Sotavasara.net miitti Ropeconissa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.

Oletko tulossa miittiin?

Kyllä olen tulossa
85
51%
Tuloni ylipäätänsä Ropeconiin on vielä auki
81
49%

Ääniä yhteensä: 166

Matti N
Ylläpitäjä

Sotavasara.net miitti Ropeconissa

Viesti Kirjoittaja Matti N »

MIITTI ON SIIS LAUANTAINA KLO 17.30

Tarkoitus on järjestää jonkinasteinen miitti Ropeconissa noin Sotavasaralaisten kesken.

Luultavasti homma tulee toimimaan niin, että ilmoitetaan kellonaika ja paikka jonne saavutte nimilapulla varustautuneena.

Ja iskipä tässä vielä semmoinen idea, että jos vaikka palkitsisi parhaan nimilapun, kun kaikki tässä (ainakin jonkinasteisia) taiteilijoita olemme..

Mutta jotain tämmöstä luvassa. Pistetään tästä vielä polli, notta monta ihmistä olisi odotettavissa paikanpäälle.

"En tule" vaihtoehtoa en laita, kun sillä tiedolla en tee mitään (sitä olisi kuitenkin joku ehdottanut, niinkuin aina..)

EDIT: näin ennakkona ajankohta taitaapi olla 19-20 lauantai iltana, kun ei pitäisi olla kovasti mitään muuta hässäkkää siinä.
Viimeksi muokannut Matti N, Ke 06.08.2003 18:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
factordunk

Viesti Kirjoittaja factordunk »

Äänestin tulevani, mutta ehdottaisin, että tuo "best name tag of the meeting"-kilpailu kuopataan, sillä ennen 'Conia on ainakin kaikilla FB-turnaukseen osallistuvilla (ja miksi ei muillakin) kädet täynnä figujen, listojen yms.yms. viimeistelyä, tarkistusta tai vaikka syömistä, jolloin ei enää varmaankaan hirvittävän moni ole tippaakaan kiinnostunut minkään nimilapun kyhäämisestä.
Edit: Liian hidas
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Mutta siellä on taas monta, jotka tulevat hengailemaan, ja heillä on aikaa. Ja mikäs siinä jos kuitenkin suurella osaajilla turnausarmeijat on jo valmiina eikä kaipaa sen enempää säätämistä.

Ja tuo nyt on vaan tuommonen, saa joku keksiä parempaakin.
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Mä olen ainakin tulossa jos vaan ropeconiin pääsen =)
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

Jos coniin oon tulossa niin ehdottomasti tuun sinne :D ja jos tuun ni väsään kuulkaa semmosen nimikyltin ettei mitää rajaa :D
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Murheen kyllä voi miitata RopeConissa, sillä olen jo myynyt autostani kaikki neljä paikkaa. Voisin joutua anakaran - auh - painostuksen uhriksi, jos ilmoittaisin, etten olisikaan tulossa.

Jos joku tuntee tarvetta pieneen friendly peliin, niin haltiatkin ovat varmasti tulossa Coniin vaikken niillä aio turnaukseen osallistua.
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Olen tulossa ja miitti kiinnostaa, mikäli sen ei mene kaiken muun figuhässäkän ja opetuksen kanssa liian pahasti päällekkäin.
Suomenkielinen maalausopas ja maalaus- ja konvertointiaiheisia artikkeleita - http://www.wellofminiatures.wordpress.com
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

Kyllähän sinne on pakko tulla , kun noin kauniisti pyydetään.
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Viedäänpä ideaa pidemmälle: Entä jos kaikki vasaralaiset käyttäisivät nimilappuja koko ropen ajan? Näin vasaralaiset tunnistaisivat toisensa missä sitten olisivatkin; pelaamassa, maalaamassa, syömässä!
Riio-Kola

Viesti Kirjoittaja Riio-Kola »

Täytyyhän sitä koittaa tulla kun en ropessa ikinää ole käynyt mutta saapi nähdä... :wink:
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

olin 'conissa viimeksi '99 pitäs sinne pitkästä aikaa tulla mutta saa nyt nähdä miten käy...
miittiin tulen jos vain 'coniin tulen, pitäähän sitä nyt nähdä millaisia ihmisiä täällä on.
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

kyl mä sinne voisin hetkeks pistäytyä, ei se pahitteeksikaan olis.
Se vaan on auki että olenko kotona-vaiko mökillä conin aikaan
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Mulla on jo nimilappu conissa ihan järjestäjien puolesta. :-D Erottanee joukosta, ei taida muita Ninnu nimisiä coniitteja olla. Miittiin tulen jos vain muistan/pääsen.

Weekkis varmaan koittaa aktsoa ettei mene kauhean pahasti turnausten tai maalausohjelman kanssa päällekäin. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

Jos megabatlen kanssa menee päällekkäin ni en tul muuten oon tulossa!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Minä olen se, jolla on kommodorin poletit Sotavasara-T-paidassa... Riittänee nimilapuksi?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
J-P

Viesti Kirjoittaja J-P »

Juuh tullaan kyllä ja koko conin ajan löytyy paidasta nimilappu tyyliin J-P @ #sotavasara.net ja jos kattelee irc-galleriakuvia ni voipa niidenkin perusteella minut tunnistaa.
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Haluuks joku tehä jonku siistin nimi lappu pohjan photoshopilla niin että kaikilla ois saman näköset ? :D.
tiipou

Viesti Kirjoittaja tiipou »

Mulla on Ropeconissa kyllä aivan jumalattomasti kaikkea ohjelma, mutta kaipa sitä voisi tulla jos vaan ehtii...

Mulla on jo GM-badge. Riittänee varmaan. En meinaan jaksaisi rinnuksiani täyteenkään merkkejä ahtaa
Kun tulee osuma,
niin nappi napsahtaa.

Turha sitä sen enempää on etukäteen miettiä.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Tottakai tulen miittiin, ellei sitten tosiaan ole mitään maalaus/skulptaus juttua samaan aikaan.
Matti
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Matti »

Mä voin tulla kunhan:
a. Ei mene skulptaus&maalaus ohjelmien kanssa päälekkäin (tosin tuskinpa
kaikkiin osallistun).
b. Ei mene FB-pelien kanssa päälekkäin (ainakaan omieni ;-)
c. Ei ole aamu-yöllä tai kauheen aikaisen aamulla (01.00 onnistuu, mut
02.00-7.00 ei luultavimmin).
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Lukittu

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”