Uusi/vanha pelaaja tulee takaisin wh40k 8 edikan saattelemana

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

HassuNaxu

Uusi/vanha pelaaja tulee takaisin wh40k 8 edikan saattelemana

Viesti Kirjoittaja HassuNaxu »

Morjens kaikille

Saa esittää haasteita jahka 8 edikka tulee, ois kiva pelailla sitä muunkin kuin lähipiirin kanssa ja saada kokemusta. Armeijoita löytyy Nidit, örkit, ig sekä kaaos. Tyranideillä ja örkeillä varmaan aattelin aloitella tätä 8 edikkaa. Pari vuotta nyt ollu taukoa wh40K:sta ja infinityä tullu ennemmin pelattua.

Kesäisin terkuin

Niko
Pecu

Re: Uusi/vanha pelaaja tulee takaisin wh40k 8 edikan saattelemana

Viesti Kirjoittaja Pecu »

Eikuvaan tervetuloa!

Itsekkin samassa veneessä olen, eli palaileva 40k pelaaja. 6 edikan alkupuolelta on itsellä viimeisimmät aktiiviset pelailut. Joensuussa on ymmärrykseni mukaan alkamassa syksyllä jonkinsorttinen 40k liiga, johon kannattanee osallistua niin saa säännöllisemmin pelejä alle ja kattavasti uusia naamoja vastapuolelle :).

-Pekka

Edit: itse olen tosiaan kiinnostunut pelailemaan kunhan saan armeijan pelikuntoiseksi
The plan required something that felt no pity. No pain. No fear. Something unstoppable.
HassuNaxu

Re: Uusi/vanha pelaaja tulee takaisin wh40k 8 edikan saattelemana

Viesti Kirjoittaja HassuNaxu »

Jeesh liiga vois olla ihan hyvä osallistumispaikka, toisaalta sitä ennen ois kiva kanssa saada kanssa pelejä alle. Saada nähdä miten riittää syksyllä aika. Eikun haastetta kehiin jahka saat armeijan kasaan, itse odottelen kirjoja ja vois varmaan jotain fiksailuja tehdä malleihin ja maalia heittää pintaan. Huhujen mukaan Nidejä ei oo enää pakko pelata ampuvana armeijana :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Joensuu”