Eli olen tässä pohtinut mistä saisin halvalla rakennettua Kultisteja Alpha Legioonan listaan varustuksena pitäisi olla laspistol&ccw - mietin pitkään mailorderin kautta tilattavia necromunda tai cultist-figuja, mutta nämä maksavat 2,5£ kpl, mistä päästään hulppeaan 60€ hintaluokkaan per 20 miehen squad.
Cadianit olis muuten hyviä, mutta näille pitäisi sitten keksiä ne aseet jostain konvertoimalla - missään ei taida olla myynnissä laspistol-sprueja? Ja toisaalta ne jotenkin on liian särmän näkösiä, joten jotai vaihtopaloja pitäis olla. Catachanit taas ihan hirveen rumia, niitä ei halua käyttää. Oisko ehdotuksia?
(en jotenkin ainakaan zombie-sprueen usko, nämä kun ovat kuitenkin cultisteja joiden pitäisi olla treenattuja sodankäyntiin, eivätkä mitään lihamuuri-mutantteja)
Vinkkejä kaivataan!!
Wh40k Kaaoksen kultistifigut?
Itse olen saanut varsin näppäriä Cultisteja juurikin Catachaneista. Nimittäin WYSIWYG:iä tuskin kukaan rupee huutamaan kovaan ääneen, jos muutamalla äijällä on lasgun (kun kaikille ei riitä puukkoa/pislaa, kranaattia tms käteen).
Idea tässä on se, että käyttää paljon osia Chaos Mutations spruesta. Niistä saa closis aseita, ja mukavia päitä. Ja toinen tärkeä pointti on olla maalaamatta niitä kuin Catachanit, vaan tummia, harmaa ihosia, likaisia city dwellereitä.
Idea tässä on se, että käyttää paljon osia Chaos Mutations spruesta. Niistä saa closis aseita, ja mukavia päitä. Ja toinen tärkeä pointti on olla maalaamatta niitä kuin Catachanit, vaan tummia, harmaa ihosia, likaisia city dwellereitä.
Munkin mielestä Catachanit sopii hommaan täydellisesti.
Kaamosmaisuutta peliin, an' Voilá !

Kaamosmaisuutta peliin, an' Voilá !
Sehän tässä on idea... Otat vaikka marauder spruesta (jos löytyy) osia ja tukit niitä viidakkomiehiin, niin hyvä tulee.caddy kirjoitti:Catachanit on hirveen rumia, niitä en halua käyttää.
Work out, in case future happens.
Empire militiastakin voisi pienellä kikkailulla saada kultisteja. 20 hengen regimentissä tulee muistaakseni 10 pistoolia ja ihan varmasti tarpeeksi hand weaponeita. Myös marauderit voisi toimia, mutta heille tarvitsisit pislat jostain (necromundassa on muistaakseni pistoolisprueja).
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."