Albionin kansan kova kohtalo

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Albionin kansan kova kohtalo

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Kävikö siinä nyt sitten niin että joku helkkarin läski sammakko Mitzupitzu tai mikälie, sai päähänsä tuhota kaikki albionin asukkaat ja lähetti uskollisen sisiliskokätyrinsä, kroq-garin asialle tuhoamaan kaikki "lämminveriset" saarelta. Se oli kyllä minun mielestäni aika sika temppu, etten paremmin sanoisi. Vai että liskot hyviksiä...

Ei varmaan tulevaisuudessa nähdä sitten mitään "keltti" armeijaa warhammerin puolella kun nats...siis liskomiehet hävittivät kaikki saaren asukkaat lähes sukupuuttoon. Tämäkin tempaus palveli varman jotain suurempaa tarkoitusta, jota ei kuitenkaan albionin alkuasukkaille kerrottu.

Vähän harmi sinänsä että silloin sen Albion-kampanjan aikoihin ei tullut sellaista Kislev tyyppistä Albion-liittolaisarmeijaa, joka olisi mahdollisesti hieman tuonut lohtua omaa wh barbaariarmeijaa kaipaavien pelaajien sydämeen. Albionin kaverit kun vaikutti vähän munattomilta tyypeiltä, kun antoivat ihan kenen vaan mellastaa saarellaan.

Hyvällä tuurilla joku fiksu druidi otti klaanilaiset mukaan ja häipyi saarelta jonnekin muualle asustelemaan ja heistäkin tullaan kuulemaan ehkä jonakin päivänä.

+++++++++++++++++++End of rant++++++++++++++++++++
Scar Veteran

Viesti Kirjoittaja Scar Veteran »

En oikeastaan tiedä näistä historian jutuista niinkään paljoa, mutta kaikilla sammakon tekosilla on tarkoitus old onejen suunitelmissa.
Gorkiporki

Minusta tuntuu että niillä wanhuksilla on vain pahat mielessä kun tuollaisia suunnittelevat.
SirKaarlo

Viesti Kirjoittaja SirKaarlo »

Tuokin teko palveli omalta osaltaan tarkoitusta palauttaa tasapaino maailmaan.
Tepok

Viesti Kirjoittaja Tepok »

Jos haluat Fluffillisen PAMAUKSEN, niin voin kertoa, että liskot perusti sinne ihan uuden kaupungin ja heitti kovan tason kaaoswardit koko saarelle. Niin ja eihan kukaan mahtanut mitään roqqarille ja grymloqille :)
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Kuka väitti, että lissut ovat hyviä? :o
Gere curam mei finis.
Gorkiporki

Tepok kirjoitti:Jos haluat Fluffillisen PAMAUKSEN, niin voin kertoa, että liskot perusti sinne ihan uuden kaupungin ja heitti kovan tason kaaoswardit koko saarelle. Niin ja eihan kukaan mahtanut mitään roqqarille ja grymloqille :)
Niinhän ne teki ja koko saari on täynnä jotain viidakkoa. Missä oli albionin suuri sankari silloin kun roqqari työnsi likaisen turpansa saarelle?
Jade-eye

Viesti Kirjoittaja Jade-eye »

Kuolo kirjoitti:Kuka väitti, että lissut ovat hyviä? :o

Minä! Minä! Minä!
(Tässä jotain, jota en ole keksinyt)
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Pepsodent kirjoitti:

Minä! Minä! Minä!
Niin, ovathan ne hyviä, mutta että hyviä?
En minä ainakaan ole ikinä pitänyt niitä hyviksinä. Omalla puolellaan ne lähinnä ovat.;)
Gere curam mei finis.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Kuolo kirjoitti:
Pepsodent kirjoitti:

Minä! Minä! Minä!
Niin, ovathan ne hyviä, mutta että hyviä?
En minä ainakaan ole ikinä pitänyt niitä hyviksinä. Omalla puolellaan ne lähinnä ovat.;)
Mutta jos warhammer maailman rodut pitäisi jakaa kahtia hyviksiin ja pahiksiin, niin kyllä lissut löytyisivät sieltä hyvisten puolelta.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Ei pidä paikkaansa. Täysin hyvää armeijaa ei Warhammerista löydykään. Enemmänkin armeijat ovat joko pahoja (Empire, WE, HE, Lizards, Dwarfs, Bretonnia), tai enemmän pahoja (VC, TK, Chaos, DE, O&G, Skaven).
ChildGamez

Viesti Kirjoittaja ChildGamez »

Cacodemoni kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. Täysin hyvää armeijaa ei Warhammerista löydykään. Enemmänkin armeijat ovat joko pahoja (Empire, WE, HE, Lizards, Dwarfs, Bretonnia), tai enemmän pahoja (VC, TK, Chaos, DE, O&G, Skaven).
Oletan että Chaos Dwarfit ovat enemmän pahoissa... vai??!? >|
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Mistä lähtin Bretonnia on laskettu pahoihin? Jätkäthän ovat hyvyyden ilmentymiä! Mitä nyt uskovat luokkayhteiskuntaan, mutta emmekös me kaikki...
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
Zymeth Salkir Dkhan

Viesti Kirjoittaja Zymeth Salkir Dkhan »

Nithadran kirjoitti:Mistä lähtin Bretonnia on laskettu pahoihin? Jätkäthän ovat hyvyyden ilmentymiä! Mitä nyt uskovat luokkayhteiskuntaan, mutta emmekös me kaikki...
Talonpojat näkevät nälkää, yläluokka on täysin itseään täynnä, wanhassa fluffissa vielä sisäsiittoinen.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Mutta, sitä ei bretonniassa käyville turisteille kerrota.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Spyrer. Lord of Slaanesh

Viesti Kirjoittaja Spyrer. Lord of Slaanesh »

ja muuten väittäisin, että Tomb Kings ovat hyviksiä, ne eivät ole kuin VC:t, että ne haluaa kasvattaa armeijaansa tappamalla vaan niillä on myös eläviä osia yhteiskuntaa. Ne ei myöskään ole mitään hirveää valtaushinkua.
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
The Swordmaster

Viesti Kirjoittaja The Swordmaster »

Eläviä?Öö just joo....
No ei ne mitään pikku enkeleitä ole myöskään.
Tässä oli quote mutta jostain ******** syystä se on kieletty.
Pii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pii »

Warhammerin armeijoita ei voi jakaa hyviin ja pahoihin, mutta hyviin, pahoihin ja neutraaleihin jakaminen on jo helpompaa. Silloin eivät lissutkaa joudu hyvisten puolelle. :)

Ja eikös se ole niin, että hautakuninkaat vain puolustavat omia maitaan hyökkääjiltä? Väittäisin niitä neutraaleiksi.
Gere curam mei finis.
Taruman

Viesti Kirjoittaja Taruman »

niin niillähän on se joku "ei puututa maailman menoon juttu"

ja liskot taas nehän esti maailman lopun jo kerran kun kaaoksen demonit yritti muaelmoo myllätä ja kyllä se musta on aika hyväteko ..... ?????
mut nyt ne on vetäytyny ja puolustaa vaan maitansa ja kuihtuu pois .... (kai ainakin niin mä oon tajunnu)
Nithadran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nithadran »

Zymeth kirjoitti:
Nithadran kirjoitti:Mistä lähtin Bretonnia on laskettu pahoihin? Jätkäthän ovat hyvyyden ilmentymiä! Mitä nyt uskovat luokkayhteiskuntaan, mutta emmekös me kaikki...
Talonpojat näkevät nälkää, yläluokka on täysin itseään täynnä, wanhassa fluffissa vielä sisäsiittoinen.
Entäs sitten nehän ovat vain talonpoikia! :D
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”