Kaappia kaivellessani löysin poikieni 9 ja 12 vee iloksi kauan sitten saamani Space Crusade pelin jota 90 luvun alkuvuosina pelailtiin kavereiden kanssa. Nyt olisi pojat kovasti kiinnostuneita pelin pelaamisesta, mutta suomenkieliset sääntö- ja tehtäväkirjat ovat jossain vaiheessa päässeet hukkumaan. Poikien, ja itsenikin, pelaamista suuresti helpottaisi, jos joku ko. pelin omistaja voisi ko. kirjaset lähettää kuvina tai vaikka PDF -tiedostona.
-wesku
Space Crusaden suomenkieliset peliohjeet hakusessa.
Re: Space Crusaden suomenkieliset peliohjeet hakusessa.
Koska Hasbro itse jakaa englanninkielisiä ja maahantuoja (muistaakseni Lollipop niminen lafka) taitaa olla jo kuollut ja kuopattu, niin oletan että näiden jakaminen on ihan lakiteknisesti ok.
Tuosta kuvat zippinä. En ole leikellyt tai oikonut tai muutakaan, joten hieman omaa askartelua saat toteuttaa. Ilmoita tai yv:tä jos jokin sivu jäikin uupumaan tai liian epäselvä.
Hei,
Kiitti miljoonasti. Kääntelin ja säädin jo kuvat itse, pärjäämme näillä oikein loistavasti. Printtailen nämä heti huomenna töissä, ja luemme ohjeet parukalla läpi.
-wesku
Kiitti miljoonasti. Kääntelin ja säädin jo kuvat itse, pärjäämme näillä oikein loistavasti. Printtailen nämä heti huomenna töissä, ja luemme ohjeet parukalla läpi.
-wesku
Tänks!
Isseen wanhasta arkusta löytyi kaikki sälät paitsi ohjekirja. Mutta nytpä on sekin. Saadaan takuulla yksi innostunut 6-v tulevaisuuden toivo oikeille raiteille. Ja pääsemme viettämään todellista isä-poika laatuaikaa. Tänks lähettäjälle ja sotavasara-systeemille 🖖🏻🤘🏻👌🏻
t. YES-MAN / R-MOB
Isseen wanhasta arkusta löytyi kaikki sälät paitsi ohjekirja. Mutta nytpä on sekin. Saadaan takuulla yksi innostunut 6-v tulevaisuuden toivo oikeille raiteille. Ja pääsemme viettämään todellista isä-poika laatuaikaa. Tänks lähettäjälle ja sotavasara-systeemille 🖖🏻🤘🏻👌🏻
t. YES-MAN / R-MOB