Halvimmat figuurit?
Halvimmat figuurit?
Niin että mistät löytyisi halvimmalla WH:FB figuurit, kun olen aikeissa alkaa keräämään High Elfejä, mutta esim puolenkuunpeleissä on ihan hyvä hinta/laatu suhde, mutta ei llöydy paljon mitään, esim HE:ltä ei löydy edes spearmaneja, joka tosissaan harmittaa...
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=12208?
Koskee myös Suomea. Suomessa on joka puolella AIVAN samat hinnat GW:n tuotteilla. Näin siis ymmärsin, että et puhunut toisesta figuvalmistajasta kuitenkaan?
Koskee myös Suomea. Suomessa on joka puolella AIVAN samat hinnat GW:n tuotteilla. Näin siis ymmärsin, että et puhunut toisesta figuvalmistajasta kuitenkaan?
Re: Halvimmat figuurit?
Halvimmalla löytyy figuja varmaan tämän foorumin O/M/V alueelta.CraCkHaCk kirjoitti:Niin että mistät löytyisi halvimmalla WH:FB figuurit, kun olen aikeissa alkaa keräämään High Elfejä, mutta esim puolenkuunpeleissä on ihan hyvä hinta/laatu suhde, mutta ei llöydy paljon mitään, esim HE:ltä ei löydy edes spearmaneja, joka tosissaan harmittaa...
Pitääkö se hinta nyt olla AINA ja joka kerta olla se HALVIN?CraCkHaCk kirjoitti:Niin että mistät löytyisi halvimmalla WH:FB figuurit, kun olen aikeissa alkaa keräämään High Elfejä, mutta esim puolenkuunpeleissä on ihan hyvä hinta/laatu suhde, mutta ei llöydy paljon mitään, esim HE:ltä ei löydy edes spearmaneja, joka tosissaan harmittaa...
Etkö laske yhtäänarvoa sille että esim. Puolenkuun Pelit pitää varsin erinomaista putiikkia jossa pääset myös pelejäsi pelaamaan? Entäs tapahtumat? Ja jos jokin tuote on tilapäisesti loppu, niin sitä varmmasti on tulossa lisää. Kysymällä ei eksy. (Jos omalla paikkakunnallasi ei ole alan tuotteita tarjolla, niin puhelintilauksella palvelua ainakin saa.)
Itseasiassa tavaraa voi saada halvemmallakin. Mutta en kerro mistä. Riudu siinä tiedossa. (koska ilkeä olen). Itse en osta sieltä.
Henkilökohtaisesti mua vaan suututtaa nää tyypit jotka eivät yhtään osaa ajatella nenäänsä pitemmälle. Oman alueen kauppiaita ei arvosteta kun haetaan se kahvipaketti 50km päästä "halvemmalla". Sitten kun ko yrittäjä pistää pillit pussiin, niin sekin on huono asia. Vain ostamalla siitä liikkeestä jossa tykkäät käydä, ja jonka toivot tulevaisuudessakin olevan olemassa, osta sieltä. Mitään muuta keinoa ei ole.
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Ikävä kyllä GW:n jo valmiiksi melko törkeillä hinnoilla ainakin itse yleensä suuntaan sinne, missä figuja halvemmalla saa. Ja mitä jos ei edes tykkää asioida paikallisessa liikkeessä? Silloin turha alkaa ketään moittimaan.
Ylemmässä tapauksessa tosin archon on oikeassa, sillä puolenkuunpelit tarjoaa pelaajille paljon muutakin, kuin ostettavia figuja..
Ylemmässä tapauksessa tosin archon on oikeassa, sillä puolenkuunpelit tarjoaa pelaajille paljon muutakin, kuin ostettavia figuja..
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
Tohtori-SyFilis
- Viesti:
ei löydy spearmenejä??? taitavat olla tilapäisesti loppu jota käy kaikissa liikkeissä paikoitellen joten max.1kk päästä varmaan löydät elffisi sieltä.CraCkHaCk kirjoitti:Niin että mistät löytyisi halvimmalla WH:FB figuurit, kun olen aikeissa alkaa keräämään High Elfejä, mutta esim puolenkuunpeleissä on ihan hyvä hinta/laatu suhde, mutta ei llöydy paljon mitään, esim HE:ltä ei löydy edes spearmaneja, joka tosissaan harmittaa...
ja ainahan voit puhua liikkeen myyjille ja pyytää että he tilaavat tuotetta.
The small boys have come to see me hang
Öh, siis voihan kysymys olla ihan puhtaasti siitä ettei rahaa vain simppelisti löydy kyseisen kaupan figujen ostamiseen. Itse en ainakaan näe sitä mitenkään vakavana uhkana tai loukkauksena kauppiaille jos ostaa figunsa esim. O/M/V alueelta...archon kirjoitti: Henkilökohtaisesti mua vaan suututtaa nää tyypit jotka eivät yhtään osaa ajatella nenäänsä pitemmälle. Oman alueen kauppiaita ei arvosteta kun haetaan se kahvipaketti 50km päästä "halvemmalla". Sitten kun ko yrittäjä pistää pillit pussiin, niin sekin on huono asia. Vain ostamalla siitä liikkeestä jossa tykkäät käydä, ja jonka toivot tulevaisuudessakin olevan olemassa, osta sieltä. Mitään muuta keinoa ei ole.
Viimeksi muokannut Densetsu, Ti 04.11.2003 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"relax, we understand j00"
http://www.megatokyo.com/
http://www.megatokyo.com/
- Cacodemoni
Täytyy tietenkin ottaa myös huomioon suomessa ilmenevä ilmiö nimeltä ALV (ArvoLisä Vero) joka on jokaisella yritystoimintaa pitävällä pakollinen joka pitäisi olla kaikilla aina fantasiapeleistä, puolenkuun pelien kautta GW:hen (täällä suomessa siis)
Ja tämän hetkinen on tavaroilla se söpö lutuinen 22% (törkee jos minulta kysytään) Onhan muissakin maissa tosin tuon tyylinen vero olemassa, mutta ei tod noin korkea.
Ajattelin vain valaista asiaa...
Ajattelin vain valaista asiaa...
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Dean Andersson
Tossa weekkis mainitsi ettei ulkomailta saa figuja halvemmalla. No käväisin Barcelonan paikallisessa GW:ssä ja yllätykseksi huomasinkin että lähes (huomaa lähes) kaikkien figujen hinnasta oli otettu pari euroa pois. Parhaimmillaan näki figuja jotka olivat yli 5€ halvempia kuin Suomessa. No paras tapaus oli kuitenkin tuo rakas GW salkku jonka olin juuri Suomessa ostanut, hintaa tuolle oli Barcelonassa vain 36€! 14€ hukkaan! Arvatkaapa ketuttiko.
EDIT: hintaerot johtuvat varmaan juuri tuosta ALV:ista.
EDIT: hintaerot johtuvat varmaan juuri tuosta ALV:ista.
-
Badruk ´eadsplitta
Ja kun mä tuossa syyslomalla kävin Ruotsissa luulin tekeväni edullisen kaupan kun muistin että Demolisher ois maksanut 45e mut eihan se maksa kun 40e ja mweitsi osti sen Ruotsista 42....e hiukan ketutti!!
Ja oli siellä muutenkin kalliimpaa ,mutta kaverini osti todella edullisia figuja jostain pikku maasta en muista mistä!!!!!
Ja oli siellä muutenkin kalliimpaa ,mutta kaverini osti todella edullisia figuja jostain pikku maasta en muista mistä!!!!!
Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Amerikasta on GW:n figujen vakiohinnoittelun ja dollariin nähden vahvan euron ansiosta tällä hetkellä halvempaa ostaa figuja kuin suomesta. Olin juuri 2 viikkoa floridassa ja ajattelin sieltä ostaa jotain vaan en löytänyt yhtään kauppaa...Cacodemoni kirjoitti:Esim. eikös tuolta jenkkilästä tai Norjasta tule kohtalaisen tyyriiksi ostaa figuja, kun taas pääkallonpaikalta Iso-Britanniasta saattaa muutaman pennin jos toisenkin säästää.
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
-
Puolijohdediodi
halvemmalla ei saa, mutta kalliimmalla saa esim norjasta
(oslon eräässä kirjakaupassa näin hirvittävät hinnat, gw:n hinnoista norjassa en tiedä, onko siellä edes gw:tä?)
ja jos hinta on huomattavasti gw:n hintoja alempi eikä kyseessä ole edes alennusmyynti voi epäillä että tavara ei ole laillisesti hankittua..
(oslon eräässä kirjakaupassa näin hirvittävät hinnat, gw:n hinnoista norjassa en tiedä, onko siellä edes gw:tä?)
ja jos hinta on huomattavasti gw:n hintoja alempi eikä kyseessä ole edes alennusmyynti voi epäillä että tavara ei ole laillisesti hankittua..
Se että miksi hinnat vaihtelee eri maiden välillä johtuu juuri heidän omasta verotus prosenteistaan. Norjassa nyt onkin elintaso muutenkin tyyriimpää kuin meillä täällä Suomessa. Ja sitten mikä tulee esim. Italiaan, siellä heidän verotus on erilaisempaa (juuri jaariteltu tuntikausia kurssilla noista oman sekä ulkomaan verojen toiminnoista
) Mutta kyllä joistakin maista on mahd. saada halvemmalla, mutta mistä...?
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Badruk ´eadsplitta
-
baretul
niin jotain 10 senttiä - 2 euroa hinta eroaIGCaptainLegolas kirjoitti:Siellä jossain pikku maassa blisut oli halvempia mutta isommat paketiti oli kalliimpia!
OT: oslossa taitaa olla GW. en sitten tiiäPuolijohdediodi kirjoitti:halvemmalla ei saa, mutta kalliimmalla saa esim norjasta![]()
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
? Miten niin se voisi olla riippuvaista verotuksesta? Ymmärtääkseni GW ei määrää sitä voittoa minkä otat figusta, vaan myyntihinnan.Aasimar kirjoitti:Se että miksi hinnat vaihtelee eri maiden välillä johtuu juuri heidän omasta verotus prosenteistaan.
Hintojenhan määräys jälleenmyyjille on kuulemma sinäänsä laitonta, mutta toisaalta kun GW ei tätä varmaankaan julkisesti myönnä, eikä jälleenmyyjillä ole halua lähteä romuttamaan suhteitaan GWseen, niin asia rullaa hyvin.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer