Albionin kansan kova kohtalo
- Gorkiporki
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Albionin kansan kova kohtalo
Kävikö siinä nyt sitten niin että joku helkkarin läski sammakko Mitzupitzu tai mikälie, sai päähänsä tuhota kaikki albionin asukkaat ja lähetti uskollisen sisiliskokätyrinsä, kroq-garin asialle tuhoamaan kaikki "lämminveriset" saarelta. Se oli kyllä minun mielestäni aika sika temppu, etten paremmin sanoisi. Vai että liskot hyviksiä...
Ei varmaan tulevaisuudessa nähdä sitten mitään "keltti" armeijaa warhammerin puolella kun nats...siis liskomiehet hävittivät kaikki saaren asukkaat lähes sukupuuttoon. Tämäkin tempaus palveli varman jotain suurempaa tarkoitusta, jota ei kuitenkaan albionin alkuasukkaille kerrottu.
Vähän harmi sinänsä että silloin sen Albion-kampanjan aikoihin ei tullut sellaista Kislev tyyppistä Albion-liittolaisarmeijaa, joka olisi mahdollisesti hieman tuonut lohtua omaa wh barbaariarmeijaa kaipaavien pelaajien sydämeen. Albionin kaverit kun vaikutti vähän munattomilta tyypeiltä, kun antoivat ihan kenen vaan mellastaa saarellaan.
Hyvällä tuurilla joku fiksu druidi otti klaanilaiset mukaan ja häipyi saarelta jonnekin muualle asustelemaan ja heistäkin tullaan kuulemaan ehkä jonakin päivänä.
+++++++++++++++++++End of rant++++++++++++++++++++
Ei varmaan tulevaisuudessa nähdä sitten mitään "keltti" armeijaa warhammerin puolella kun nats...siis liskomiehet hävittivät kaikki saaren asukkaat lähes sukupuuttoon. Tämäkin tempaus palveli varman jotain suurempaa tarkoitusta, jota ei kuitenkaan albionin alkuasukkaille kerrottu.
Vähän harmi sinänsä että silloin sen Albion-kampanjan aikoihin ei tullut sellaista Kislev tyyppistä Albion-liittolaisarmeijaa, joka olisi mahdollisesti hieman tuonut lohtua omaa wh barbaariarmeijaa kaipaavien pelaajien sydämeen. Albionin kaverit kun vaikutti vähän munattomilta tyypeiltä, kun antoivat ihan kenen vaan mellastaa saarellaan.
Hyvällä tuurilla joku fiksu druidi otti klaanilaiset mukaan ja häipyi saarelta jonnekin muualle asustelemaan ja heistäkin tullaan kuulemaan ehkä jonakin päivänä.
+++++++++++++++++++End of rant++++++++++++++++++++
-
Scar Veteran
- Gorkiporki
Jos haluat Fluffillisen PAMAUKSEN, niin voin kertoa, että liskot perusti sinne ihan uuden kaupungin ja heitti kovan tason kaaoswardit koko saarelle. Niin ja eihan kukaan mahtanut mitään roqqarille ja grymloqille 
"Brother of great Tlazcotl, Tepok of the air shall always be honored in great Tlazcotl. Let it be done."
- Gorkiporki
Niinhän ne teki ja koko saari on täynnä jotain viidakkoa. Missä oli albionin suuri sankari silloin kun roqqari työnsi likaisen turpansa saarelle?Tepok kirjoitti:Jos haluat Fluffillisen PAMAUKSEN, niin voin kertoa, että liskot perusti sinne ihan uuden kaupungin ja heitti kovan tason kaaoswardit koko saarelle. Niin ja eihan kukaan mahtanut mitään roqqarille ja grymloqille
Mutta jos warhammer maailman rodut pitäisi jakaa kahtia hyviksiin ja pahiksiin, niin kyllä lissut löytyisivät sieltä hyvisten puolelta.Kuolo kirjoitti:Niin, ovathan ne hyviä, mutta että hyviä?Pepsodent kirjoitti:Kuolo kirjoitti:Kuka väitti, että lissut ovat hyviä? :o
Minä! Minä! Minä!
En minä ainakaan ole ikinä pitänyt niitä hyviksinä. Omalla puolellaan ne lähinnä ovat.
- Cacodemoni
-
ChildGamez
Oletan että Chaos Dwarfit ovat enemmän pahoissa... vai??!? >|Cacodemoni kirjoitti:Ei pidä paikkaansa. Täysin hyvää armeijaa ei Warhammerista löydykään. Enemmänkin armeijat ovat joko pahoja (Empire, WE, HE, Lizards, Dwarfs, Bretonnia), tai enemmän pahoja (VC, TK, Chaos, DE, O&G, Skaven).
A person can't defeat loneliness.
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
Waiting for the rising of Chaos Dwarfs
-
Zymeth Salkir Dkhan
Talonpojat näkevät nälkää, yläluokka on täysin itseään täynnä, wanhassa fluffissa vielä sisäsiittoinen.Nithadran kirjoitti:Mistä lähtin Bretonnia on laskettu pahoihin? Jätkäthän ovat hyvyyden ilmentymiä! Mitä nyt uskovat luokkayhteiskuntaan, mutta emmekös me kaikki...
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
- Teonanacatl
-
Spyrer. Lord of Slaanesh
ja muuten väittäisin, että Tomb Kings ovat hyviksiä, ne eivät ole kuin VC:t, että ne haluaa kasvattaa armeijaansa tappamalla vaan niillä on myös eläviä osia yhteiskuntaa. Ne ei myöskään ole mitään hirveää valtaushinkua.
Duct Tape is much like the force, it has a light side and a dark side,and it holds the universe together
-
The Swordmaster
Warhammerin armeijoita ei voi jakaa hyviin ja pahoihin, mutta hyviin, pahoihin ja neutraaleihin jakaminen on jo helpompaa. Silloin eivät lissutkaa joudu hyvisten puolelle. 
Ja eikös se ole niin, että hautakuninkaat vain puolustavat omia maitaan hyökkääjiltä? Väittäisin niitä neutraaleiksi.
Ja eikös se ole niin, että hautakuninkaat vain puolustavat omia maitaan hyökkääjiltä? Väittäisin niitä neutraaleiksi.
Gere curam mei finis.
niin niillähän on se joku "ei puututa maailman menoon juttu"
ja liskot taas nehän esti maailman lopun jo kerran kun kaaoksen demonit yritti muaelmoo myllätä ja kyllä se musta on aika hyväteko ..... ?????
mut nyt ne on vetäytyny ja puolustaa vaan maitansa ja kuihtuu pois .... (kai ainakin niin mä oon tajunnu)
ja liskot taas nehän esti maailman lopun jo kerran kun kaaoksen demonit yritti muaelmoo myllätä ja kyllä se musta on aika hyväteko ..... ?????
mut nyt ne on vetäytyny ja puolustaa vaan maitansa ja kuihtuu pois .... (kai ainakin niin mä oon tajunnu)
Entäs sitten nehän ovat vain talonpoikia!Zymeth kirjoitti:Talonpojat näkevät nälkää, yläluokka on täysin itseään täynnä, wanhassa fluffissa vielä sisäsiittoinen.Nithadran kirjoitti:Mistä lähtin Bretonnia on laskettu pahoihin? Jätkäthän ovat hyvyyden ilmentymiä! Mitä nyt uskovat luokkayhteiskuntaan, mutta emmekös me kaikki...
Meaning of war is not to die for your country. But make the other bastard die for his.
- Patton
- Patton