Joo eli eka lista ikinä. En vielä tarkkoi tietoi tai kunnollista battle roaster muotoon kirjoittanut kuten strategemei tai sen sellaista laittanut.
Ensinnäkin onko tää laillinen turnauksissa?
Mitä reliccei ja strategemei saan ottaa. Tzeentch chaos daemons (warlord) ja Thousand Sons sekaisin.
Arviota mitä haittaa(/hyötyä) on yhdistää factionit yhdeksi detachmentiksi?
Kaikkea apua ja muita kommentteja arvostetaan.
(Core bookki ja muut peruskirjat ja faqit luettu mutta se mitä oon ymmärtänyt ihan eri asia)
Mun tavoitteet tätä listaa rakentaessa:
- Brigade detachment.
- Kp denial fiilistä nimetyillä eliitti yksiköillä
- Flyerspam.
Tzeentch brigade detachment
HQ
Ahriman on disc 166p
Kairos fateweawer 285p (warlord)
The Blue Scribes 75p
Troops
Pair of brimstone horrors 30p×5=150p
Rubric marines 10
+soulreaper
+1 warpflamer
+Forceaxe=204p
Elites
Exalted Flamer 70px2=140p
Helbrute 90p
Fast attack
chaos spawn 25px2=50p
Furies 40p
Heavy support
Burning Chariot 115px2=230p
Chaos vindicator 125p
Lord of war
Magnus the Red 445p
2000p yhteensä.
Tzeetch Brigade. Newbie ja tarviin apua
-
Terrorshield
Tzeetch Brigade. Newbie ja tarviin apua
Luck?" Drizzt replied. "Perhaps. But more often, I dare to say, luck is simply the advantage a true warrior gains in excuting the correct course of action.
-R. A. Salvatore
-R. A. Salvatore
Re: Tzeetch Brigade. Newbie ja tarviin apua
Vaikka Tzeentch on ns. laillinen keywordi armeijan rakentamiseen, sitä kannattaa käyttää tosi rajatusti. Jos detachmentti on kokonaan Thousand Sons, se unlockaa Thousand Sons stratagemit. Jos se on kokonaan Tz Daemons, se unlockaa demonigemit. Kun yhdistät pelkällä tzeentchillä, sulle jää käteen miljoona command pointtia ja pelkät yleiset stratagemit (kuten 1CP reroll, 2CP combatissa kiilaus, 2CP maelstrom-kortin vaihto, skenukohtaiset).
Demoneihin liittyen sitten semmoinen havainto, että siinä codexissa on hyviä yksiköitä lähinnä HQ- ja Troop-sloteissa. Luulen, että tuon listan yksiköt eivät toimi pelikentällä yhtään niin, kuin olet pohtinut.
Jos jotain esimerkkiä sopii TS+Tz daemons -listoista tarjota, niin mulla on täällä https://imgur.com/a/9KLIrVm joitain kasuaaleihin turnauksiin rakennettuja Tzeentch -armejoita. Niiden on lähinnä ollut tarkoitus olla mielenkiintoisia itselle ja vastustajalle, muttei oikeasti kilpailullisen kovia.
Demoneihin liittyen sitten semmoinen havainto, että siinä codexissa on hyviä yksiköitä lähinnä HQ- ja Troop-sloteissa. Luulen, että tuon listan yksiköt eivät toimi pelikentällä yhtään niin, kuin olet pohtinut.
Jos jotain esimerkkiä sopii TS+Tz daemons -listoista tarjota, niin mulla on täällä https://imgur.com/a/9KLIrVm joitain kasuaaleihin turnauksiin rakennettuja Tzeentch -armejoita. Niiden on lähinnä ollut tarkoitus olla mielenkiintoisia itselle ja vastustajalle, muttei oikeasti kilpailullisen kovia.
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
-
Terrorshield
Aaa okei iso kiitos taidan vaihtaa puhtaan TS listaan
Luck?" Drizzt replied. "Perhaps. But more often, I dare to say, luck is simply the advantage a true warrior gains in excuting the correct course of action.
-R. A. Salvatore
-R. A. Salvatore
Saanet nuo tosin pienellä rukkausella yhdistettyä. Trooppeja sulla tosin liian vähän. 3 HQ=viittaa pataljoonaan=3 trooppia minimi. Näyttäisi olevan 2. Jos saisit 3 TS/3 demoni ja yhden toista voisit erottaa TS:t omaan detuun ja demonit omaansa ja saada molempien stratut yms. Eli sinänsä laillinen armeija täysin bonuksin saisit. Eri asia miten kilpakykyinen. Mutta jumalan merkillä harvemmin näkyy detachmenttia yhdistettävän. Ne harvat mitä olen nähnyt on ollut tyyliin supreme commander character spam missä TS/demoni bonukset ei merkkaa niin paljoa ja stratuja varten erillinen/erilliset pure detut anyway
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi