weed elfien asumuksista, elämäntyylistä, asuinpaikoista
-
Hollo
- Sotavasaran WHFB-tarinamestari
weed elfien asumuksista, elämäntyylistä, asuinpaikoista
Eli elävätkö kaikki welffit tuolla Lorenin metsässä vai ovatko ehkä levittäytyneet muuallekin?
Minkäslaisia heidän asumuksensa ovat? Maanpinnalla olevia, heiveröisiä puuhökkeleitä vai puuhun rakennettuja majoja, joiden välillä kulkeen köysisiltoja?
Ja eivät taida tulenkäytöstä oikein perustaa?
Minkäslaisia heidän asumuksensa ovat? Maanpinnalla olevia, heiveröisiä puuhökkeleitä vai puuhun rakennettuja majoja, joiden välillä kulkeen köysisiltoja?
Ja eivät taida tulenkäytöstä oikein perustaa?
- VeriBigBoss
Welfejähän asuu hyvinkin monissa paikoissa ympäri maailmaa, mutta tuo Lorenin metsikkö on ainakin tunnetuin asuma-alue.
Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut noista iloveikkosista, että ne eläisivät puissa vähän ewokien tyyliin, mutta varmaksi tietoa en mene väittämään... Älkää hirttäkö vertauksesta.
Tulenkäyttö... Hassu ajatus...
Mikseivät he voisi polttaa puista pudonneita oksia ja... pölkkyjä...
Tai jos he polttohautaavat kuolleet Treemanit ja Dryadit...
Ainakin sellaisen käsityksen olen saanut noista iloveikkosista, että ne eläisivät puissa vähän ewokien tyyliin, mutta varmaksi tietoa en mene väittämään... Älkää hirttäkö vertauksesta.
Tulenkäyttö... Hassu ajatus...
Mikseivät he voisi polttaa puista pudonneita oksia ja... pölkkyjä...
Tai jos he polttohautaavat kuolleet Treemanit ja Dryadit...
Haltiajalkaväen wannabe Jeanne d'Arc on jälleen täällä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
Pelätkää, se saattaa purra... tai itkeä...
-
Grand Admiral Prawn
- Rectunator
Ne nukkuu puskussa ja heittää aamulla vaan sukkahousut jalkaan ja hiuskiinnikettä tukkaan. Ei vaitiskaan. Jos olette lukeneen Taru Sormusten Herrasta-kirjoja niin siinähän Lothlorienin haltiat nukkuivat ja asuivat sellaisilla puissa olevilla lavoilla ja katetuilla asumuksilla. Sellaisiksi minä ainakin kuvittelen ne puskajussien asumukset.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"
Kynä-ääliö
Kynä-ääliö
-
Ar-Senator
Aika universaali taitaa olla tuo haltioitten puissa asuminen. Niitä löytyy kaikkialta aina keski-maasta midkemiaan. Omasta mielestäni kuitenkin siellä puun sisässä asuminen tuntuu vähän kornilta, jonkunlaisia puihin rakennettuja majoja. Oksista sitten ohjaillaan käteviä polkuja sinne korkeuksiin.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Täytyy sanoa että ihmettelen totisesti miten joku voi sanoa: "Tästä taidettiin puhua äskettäin" tai "selaappas vähän sivua"! Minä ainakin oon nyt 3 tuntia vanha käyttäjä...ja odottaisin edes Topicin nimeä tai jotain vinkkiä "siitä missä se toinen samanlainen topic nyt on". Sen sijaan että oma aihe kumotaan "etsi vastaus 10 erillisestä topicista" tyyliin!
-
Ar-Senator
Yleensä nuo samanlaiset topicit löytyvät, kun selaa vähän sitä asiaankuuluvaa aluetta taaksepäin (tässä tapauksessa FB: Historiaa), ja haulla löytyy aika nätisti myöskin. Ei siis mitään syytä hermostua, kyllä nämä asiat voi selvittää vähemmälläkin huutamisella.KaraloS kirjoitti:Täytyy sanoa että ihmettelen totisesti miten joku voi sanoa: "Tästä taidettiin puhua äskettäin" tai "selaappas vähän sivua"! Minä ainakin oon nyt 3 tuntia vanha käyttäjä...ja odottaisin edes Topicin nimeä tai jotain vinkkiä "siitä missä se toinen samanlainen topic nyt on". Sen sijaan että oma aihe kumotaan "etsi vastaus 10 erillisestä topicista" tyyliin!
Me ei olla kotipoikia
-
Ranger Jack
Ei sitä koskaan tiedä.. mutta eihän haltiat käy pasookalla.Ranger Jack kirjoitti:Veikkaisin että seikkailevat Lôrenissa, harjottelevat ampumista, juttelevat puitten kanssa ja sitten illalla kertovat kummitustarinoita toisilleen. Ja tässä välissä tietty syövät, käyvät paskalla jne.
You (yes, you!) decide.
Oma käsitykseni metsähaltioista: Asunnot ovat LoTR-tyyliin rakennettu puiden varaan ja oksille ja puita pystytään jonkinlaisella magialla hallitsemaan ja esim. saamaan kasvattamaan oksia haluttuun suuntaan. Tietysti maankin pinnalla asuminen sopisi hyvin, sillä eihän näillä mitään vihollisia ole, jotka yöllä hiipisivät ylle ja iskisivät tikarilla. Mielestäni kuitenkin puissa asuminen olisi luontevampaa näille.
Vapaa-aika meneekin sitten varmaan metsän suojelemiseen sun muihin ampumaharjoituksiin. Toisaalta metsähaltioistahan tiedetään hyvin vähän, joten saattaahan olla että kaverit elävät kunnon hippielämää siellä metsän siimeksessä. Polttelevat ruohoa, syövät marjoja ja sieniä, lauleskelevat akustisen kitaran säestyksellä maailmaa parantavia kappaleita ja keskustelevat puumiesten kanssa syvällisiä. Mikäs sen mukavampaa. Kelpais mulle
.
Vapaa-aika meneekin sitten varmaan metsän suojelemiseen sun muihin ampumaharjoituksiin. Toisaalta metsähaltioistahan tiedetään hyvin vähän, joten saattaahan olla että kaverit elävät kunnon hippielämää siellä metsän siimeksessä. Polttelevat ruohoa, syövät marjoja ja sieniä, lauleskelevat akustisen kitaran säestyksellä maailmaa parantavia kappaleita ja keskustelevat puumiesten kanssa syvällisiä. Mikäs sen mukavampaa. Kelpais mulle
Back in da biz and so deep in da bashin' game.