Townhouse
Re: Townhouse
Nätti on. Nättejä on myös nuo syksyiset maastot, joita vasten talon katon sininen hohtaa melkein maagisena.
-ile
-ile
Mahtava!
Pidän erityisesti rappauksesta ja miten olet sen saanut maalattua tuollaseksi vanhaksi/ likaantuneeksi tuolla ruskealla/keltaisella reunoissa. Itselläkin on yhdessä projektissa tarkoituksena tehdä vanhaa valkoista rappausta.
Jos jotain saisin muuttaa tässä niin laittaisin tuohon kattoon enemmän sään vaikutuksia/ kulumista
Tosi hyvä mökki kauttaaltaan, tällä kelpaa pelailla.
Pidän erityisesti rappauksesta ja miten olet sen saanut maalattua tuollaseksi vanhaksi/ likaantuneeksi tuolla ruskealla/keltaisella reunoissa. Itselläkin on yhdessä projektissa tarkoituksena tehdä vanhaa valkoista rappausta.
Jos jotain saisin muuttaa tässä niin laittaisin tuohon kattoon enemmän sään vaikutuksia/ kulumista
Tosi hyvä mökki kauttaaltaan, tällä kelpaa pelailla.
Hieno talo kaikin puolin! Sininen katto iskee vähän turhan kirkkaana silmään. Katon väritys on kyllä vähän hankala saada kohdalleen.
Miten tuo rappaus on tehty?
Miten tuo rappaus on tehty?
Itsekin loppukesästä luin samaisen lehden ja pohdiskelin, että kyllä komeita rakennuksia saisi tehtyä. Itse en ole tehnyt kuin kattoja noilla opeilla, mutta ehkä sitä talonkin joskus rakennan - kunhan saan syötyjä ensin muroja riittävästi... Oikein hieno talo.Laava kirjoitti:Tuorein tönö pelipöydälle on White Dwarfin numero 131 ohjeiden pohjalta rakennettu Townhouse.
Omat mietelmät ja muistelmat, tai ihan vaan figupäiväkirja: http://vainvader.wordpress.com/
Syksyinen pelipöytä oli vuosikaudet haaveissani, kunnes viime talven aikana väsäsin lopulta pöydän ja hieman maastoa. Muutaman metsän vielä tarvitsisi, ja ehkä lisää kukkuloita ja...Nätti on. Nättejä on myös nuo syksyiset maastot, joita vasten talon katon sininen hohtaa melkein maagisena.
Luonnossa katto ei ole ihan noin kirkas ja puhtoisen oloinen. Jouduin ottamaan kuvat salaman kanssa ja olen laiska editoimaan. Mutta tarkoituksella se melko räväkän sininen on, satun vain itse pitämään hieman satumaisesta maastosta fantasiapöydällä.Sininen katto iskee vähän turhan kirkkaana silmään.
Vanhoja GW:n maasto-oppaita mukaillen koitin sekoittaa seinätasoitetta, hienoa hiekkaa ja vettä. Tämä oli ensimmäinen kerta kun tuota kokeilin ja toimi oikein hyvin.Miten tuo rappaus on tehty?
"Born to RUNE"
Wonderful!
Itellä sama talo, kellertävänä ja ruskealla katolla. Samasta lehdestä haettu ja rakennettu 1991. Vielä ehjä ja hyväkuntoinen ja kelpaa pelipöydälle. Tykkään itse tuosta 5 edikalle tyypillisestä sinisestä pärekatosta. More color for the people!
- b -
Itellä sama talo, kellertävänä ja ruskealla katolla. Samasta lehdestä haettu ja rakennettu 1991. Vielä ehjä ja hyväkuntoinen ja kelpaa pelipöydälle. Tykkään itse tuosta 5 edikalle tyypillisestä sinisestä pärekatosta. More color for the people!
- b -
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
He'll give you His grace enabling you to cope :-