peehoon örkki/gobbolauma kasvaa... (lisätty orc shaman)
peehoon örkki/gobbolauma kasvaa... (lisätty orc shaman)
Tässä vähän lisää muutamien tuntien pelifiguja.
Kuvat on raivostuttavan pieniä, mutta minkäs teet kun on yahoossa kuvat. Varmaan pitäis siirtää jonnekin muualle kuvat...
Asiaan.
EDIT: tässä olisi 75 minuutissa sudittu örkkishamaani edestä ja takaa
Tässä kaksi viimeistä fanaatikkoa
1
2
Sitten örkkivaunu
yläviisto
crew
Lopuksi susipojat
1
2
Kommenttia!
Kuvat on raivostuttavan pieniä, mutta minkäs teet kun on yahoossa kuvat. Varmaan pitäis siirtää jonnekin muualle kuvat...
Asiaan.
EDIT: tässä olisi 75 minuutissa sudittu örkkishamaani edestä ja takaa
Tässä kaksi viimeistä fanaatikkoa
1
2
Sitten örkkivaunu
yläviisto
crew
Lopuksi susipojat
1
2
Kommenttia!
Viimeksi muokannut P_H, Ti 09.03.2004 17:50. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
- Jänkäkoira
Kyllä vain, taas taattua peehoo-laatua! Hienoja ovat. Erityisesti nuo wolf boyzit pistivät silmään (siis positiivisesti
) Mukavaa nähdä hieman erisävyistä örkki-ihoa. Kyllä on varmasti hienoa pelata tuollaisella armeijalla, kun näytät noita figuja saavan mukavaa vauhtia valmiiksi. Kerrohan miten maalasit tuon chariotin. Itselläni kun on ollut ylitsepääsemättömiä ongelmia tuon puun (eli laudan) kanssa.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
-
--DeadMan--
Kiitti.
Kärryn puu on itse asiassa aika päiviä sitten maalattu. Joskus loppukesästä.
Eli olikohan se: bestial b. ja chaos black 50/50 mix. Siitä lähetään harjaamaan bestialliin päin ja lopuksi melkein bubonic browniin asti. Näin siis puoli vuotta sitten, ihan hyvä tuli enkä välttämättä maalaisi toisin.
Kärryn puu on itse asiassa aika päiviä sitten maalattu. Joskus loppukesästä.
Eli olikohan se: bestial b. ja chaos black 50/50 mix. Siitä lähetään harjaamaan bestialliin päin ja lopuksi melkein bubonic browniin asti. Näin siis puoli vuotta sitten, ihan hyvä tuli enkä välttämättä maalaisi toisin.
...and all the whores and politicians will look up and shout "Save us!"... and I'll look down and whisper "Miees..."
Mahtavaa! Kerrassaan upeita figuja! Saisinpa minäkin joskus jotain maalattua.
Ja tarkempaa kommenttia:
Lähes kaikki metallit kaipaisivat edelleen paljon tummempia varjoja, (ohennettuja) inkkejä saa käyttää metalleissa mun mielestä aika rankalla kädellä.
Iho näyttää erinomaiselta kaikissa figuissa.
Vaunuörkkien vaatteet voisivat näyttää paremmilta, jos niissä olisi hieman useampi layeri.
Susien turkin väritys ei oikein iske. Itse maalaisin nuo tummemmanharmaiksi, nyt pistää tuo väri vähän liikaakin silmään. En myöskään pidä siitä, että jalat ovat eri värein maalatut kuin muu otus. Pitäisi nähdä livenä, niin voisi antaa paremmin kommenttia susista.
Kuitenkin hienoa ja nopeaa työtä!
Ja tarkempaa kommenttia:
Lähes kaikki metallit kaipaisivat edelleen paljon tummempia varjoja, (ohennettuja) inkkejä saa käyttää metalleissa mun mielestä aika rankalla kädellä.
Iho näyttää erinomaiselta kaikissa figuissa.
Vaunuörkkien vaatteet voisivat näyttää paremmilta, jos niissä olisi hieman useampi layeri.
Susien turkin väritys ei oikein iske. Itse maalaisin nuo tummemmanharmaiksi, nyt pistää tuo väri vähän liikaakin silmään. En myöskään pidä siitä, että jalat ovat eri värein maalatut kuin muu otus. Pitäisi nähdä livenä, niin voisi antaa paremmin kommenttia susista.
Kuitenkin hienoa ja nopeaa työtä!
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Itse asiassa metalleissa on aika tummia varjoja, ainakin susipojissa. Mutta mulle se vaan on niin vaikeata kuvata metalleja...
Ehe. Jaloissa on oikeastaan vähän weatherointia. Näyttää paskalta (kirjaimellisesti) kuvissa. Pitäis vähän hillitä tuota weatherausluumetta.
Ehe. Jaloissa on oikeastaan vähän weatherointia. Näyttää paskalta (kirjaimellisesti) kuvissa. Pitäis vähän hillitä tuota weatherausluumetta.
Missäs ne on käynyt pyörimässäpeehoo kirjoitti:Ehe. Jaloissa on oikeastaan vähän weatherointia. Näyttää paskalta (kirjaimellisesti) kuvissa. Pitäis vähän hillitä tuota weatherausluumetta.
Noh ite asiaan:
Kaikki (toistan: kaikki) sun tähän asti maalaamat figut on vaan jotenki kolahtanu muhun kympillä!! Saisinpa mäki vaan nopiasti noi mun bretit alkuun, niin voitas pelailla ....
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Missäs ne on käynyt pyörimässäpeehoo kirjoitti:Ehe. Jaloissa on oikeastaan vähän weatherointia. Näyttää paskalta (kirjaimellisesti) kuvissa. Pitäis vähän hillitä tuota weatherausluumetta.
Noh ite asiaan:
Kaikki (toistan: kaikki) sun tähän asti maalaamat figut on vaan jotenki kolahtanu muhun kympillä!! Saisinpa mäki vaan nopiasti noi mun bretit alkuun, niin voitas pelailla ....
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2