Devilish kirjoitti:Tuli luettua kaikki rapsat putkeen Yaktribin puolella. Hyvin viihdyttävää luettavaa ja mukaansa tempaavaa.
Kiitos vastauksesta lämmittää mieltä aina että joku näitä lukee. Sen verran oli pakko lurkata tota sun yaktriben profiilia että, oot jo aika kauan sitten liittynyt sinne, mutta sain sut postaan ekan viestin tonne, niin bueno. "one of us! one of use!"
Devilish kirjoitti: Meneekö kauan raporttien tekoon?
ehkä 30 min - 1h koneella istumista. Tosiaan mää en ihan älyttömän paljon noita hio (joka näkyy varmasti kirjoitus asusta ja niissä järjettömyyksissä mitä tuolla välillä on... tosin Knudd on tyhmä joten sallitatakoon järjettömyydet vanhoilla pävillä)
Toki meneehän ton tekemiseen vähän eenemmän aikaa ihan vaan että muistaa niitä valokuvia räpsiä matseista ja eritilanteista ja mää usein pohdin pelatessani että mitä isoisä sanoisi ja jonkin asteisesti oon sen jo pelinaikana tuonut esiin. esim. se että palkkasin sen expert marksmanin jotta löytyisi missä wäinö on niin toi perusajatus oli jo ennen peliä päätetty, mikä tietysti tuo siihen itse pelitilanteeseen ihan hirveesti viihdyttävää lisäarvoa sekä minulle että vastustajalleni.
Toisinaan taas pelihän itsesään "kirjottaa" tota tarinaa siinä hetkessä. esim. tuossa 10. pelissä tosiaan failasin kolme vuoroo peräkkäin stupidity checkin tolla mun leaderilla ku wäinö oli mättäämässä yksin siinä keskustassa sen jälkeen ku toi woodelf pelaaja siirsi sitä puuta niin tottakai se "tyhmyys" johtu sen puun kattelemisesta. Oli muuten ihan älytön matsi siinä mielessä että wäinö ei saanu woundin woundia ja siihen tuli kuitenkin aika perkeleen monta hyökkäystä, mutta ei vaan yksinkertaisesti kukaan pystynyt woundaan sitä :D. Ja se että mua on ihan sairaasti ärsyttänyt toi expert marksman tossa poppoossa koska se on vaan yksinkertaisesti ihan älyttömän hyvä ja mun on ollu tosi vaikeaa luopua siitä (ihan vaan siksi koska se on niin hyvä :D ) mutta ton pelin jälkeen päätin että nyt loppuu se mercenarylle maksaminen ja täytyhän siihen joku epätoivoinen tarina yrittää yhdistää :D
Devilish kirjoitti: Milloin on seuraava tulossa?
Seuraavaa peliä ei oo tosiaan päätetty. Olis ollu kiva täl viikolla päästä pelaan menny vaan töiden puolella vähän hektiseksi taas meno, lisäks vkl. on jo keretty buukkaan melko täyteen, tosin suottaaapi olla että la-iltana pääsis pelaan. Todennäköisesti ens viikolla pääsee pelaan taas :D
Ja tästä aasinsiltana, mainittit että mordheimi matsit kiinnostaa, niin jos asustelet tässä tampereen seudulla matkustelet tännepäin, niin tervetuloa vaan pelaan.
-----
Tosiaan sillävälin ku odotat uutta materiaalia, niin mikäli sua sattuu kiinnostaan lukee mun ensimmäisiä "sarjakuva" rapsoja niin löytyy necromundan puolelta pit slave jengin etenimestä. Ne ei oo ihan niin tarinamuotoisia ehkä enemmän "pelimekaniikka" muotoisia. Mulla onkin noi täällä mutta näköjään sama ilmiö käyny niille kuville että lakanneet toimimasta niin löytyy tosta meikäläisen winter is coming kampanjan threadistä yaktribestä allkaen tästä
https://yaktribe.org/community/threads/ ... post-39873
Sitten mulla oli tommonen vähän epäonnistunut yritys tehdä youtube video rapsoja mun necromundan ratskin jengistä Red Tribestä, mutta tulipahan niitä muutama tehtyä. Niissä mulla meni ihan jumalattoman kauan aikaa viilailla niitä ja lopputulos ei ollut kyllä millään tavalla minua miellyttävä niin jäi aika pitkälti tekemättä. Mutta mikäli nyt niitäkin haluaa kattoa niin löytyy tästä linkistä
https://yaktribe.org/community/threads/ ... post-60902
ja tossa samassa threadissä sitten palasin takas sarjakuva tyyliin spyrereilla dyyneistä tutun House Harkonnen kanssa. vein ne rapsat vähän enemmän tarinatyyliin ja lähdin jopa vähän leikitteleen gimpin kanssa mitä epämääräisimmillä efekteillä (mitä en oo itseasissa tehnyt näiden mordheim rapsojen kanssa)