Aikoinaan tuli pelattua vanhaa fantasy battlea 7/8 edikan aikoihin. Nyt on taas kiinnostus uudestaan herännyt miniatyyreillä pelaamista kohtaan ja kaivoin vanhat figut kaapin pohjalta ja vähän maalailin täydennystäkin. Luin nuo 9th agen säännöt kertaalleen läpi ja luulen, että pelaaminen onnistuu tällä pohjalla melko hyvin. Oma sosiaalinen verkko ei enää valitettavasti kata pikku-ukoilla Tamereella pelaavia, joten jos löytyy ketään pelaamisesta kiinnostunut niin saa laittaa viestiä niin koitetaan sopia peliä!
JV
9th age peliseuraa
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Eöl the Dark Elf
Re: 9th age peliseuraa
En ole taas huomannut tätä seurata, mutta Tampereella toimii tosiaan TaTaPe johon kuuluu myös ihan mukavasti 9th Age porukkaa ja tämän lisäksi myös Kangasalan puolella on pelikerho, jossa voi kyseistäkin peliä tulla pelaamaan. Laita mulle vaikka YV:tä jos kiinnostaa niin katotaan tarkemmin.jonkjonk kirjoitti: To 16.02.2017 11:05 Aikoinaan tuli pelattua vanhaa fantasy battlea 7/8 edikan aikoihin. Nyt on taas kiinnostus uudestaan herännyt miniatyyreillä pelaamista kohtaan ja kaivoin vanhat figut kaapin pohjalta ja vähän maalailin täydennystäkin. Luin nuo 9th agen säännöt kertaalleen läpi ja luulen, että pelaaminen onnistuu tällä pohjalla melko hyvin. Oma sosiaalinen verkko ei enää valitettavasti kata pikku-ukoilla Tamereella pelaavia, joten jos löytyy ketään pelaamisesta kiinnostunut niin saa laittaa viestiä niin koitetaan sopia peliä!
JV