Land Raider Crusader?
Land Raider Crusader?
Juu mikä on tämän tankin profiili. ja kannattaako se hankkia jos armyssani on jo vindicator,land raider ja predator jossa heavy bolterit sivuillaja twinlascannonit päällä?
Yksi kaikkia ja kaikki yhtä vastaan!!
Crusader on hyvä vaihtoehto tavalliselle lantikalle jos vastassa on jalkaväkeen painottava vihollinen.
Mutta jos sinulla on jo noin paljon vaunuja, ei Crusader välttämättä ole hyvä vaihtoehto...
Mutta jos sinulla on jo noin paljon vaunuja, ei Crusader välttämättä ole hyvä vaihtoehto...
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- ankara halla
- Valvoja
Heavy Support valintoja ei ole koskaan liikaa. Varsinkaan minun BA armeijassani jossa niitä on kahdeksan!
Ja sitten Crusaderista, jo itse figu on niin pirun hieno, että pitäisin sitä ihan esteettisellä perusteella hyvänä hankintana. Peliteknisestikkään laite ei ole huono, itseasiassa monella tavalla paljon perus lanttua parempi. Ja saahan sen perus lantun tosiaan transporttina ostettua.
Ja sitten Crusaderista, jo itse figu on niin pirun hieno, että pitäisin sitä ihan esteettisellä perusteella hyvänä hankintana. Peliteknisestikkään laite ei ole huono, itseasiassa monella tavalla paljon perus lanttua parempi. Ja saahan sen perus lantun tosiaan transporttina ostettua.
"Minä en kärsi mielisairaudesta, minä nautin joka hetkestä!"