hyvät vai pahat
hyvät vai pahat
niin että olen tekemässä pientä tutkimusta siitä että pelaako ihmiset hyvillä vai pahoilla :?:
-hyvikset: empire, bretonnians, dwarfs, high elves, wood elves, lizardmen
-pahikset: beastmen, chaos, dark elves, orcs and goblins, skaven, khemri, vampire counts
-hyvikset: empire, bretonnians, dwarfs, high elves, wood elves, lizardmen
-pahikset: beastmen, chaos, dark elves, orcs and goblins, skaven, khemri, vampire counts
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
-
Leonardo de Miragliano
eliikkä pelaat pahiksilla.Kaamosta keräsin joskus...
Sit oli kans liskot ja empire.
Nyt on enää Orcs and Gobbot Fbeen puolelta
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Warped Creme
Miten Lizardmen, Wood Elves ja Empire ovat hyvispuolella? (pitäisi olla neutral, mutta jos täytyy laittaa jonnekkin niin kai hyvis...Mutta oma mielipide tämähän on).
Juu elikkä pelaan Liskomiehillä, ja tämän topicin mukaan hyviksillä.
Juu elikkä pelaan Liskomiehillä, ja tämän topicin mukaan hyviksillä.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
-
Zymeth Salkir Dkhan
No eikös hyviksiä ole ne jotka taistelevat yhdessä pahiksia vastaan, ja pahiksissahan ei ole ainakaan minulla paljoa epäselvyyttä.(Hän joka saa keksittyä perustelut joilla tekee D-elfeista tai örkeistä hyviksiä ryhtyköön asianajajaksi).... Ja kaikki mainitsemasi rodut ovat fluffin (siis army bookkien tarinoiden) mukaan olleet liitossa teh greater pahaa vastaan suuremmassa tai pienemmässä mittakaavassa. Tietenkin WHFB kaikki myös lyövät toisiaan mutta se on asia erikseen.Miten Lizardmen, Wood Elves ja Empire ovat hyvispuolella? (pitäisi olla neutral, mutta jos täytyy laittaa jonnekkin niin kai hyvis...Mutta oma mielipide tämähän on).
-
Zymeth Salkir Dkhan
-
Black scars
Oikeaa hyvisarmeijaa on vaikea löytää, olen kaikki tuossa hyviksiksi listatut kokeillut läpi, tosin en liskoja tämänhetkisessä edikassa. Kaikki on olleet kivoja pelata, mutta mulla on sellainen periaate että jos armeija on puoli vuotta pelaamatta, enkä ole sitä edes maalannut tai konvertoinut, niin figut menee kiertoon.
Maalattuina löytyy pahiksien puolelta DE ja Chaos, projektina VC. Eli tällä hetkellä pelaan pahiksia
Hyvisarmeijat on kuitenkin koko ajan hankintalistalla, jos vain saa halvalla...
Maalattuina löytyy pahiksien puolelta DE ja Chaos, projektina VC. Eli tällä hetkellä pelaan pahiksia
Hyvisarmeijat on kuitenkin koko ajan hankintalistalla, jos vain saa halvalla...
*Hu*
Warhammer Fantasy according to Aacheron:
"Hyvikset":
...
"Pahikset":
...
"Muut":
Kaikki rodut koko pelissä.
Ei edes Kaaos ole "pahis", vaan se on vain luonnollinen voima joka sattuu olla vähän eri kantilla asioista kuin useimmat rodut...
Ja ei edes Empire ole "hyvis", koska ne tappavat surutta muita kansoja, vain elääkseen itse. Kenestäkään ei oikein voi tulla "hyvistäkään", koska kukaan ei halua rauhaa, vaan kaikki ovat Xenofoobeja. Täten, "pahiksia"kaan ei voi olla, koska miten olisi paha ellei olisi hyvää jossain?
"Hyvikset":
...
"Pahikset":
...
"Muut":
Kaikki rodut koko pelissä.
Ei edes Kaaos ole "pahis", vaan se on vain luonnollinen voima joka sattuu olla vähän eri kantilla asioista kuin useimmat rodut...
Ja ei edes Empire ole "hyvis", koska ne tappavat surutta muita kansoja, vain elääkseen itse. Kenestäkään ei oikein voi tulla "hyvistäkään", koska kukaan ei halua rauhaa, vaan kaikki ovat Xenofoobeja. Täten, "pahiksia"kaan ei voi olla, koska miten olisi paha ellei olisi hyvää jossain?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves