Tapaturma

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
The Rain

Tapaturma

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Mikä on sinun pahin tapaturma mitä sinulle on käynyt figujen kanssa niin kun esim. mä olin vähällä istua black orckkieni päälle jotka ovat blisterisiä.Ja kerran mun faija polkas mun örkki chariotin päälle jossa chariotti kärsi ehkä enemmän.
Thor

Re: Tapaturma

Viesti Kirjoittaja Thor »

No eipä ole pöydältä tippumista pahempaa sattunu.
Let the Hammer Fall
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Figujen kanssa ei varsinaisesti mitään hasardeja ole sattunut, mutta niitä kootessa sitäkin enemmän... Kaikki tietänevätkin jo nuo perus tapaturmat, kuten sormien liimautuminen yhteen tai sormien silpominen mattoveitsellä.

Pirun kirotusvirheet...
Viimeksi muokannut Vieras123, Su 22.09.2002 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

Neljän tunnin maalaustulos tippu chaos blackiin... saihan siitä suurimman osan vedellä pois, mutta arvaatte varmaan kuinka gutaa sellanen tekee silti.. ei siinä auttanu ku jarruneste ja uusiksmaalaus.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Aacheron
Viesti:

Re: Tapaturma

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Grottos kirjoitti:Mikä on sinun pahin tapaturma mitä sinulle on käynyt figujen kanssa...
Se tapaturma taitaa olla minä... :P
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Värit on kyl kivoja joo.

Emmä nyt oikeen keksi mitään isoa. Ohan se kiva ku just maalattu vaikka metallifigu putoo lattialle, siinä 1. figu menee ihan pölyyn kiitos märän maalin (tosin citadel nyt on nii nopeestikuivuvaa että se kuivaa siin ilmalennon aikana) 2. siitä lähtee iso osa maalia ku on metallifigu.

Eiei, nyttei keksi mitään isoja mogia! Mä oon varmaan liian pro.. :D Noei, siitä ei oo pelkoa.
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

s2pid kirjoitti:Neljän tunnin maalaustulos tippu chaos blackiin... saihan siitä suurimman osan vedellä pois, mutta arvaatte varmaan kuinka gutaa sellanen tekee silti.. ei siinä auttanu ku jarruneste ja uusiksmaalaus.
Kuinkahan tuo on mahdollista?
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Mä oon varmaan maailman lahjakkain teräaseitten kanssa... Ja erittäin herkkäihoinen että regoin sitten aika pahasti jos liimaa pääsee iholle... etnekin jos ihan on auki jo valmiiksi pienistä viilloista ja siihen on päässyt greenstuffia... Mä vaan ihmettelen miten mä en oo saanut oikeesti ittelleni mitään vakavampaa aikaseksi... :roll:

Ja kerran oon istunut lohikäärmeen päälle... 8)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
[Luoja]

Viesti Kirjoittaja [Luoja] »

Sehän on hyvä jos haavoihin menee green stuffia niin ei tartte kun hioo ja iho on kuin uusi. Ja jos väri hämää niin vähän bronzed fleshiä..
Imz

Viesti Kirjoittaja Imz »

[Luoja] kirjoitti:
s2pid kirjoitti:Neljän tunnin maalaustulos tippu chaos blackiin... saihan siitä suurimman osan vedellä pois, mutta arvaatte varmaan kuinka gutaa sellanen tekee silti.. ei siinä auttanu ku jarruneste ja uusiksmaalaus.
Kuinkahan tuo on mahdollista?
Heh, jos ihmettelet kuinka tuo on mahdollista älä lue seuraavaa:

Minä olen onnistunut jotenkin työntämään sormeni maalipurkkiin :oops:
Hitto, aluksi se ei ollut siinä... Sitten se vain ilmestyi :(

Joku puhui pro-maalareista? :D
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Meikä heitti joskus maalipurkin lattialle (siis vanhingossa!) kun yritin avata sitä. Lattialla oli sellainen hieno, symmetrinen spiraalikuvio vain sitä maalia. Ja meni kyllä matollekkin... No siinä ei kyllä figut onneksi kärsinyt.

Eipä ole niiden suhteen muuta kuin pieniä osien irtoamisia ja lattialle tippumisia tapahtunut.
NiTessine

Viesti Kirjoittaja NiTessine »

Oon pudottanut lattialle kaiken mahdollisen... Chaos dragonista ja maalatusta muropaketissa tulleesta Darth Maul-pystistä Wizards of the Coastin örkkiin ja rykmentilliseen night goblineita.

Oon kyllä onnistunut välttämään itseni viiltelyn aika lahjakkaasti viimeiset seitsemän vuotta, eikä superliimallakaan ole tullut pahemmin möhlittyä. Pikkuveli kerran kyllä liimasi jalkapohjansa lattiaan. Siitä jäi aika iso kaistale ihoa. Ipana oli silloin 11.
Games are very educational. Scrabble teaches vocabulary, Monopoly teaches cash-flow management, and D&D teaches to loot the bodies.
-Steve Jackson
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

GW:n vanhan mallinen purkki keltaista maalia lipsahti suljettaessa ja meni sylin kautta matolle. Paita, shortsit ja matto pesuun ja lattiasta raaputtaan maalia pois. Paita ja shortsit selviytyi, mutta matto oli entinen. Oli vielä jokin kalliimpi persialaistyylinen matto.
Varjomies

Viesti Kirjoittaja Varjomies »

Minulle on käynyt pari kertaa sellainen perinteinen moka kun on samalla maalaillessa juonut kahvia ja onnistunut pensselin kastamaan kahvikuppiin vesikipon tilalta. :) Ja vielä juonutkin siitä muutaman kerran vahingossa... Onneksi maalit ei (ainakaan vielä) ole myrkyllisiä. :wink:
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Istuin kaverin Örkki-armeijan päälle :oops:
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Mattoveitsellä jänteeseen asti ja locktitea perään!!! Tikattavaksi ja yö sairaalassa ku eivät olleet varmoja siitä että miten syanoakrylaatti vaikutaa verenkertoon joutuessaan. HUOM!!!! Tämä tapahtui noin 13 vuotta sitten!!!! Muoviset luurangot voivat koitua kohtaloksesi!!

M
"Kaulaparta huohottaja"
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Useasti olen liimannut sormet toisiinsa tai figuun (en tosin kovin pahasti), kerran pari jopa pöytään, ja matto- ja ruumiinavausveitsellä on tullut härväiltyä pari kertaa. Chaos black ja vomit brown jäljet löytyy lattiasta (tulee muuten mielenkiintoinen jälki kun avonainen purkki lähtee rullaamaan lattiiaa ja lähtee itse tuolilla rullaamaan perään :roll: ). Kaveri tiputti joskus betonin kauttaa soralle avonaisen kuljetuslaatikon, missä oli mm. naapurini(!) lohikäärme ja ogreuniitti, sekä puolet empirearmeijastani. No mutta mitään vakavampaa ei ole sattunut :D
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

hypsilurus kirjoitti:Mattoveitsellä jänteeseen asti ja locktitea perään!!! Tikattavaksi ja yö sairaalassa ku eivät olleet varmoja siitä että miten syanoakrylaatti vaikutaa verenkertoon joutuessaan. HUOM!!!! Tämä tapahtui noin 13 vuotta sitten!!!! Muoviset luurangot voivat koitua kohtaloksesi!!
Auts. Olenhan minäkin haavoja aikaiseksi saanut (tosin ei noin syviä) mutta pistit vielä liimaa perään?! :roll: :wink: Mitenkähän tuo on mahdollista siis? 8O
Ari

Viesti Kirjoittaja Ari »

Laskin kerran käteni vahingossa vanhojen gobbojen päälle (siis niitten kloonien joilla on keihäs pystyssä), tuloksena reilun tusinan verran gobliini keihäitä painu ranteeseen ja käsivarteen noin 1-1,5 sentin syvyyteen.
hypsilurus

Viesti Kirjoittaja hypsilurus »

Siis, toimintaohjeet ko. laceraation aikaansaamiseksi.

1) Otetaan pirun terävä just vaihdettu terä
2) Aletaan nuoren henkilön innolla kasaamaan niitä pikaliimalla ja ko. teräaseella
3) Leikataan siisti viilto vasurin etusormen ensimmäiseen niveleen...juuri jänteet missaten mutta hienosti näkyen.
4) Tästä hienosta näystä lähes taintuen pudotetaan se sama käsi avoimen locktite tuubin päälle...........tämä osuus tosin vaatii paljon motoorista lahjakkuutta.........koko lasti (se liima, you perverts!!! :D ) sitten lennähtää käsille osuuen 'bout joka neliömillimetrille haavaa luonnollisesti missaamatta.
5) Sitten tätä hienoa installaatiota(verta, liimaa, muovisia kalloja ja torsoja) vilautetaan mutsille joka lähes pyörtyy...........................................tästä eteenpäin homma sujuu jo suunnilleen itsekseen.

Muistattehan tapahtumien timeframen.................13 vuotta sitten!! Silti aina muistuu mieleen tämä hauska tapahtuma kun alan sprueja pilkkomaan............sivuleikkureilla nykyisin!!

M
"Kaulaparta huohottaja"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”