weed elfien asumuksista, elämäntyylistä, asuinpaikoista

Jos et tiedä, keitä ovat Chaos Dwarfit tai kuka on Sigmar tai mitä olivat Fimirit, tieto löytyy tältä palstalta.
Hollo
Sotavasaran WHFB-tarinamestari

weed elfien asumuksista, elämäntyylistä, asuinpaikoista

Viesti Kirjoittaja Hollo »

Eli elävätkö kaikki welffit tuolla Lorenin metsässä vai ovatko ehkä levittäytyneet muuallekin?

Minkäslaisia heidän asumuksensa ovat? Maanpinnalla olevia, heiveröisiä puuhökkeleitä vai puuhun rakennettuja majoja, joiden välillä kulkeen köysisiltoja?

Ja eivät taida tulenkäytöstä oikein perustaa?
VeriBigBoss

Viesti Kirjoittaja VeriBigBoss »

Taisi olla puhetta aika äskettäin welffien asuma alueista, siis selaa vähän sivuja.(tosin en ihan varmasti tiedä mitä sivuja kun en itse löytänyt mutta kuitenkin.
Itse uskoisin että asuvat puumajoissa.
Tulesta en tiedä.
elämä on ^.^
Hollo

Jeps. Tämän historiaosian olen selannut pari kertaa läpi ihan äskettäin.
anemi

Viesti Kirjoittaja anemi »

Welfejähän asuu hyvinkin monissa paikoissa ympäri maailmaa, mutta tuo Lorenin metsikkö on ainakin tunnetuin asuma-alue.
Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut noista iloveikkosista, että ne eläisivät puissa vähän ewokien tyyliin, mutta varmaksi tietoa en mene väittämään... Älkää hirttäkö vertauksesta. :D

Tulenkäyttö... Hassu ajatus... :)
Mikseivät he voisi polttaa puista pudonneita oksia ja... pölkkyjä... :D
Tai jos he polttohautaavat kuolleet Treemanit ja Dryadit... :D
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Luna

Viesti Kirjoittaja Luna »

Itsekkin kannatan ajatusta puussa asumisesta riippusiltojen yhdistäen asumukset, kuin Dragon Lancen haltiat :) (jos nyt joku on lukenut)

Ja voivathan ne polttaa noiden Anemin ehdotusten lisäksi myös jotain paloöljyn tapaista nestettä... mutta mistä he sen tekevät...? :D
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Minun käsitykseni mukaan Welffien velhot laulavat puille ja saavat ne kasvamaan haluamaansa muotoon -> puut muotoutuvat eläviksi kerrostaloiksi. Siis samaan tapaan kuin eldarien bonesingerit 40k:ssa.
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Hollo

Kiitoksia tähän astisista vastauksista.

Juu itsekin tässä jälkeenpäin ajattelin tuolla puille laulamista.

Ja niistä köisisiltamajoista tuli mieleen enemminkin minulle Robin Hoodin kylä :)
joppu

Viesti Kirjoittaja joppu »

Miten olisi maaginen tuli, joka lämmittäisi ja valaisisi?
irc:ssä minut tunnetaan nikillä Mechafan

Vain yksi asia voittaa hammerin peluun ja se on animen katselu.
Jaqo

Viesti Kirjoittaja Jaqo »

Samalla tavalla kuin Ewokit (:D) mutta ehkä rakennukset ovat vähän hmm siistimpiä ja heiveröisiä.
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Ne nukkuu puskussa ja heittää aamulla vaan sukkahousut jalkaan ja hiuskiinnikettä tukkaan. Ei vaitiskaan. Jos olette lukeneen Taru Sormusten Herrasta-kirjoja niin siinähän Lothlorienin haltiat nukkuivat ja asuivat sellaisilla puissa olevilla lavoilla ja katetuilla asumuksilla. Sellaisiksi minä ainakin kuvittelen ne puskajussien asumukset.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Mysterous

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Ja jos olette lukeneet Hobittia niin siinä Mettähaltiat asuivat mettässänsä ilmeisesti luolan kaltaisissa asumuksissa (tai sitten ne olikin ihan taloja) kuitenkin, lukeneet muistavat ja ymmärtävät.
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

Aika universaali taitaa olla tuo haltioitten puissa asuminen. Niitä löytyy kaikkialta aina keski-maasta midkemiaan. Omasta mielestäni kuitenkin siellä puun sisässä asuminen tuntuu vähän kornilta, jonkunlaisia puihin rakennettuja majoja. Oksista sitten ohjaillaan käteviä polkuja sinne korkeuksiin.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

Täytyy sanoa että ihmettelen totisesti miten joku voi sanoa: "Tästä taidettiin puhua äskettäin" tai "selaappas vähän sivua"! Minä ainakin oon nyt 3 tuntia vanha käyttäjä...ja odottaisin edes Topicin nimeä tai jotain vinkkiä "siitä missä se toinen samanlainen topic nyt on". Sen sijaan että oma aihe kumotaan "etsi vastaus 10 erillisestä topicista" tyyliin!
Ar-Senator

Viesti Kirjoittaja Ar-Senator »

KaraloS kirjoitti:Täytyy sanoa että ihmettelen totisesti miten joku voi sanoa: "Tästä taidettiin puhua äskettäin" tai "selaappas vähän sivua"! Minä ainakin oon nyt 3 tuntia vanha käyttäjä...ja odottaisin edes Topicin nimeä tai jotain vinkkiä "siitä missä se toinen samanlainen topic nyt on". Sen sijaan että oma aihe kumotaan "etsi vastaus 10 erillisestä topicista" tyyliin!
Yleensä nuo samanlaiset topicit löytyvät, kun selaa vähän sitä asiaankuuluvaa aluetta taaksepäin (tässä tapauksessa FB: Historiaa), ja haulla löytyy aika nätisti myöskin. Ei siis mitään syytä hermostua, kyllä nämä asiat voi selvittää vähemmälläkin huutamisella.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

söör jeees söör..! :D kuka väitti että minä huusin?
Ransu.

Viesti Kirjoittaja Ransu. »

Mutta mitä Weedyt tekevät vapaa-ajallaan? Istuvat ja tuijottavat seinään, menevät läheiseen kapakkaan? Nauravatko he ollenkaan, vai olevatko ihmisten kaltaisia?
Im back.
Jumaleessön.
Ranger Jack

Viesti Kirjoittaja Ranger Jack »

Veikkaisin että seikkailevat Lôrenissa, harjottelevat ampumista, juttelevat puitten kanssa ja sitten illalla kertovat kummitustarinoita toisilleen. Ja tässä välissä tietty syövät, käyvät paskalla jne.
Ei sitä koskaan tiedä
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Ranger Jack kirjoitti:Veikkaisin että seikkailevat Lôrenissa, harjottelevat ampumista, juttelevat puitten kanssa ja sitten illalla kertovat kummitustarinoita toisilleen. Ja tässä välissä tietty syövät, käyvät paskalla jne.
Ei sitä koskaan tiedä.. mutta eihän haltiat käy pasookalla. ;)
You (yes, you!) decide.
Grom

Viesti Kirjoittaja Grom »

Oma käsitykseni metsähaltioista: Asunnot ovat LoTR-tyyliin rakennettu puiden varaan ja oksille ja puita pystytään jonkinlaisella magialla hallitsemaan ja esim. saamaan kasvattamaan oksia haluttuun suuntaan. Tietysti maankin pinnalla asuminen sopisi hyvin, sillä eihän näillä mitään vihollisia ole, jotka yöllä hiipisivät ylle ja iskisivät tikarilla. Mielestäni kuitenkin puissa asuminen olisi luontevampaa näille.
Vapaa-aika meneekin sitten varmaan metsän suojelemiseen sun muihin ampumaharjoituksiin. Toisaalta metsähaltioistahan tiedetään hyvin vähän, joten saattaahan olla että kaverit elävät kunnon hippielämää siellä metsän siimeksessä. Polttelevat ruohoa, syövät marjoja ja sieniä, lauleskelevat akustisen kitaran säestyksellä maailmaa parantavia kappaleita ja keskustelevat puumiesten kanssa syvällisiä. Mikäs sen mukavampaa. Kelpais mulle :D.
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
pentti

Viesti Kirjoittaja pentti »

Muistelen vanhasta army bookista lukeneeni jotakin sentapaista, että ne saattaa vaipua päiväkausiksi ajattelemaan, vaikka jotakin taideteosta tai laulua.. tiedä häntä sitten.
You (yes, you!) decide.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Historia”