mitä armeijoita keräätte?
mitä armeijoita keräätte?
Eli kysymys näkyyki jo otsikoissa ja sit miks just niitä.HUOM:Voit pistää kaikki armeejat mitä keräät.Eli:topikki on teidän!
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
Eikös tallainen topic ollut jo.... no en itse löytänyt mutta vastaan kuitenkin:
Kerään: Örkkejä ja gobboja
Ehkä suurin syy on että örkit on humoristinen armeija ja kuitenkin niillä pärjää ihan hyvin... tai no itse en ole pelannut viä yhtään ottelua mut se mitä oon kuullu kuinka ne on pärjänny noissa tunauksissa... ei se örkki armeija ihan huonosti pärjänny siellä Treen turnauksessakaan...(vai oliko se ihan huono?)
Kerään: Örkkejä ja gobboja
Ehkä suurin syy on että örkit on humoristinen armeija ja kuitenkin niillä pärjää ihan hyvin... tai no itse en ole pelannut viä yhtään ottelua mut se mitä oon kuullu kuinka ne on pärjänny noissa tunauksissa... ei se örkki armeija ihan huonosti pärjänny siellä Treen turnauksessakaan...(vai oliko se ihan huono?)
-
NightBlade
*saapuu hämillään paikalle*
On tällainen äänestys kyllä ollut joskus, mutta kadonnut Kyselyjen mukana. Hmph... Sitä oli mielenkiintoista seurata. Saattaa se täällä jossain foorumin syvyyksissä seilata.
Mutta minun on varmaan edes turha mainita armeijani nimeä?
On tällainen äänestys kyllä ollut joskus, mutta kadonnut Kyselyjen mukana. Hmph... Sitä oli mielenkiintoista seurata. Saattaa se täällä jossain foorumin syvyyksissä seilata.
Mutta minun on varmaan edes turha mainita armeijani nimeä?
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Hmm... Onkohan tämä nyt hyödyllinen topicci?
Bretonniaa. Siistejä (ja minä nyt olen muutenkin niin ritarillinen ihminen)
Ennen keräsin Kaaosta, lähinnä Chaos Warrioreja, ja vähän helffejäkin. Mutta niiden kanssa en tainnut koskaan olla niin tosissani kuin nyt brettisten kanssa
Bretonniaa. Siistejä (ja minä nyt olen muutenkin niin ritarillinen ihminen)
Ennen keräsin Kaaosta, lähinnä Chaos Warrioreja, ja vähän helffejäkin. Mutta niiden kanssa en tainnut koskaan olla niin tosissani kuin nyt brettisten kanssa
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
-
HeavyMetal
Minä kerään Örkkejä ja goppoja ja Kaaoksen Khornea.
Örkkejä on noin 4000 pistettä...
Kaaosta on noin 2500-3000...
Tulevaisuudessa alan ehkä keräämään Ogreja, koska itse pidän figuista niin h******n paljon...
Örkkejä on noin 4000 pistettä...
Kaaosta on noin 2500-3000...
Tulevaisuudessa alan ehkä keräämään Ogreja, koska itse pidän figuista niin h******n paljon...
Viimeksi muokannut HeavyMetal, Ti 05.10.2004 16:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Saattaahan se olla ihan hyödyllistäkin tietää, millä armeijalla lähiseudun pelaajat pelaavat. Jos vaikka omassa peliporukassa kerätään pelkkää kaaosta (ehkä hieman liioiteltu esimerkki), niin onhan se mukavaa etsiä muitakin armeijoita lähipiiristä.
Itselläni on vampire countteja noin 4000 pistettä, Tomb kingeillä 2K- armeija, jota aion laajentaa 4000:en, sekä Tzeentchin demoneita vähän yli 2000 pts, tosin isompaan, 4K Daemonic legioniini otan myös puolet Nurglea.
Itselläni on vampire countteja noin 4000 pistettä, Tomb kingeillä 2K- armeija, jota aion laajentaa 4000:en, sekä Tzeentchin demoneita vähän yli 2000 pts, tosin isompaan, 4K Daemonic legioniini otan myös puolet Nurglea.
-
Höpsönassukka