Eikö otakkin päähän?
Eikö otakkin päähän?
Jos kaverisi ei anna lukea armybookkiansa ja sanoo että osta oma ja myöhemmin paljastuu että hän on kusettanut jossain säännössä. Itselle ei onneksi ole tapahtunut moista, kaverille kylläkin.
Re: Eikö otakkin päähän?
En kyllä luokittelisi tälläistä henkilöä kaveriksi.[Luoja] kirjoitti:Jos kaverisi ei anna lukea armybookkiansa ja sanoo että osta oma ja myöhemmin paljastuu että hän on kusettanut jossain säännössä. Itselle ei onneksi ole tapahtunut moista, kaverille kylläkin.
Viimeksi muokannut VC, Ke 13.11.2002 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Eikö otakkin päähän?
Luulen kyllä että hän tarkoitti että kaveria oli kusetettu, eli kusetuksen uhri...VonCarstein kirjoitti:En kyllä luokittelisi tälläistä henkilöä kaveriksi.[Luoja] kirjoitti:Jos kaverisi ei anna lukea armybookkiansa ja sanoo että osta oma ja myöhemmin paljastuu että hän on kusettanut jossain säännössä. Itselle ei onneksi ole tapahtunut moista, kaverille kylläkin.
OK, siinä oli minun suomenkielen oppituntini sekä "kirosana-kiintiö" täynnä...
ei tunnu kivalta, kokeiltu on. Samsson, VonCarstein tarkotti sitä, että ei luokittelis sitä kaverin kaveria kaveriksi.. oho, tulipa monta samanlaista sanaa putkeen. jeh. Mutta juu, kyllä mä ainakin vaadin välillä nähä/tarkistaa sääntöjä toisen codexista/armybookista, mut ei siitä oo koskaan ollu tähän menness' ongelmaa. En yksinkertasesti pelais sellasta pelaajaa vastaan, joka tekee tolleen.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Sä siis veit kaverin ulos ja autit sitä kusemaan sun seer councililla vahingossa 8O :lol: :lol: :lol:karandas kirjoitti:kyllä mäki oon kusettanu vahingossa paria kaveria seer councililla mutta se nyt oli ihan vahinko.
"Tulispa ensi kierroksella vastaan joku nassikka jonka vois massacroida", conissa kuultua osa IV
onko siinä jotain ihmeellistä? :evil:
Juu-u.. meneepä taas hyvän puolen läpäksi. En oo itekkään pissittänyt vastustajaa ku ehkä kerran tai kaks kertaa (ja nekin sellasia, "et ai nii.." mut ei jaksa siitä sit enää sanoakkaa), mut kylhän niitä sääntöjenunohduksia on ollu vaikka kuinka.. ihan liikaakin. Mutta oppia ikä kaikki.
Juu-u.. meneepä taas hyvän puolen läpäksi. En oo itekkään pissittänyt vastustajaa ku ehkä kerran tai kaks kertaa (ja nekin sellasia, "et ai nii.." mut ei jaksa siitä sit enää sanoakkaa), mut kylhän niitä sääntöjenunohduksia on ollu vaikka kuinka.. ihan liikaakin. Mutta oppia ikä kaikki.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
TranssiApina
Mulle kävi sillei ku opetettiin parii kaverii pelaa mordheimii ja sit ne luuli et me kusetetaan niitä ku ne ei voinu ampua ku niille tuli 3- hitmodifier longrange/moving/targets in cover:ista. Sit ne luuli et me kusetettiin niitä jossain muussaki kohassa...
Ja toinen kaveri luuli että mä kusetan ku pelattiin wh40k ja mä ammuin mun biovorella sen sporeminen semmosen talon yli... se sano et pitäis muka nähä se vihu.. mutta asia ei ole näin ja vilautin sille vähän sääntökirjaa ja codexia
Ja toinen kaveri luuli että mä kusetan ku pelattiin wh40k ja mä ammuin mun biovorella sen sporeminen semmosen talon yli... se sano et pitäis muka nähä se vihu.. mutta asia ei ole näin ja vilautin sille vähän sääntökirjaa ja codexia
"If it bleeds, we can kill it."
Kusettamisella pärjää, eiku... Ihan rehellisiä misinterpretationeita ja muistivirheitä on tullut tehtyä, nyt viimeksi sekoitin HQ:n ja command sectionin special weaponien määrän ja Sleepiä vastaan sitten olikin hirveä 8 special-weaponia neljän sijaan ... Oisin kyllä näyttänyt jos olisi pyytänyt...
Kusetus, noin yleensä, on onneksi jäänyt myös vastustajilta aika vähiin, ei oo tullut huomattua ainakaan ;) ... mutta lopuksi erään muinaisen peliporukan pelaajan sanoin, "Mulla on armybookki, mä saan huijata" ;) ... Huijaukselta se tuntuikin pelata 4th ed fantasyn jollain läpyskälistalla skavenien mainiota armeijakirjaa vastaan... petskules... olihan se pakko samantein ostaa itsellekkin oma ja pistää heroes quest-örkit uusiin yksiköihin ;)
-Touko "Squirrel" Kästämä
Kusetus, noin yleensä, on onneksi jäänyt myös vastustajilta aika vähiin, ei oo tullut huomattua ainakaan ;) ... mutta lopuksi erään muinaisen peliporukan pelaajan sanoin, "Mulla on armybookki, mä saan huijata" ;) ... Huijaukselta se tuntuikin pelata 4th ed fantasyn jollain läpyskälistalla skavenien mainiota armeijakirjaa vastaan... petskules... olihan se pakko samantein ostaa itsellekkin oma ja pistää heroes quest-örkit uusiin yksiköihin ;)
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
-
bonesripper
Kaikista parasta kusettamista on just toi, ettei ees ite tiedä kusettavansa. Oon miekin pariin kertaan ottanu kaks burnaa trukk boy squadeihin. Kaveri vähän älähti miulle ja ihmettelin, että mitä, kun en muistanu ettei niitä saa ku yhen. Samaa kaveria vastaan pelatussa pelissä koitin liikuttaa tuhoutunutta trukkia uudelleen, sillee et siinä ois ollu vielä kaikki kyydissä. Kävin vähän itekkin ihmettelemään. Huomasin onneks sitten ennenku tapahtu mitää ihmeellisempää...