Moro,
Oma fabailu jäi tauolle joskus 6+vuotta sitten, mutta nyt lockdowneillessa löytyi taas vanhoja figuja ullakon kätköistä. Löytyisiköhän täältä peliseuraa PK-seudulle satunnaiseen faba-pelailuun? Pelin kokona mielellään 2k-2,5k. Edikat välillä 6-8 onnistunevat pienellä sääntöjen kertailulla.
Peliseuraa FaBan 6-8 edikoihin
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Valkosipuli
- Nightderanger
Re: Peliseuraa FaBan 6-8 edikoihin
https://www.facebook.com/groups/750165275074987
Täältä löytyy ainakin 6:n pelaajia. 7. ja 8. eivät ole oikein elossa enää, 9th age on "nykyinen" peli ja 6. on nostalgiapelaajien (kuten minun) harrastus.
Laitan myös yv.
Täältä löytyy ainakin 6:n pelaajia. 7. ja 8. eivät ole oikein elossa enää, 9th age on "nykyinen" peli ja 6. on nostalgiapelaajien (kuten minun) harrastus.
Laitan myös yv.
Kutonen oli eniten se oma laji, mutta seiskahan on oikeasti lähinnä v6.1 joten menee aika lailla samalla rutiinilla. Kasiin en koskaan lähtenyt.
Juuri nyt on vielä muuta työjonoa ja tietysti rajoitusten kanssa puljaamista. Haaveissa kuitenkin on saada myös omat figut taas esiin varastofoameista kevään mittaan. Toivotaan parasta.
Juuri nyt on vielä muuta työjonoa ja tietysti rajoitusten kanssa puljaamista. Haaveissa kuitenkin on saada myös omat figut taas esiin varastofoameista kevään mittaan. Toivotaan parasta.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
6. edikka kiinnostaa, mutta aika on vähän kortilla.
Tykkään myös vähän fiilistellä maailmaa siinä taistelupöydän ympärillä, jotta taisteluilla on ikäänkuin muukin merkitys kuin vain työnnellä ukkoja pöydällä ja katsoa kumpi voittaa.
Tällä fiiliksellä ja hyvällä varoitusajalla vois pelata. Mulla ei ole tilaa pelipöydälle omassa huushollissa.
-ile
Tykkään myös vähän fiilistellä maailmaa siinä taistelupöydän ympärillä, jotta taisteluilla on ikäänkuin muukin merkitys kuin vain työnnellä ukkoja pöydällä ja katsoa kumpi voittaa.
Tällä fiiliksellä ja hyvällä varoitusajalla vois pelata. Mulla ei ole tilaa pelipöydälle omassa huushollissa.
-ile