yhteydessä kaksi muuta pelaajaa. Eli meikäläisen autoon mahtuu vielä kaksi. Ottakaa yhteyttä YV:llä tai X-Wing whatsapp ryhmän kautta, mikäli halajatte mukaan.
Aikataulullisesti on erittäin ikävää, että kaikki nämä osuu samaan aikaan. :( kukaan ei kuitenkaan tuntunut olevan kiinnostunut ottamaan koppia tästä X-Wing asiasta kun ilmoitin että en voi itse mitenkään osallistua 13.6. Ehdotin vastineena 27.6. Ja 6.6. ja vastauksena tuli järjestävältä taholta, että heille sopii vain tuo 6.6. Itselleni X-Wing on kuitenkin se ensisijainen juttu. Etenkin kun työnantaja päätti mun osalta että krankun ei tartte mennä 2/3:aan store championshippejä mihin olisi ollut halua osallistua.
Pori vs. Tampere Epic X-Wing pelataan 6.6 Tampereella Puolenkuun Pelien tiloissa. Liike on avoinna 10-18. Tarkoituksena on pelata kaksi 180min peliä. Ensimmäinen peli 11-14 ja toinen mahdollisimman nopeasti sen jälkeen.
Klo 18 ulos liikkeestä. Figut talteen ja koottu ruokailu tampester cityn pelaajien kanssa. Tämän jälkeinen ohjelma tarkentunee lähempänä ajankohtana, mutta oletettavaa on että kaljaa ja mustaamakkaraa. :)
Toiveena olisi saada 2-5 pelaajaa mukaan puolustamaan Porin kunniaa!
Tällä hetkellä minuun on ollut yhteydessä kaksi muuta pelaajaa. Eli meikäläisen autoon mahtuu vielä kaksi. Ottakaa yhteyttä YV:llä tai X-Wing whatsapp ryhmän kautta, mikäli halajatte mukaan.
Aikataulullisesti on erittäin ikävää, että kaikki nämä osuu samaan aikaan. :( kukaan ei kuitenkaan tuntunut olevan kiinnostunut ottamaan koppia tästä X-Wing asiasta kun ilmoitin että en voi itse mitenkään osallistua 13.6. Ehdotin vastineena 27.6. Ja 6.6. ja vastauksena tuli järjestävältä taholta, että heille sopii vain tuo 6.6. Itselleni X-Wing on kuitenkin se ensisijainen juttu. Etenkin kun työnantaja päätti mun osalta että krankun ei tartte mennä 2/3:aan store championshippejä mihin olisi ollut halua osallistua.
Mulla olis Mansesteriin muutakin asiaa kuin X-Wing, joten voisin olla kiinnostunut. BB-leiri nyt on siinä, mutta tuntuu olevan paljon muutakin.
Ehkä olisi hyvä siirtää sitä BB-homma suosiolla vielä kun on hyvin aikaa järkkäillä.
Ehkä olisi hyvä siirtää sitä BB-homma suosiolla vielä kun on hyvin aikaa järkkäillä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
BB:n suhteen juonimme jo Hartsan kanssa entistä väkivaltaisempia ratkaisuja, joten ei huolta siitä. Tärkeämpää on nyt piestä tamperelaiset avaruudessa.