Night Goblineita
Night Goblineita
Tässä olisi jonkun verran meikän Gobboja&Kumppaneita. Suurin osa noista figuista on kyllä ollut täällä ennenkin mutta kun tuommoinen digikamera tuli tänään ostettua niin.... (elikkäs tuon kuvaamisenkin suhteen saa antaa vinkkiä):
http://www.pbase.com/kharon/night_goblins
http://www.pbase.com/kharon/night_goblins
en tiiä oliko toi yks fanaticci sun oma könssäys vai ei, mut se oli upee :lol:
En oo tollast ainakaa ennen nähny. Maalaukset on ihan jees. Ei samaa tasoa, kuin tankeissa (no eipä ne yleensä olekkaan
), mutta sehän kertoo silti sitä, että noikin on todella hienoja. Baset paikoitellen vähän kuivia, mutta kukapa minä olen sanomaan, kun en ite yleensä laita muuta kun kerroksen nurtsia, joten.. 
En oo tollast ainakaa ennen nähny. Maalaukset on ihan jees. Ei samaa tasoa, kuin tankeissa (no eipä ne yleensä olekkaan
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Nuo on muistaakseni konvertoimattomia fanaatikkoja, mitä nyt joitakin ketjuja olen saattanut väännellä.s2pid kirjoitti:en tiiä oliko toi yks fanaticci sun oma könssäys vai ei, mut se oli upee :lol:
Joo, mitä noihin baseihin tulee niin onhan ne aika simppeleitä... ei niitä FB armeijassa jaksa hirveän monimutkaisiksi säätää, etenkään Night Goblins armeijassa jossa figuureja on keskimääräistä enemmän
joo, pelifiguiks ihan upeita.. itelläni parhaimmatkin pelifigut (siis perusfigut ja ei_ne_pääpomot), näyttävät melko karuilta. Sitä fanaticcia, jolla on se kuula maassa ja se ite lentää jonnekki ihan mestoille.. sitä tarkotin. En ainakaa sellasta ole nähny ennen ja hieno on 
Ja kyllä figut yleensä IRL on kauniimpia.
Ja kyllä figut yleensä IRL on kauniimpia.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Juu, sano pois vaan, sitä varten nää kuvat on täälläGrottos kirjoitti:Ei oikein mun mielestä oikein ole ihan siistei (sori jos sanon näin)
Mitä niihin punasiin huppuihin tulee niin eihän ne oikein normaaliin Night Goblin lookkiin välttämättä kuulu. Mutta kun meikän armeija on Red Moon Night Goblins -heimo niin täytyi sitä punaista johonkin laittaa
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
8O Ei kai nyt sentään sormenjälkiä? Missä?... Mutta joo, ne on hieman sottaisia, totta. Se nyt vain jotenkin tulee tuossa maalaustyylini kylkiäisenä... olen nyt alkanut käyttää blackliningia joissakin figuissani ja se selventää hieman noita rajoja ja tekee niistä siistimmän oloisia. Mutta gobbot nyt saavatkin vähän sottaisia ollaRasmusK kirjoitti:rölli on kyllä tyylikäs...noi karvat on huippuja...vähän kiilto tosiaan pisti silmään ja sottaisuus...SORMENJALKIÄ?
Uh... juuh. Täällähän ne. Kunhan toimeennun ottamaan vähän parempia kuvia niin ehkä nekin pääsevät mukaan. Tosin niitä on kyllä vielä aika paljon maalaamatta. Ja noista figuista senverran että olen tuota armeijaa kerännyt ja sutinut siitä lähtien kun FBtä aloitin eli noin vuosi ennenkuin uusi FB ilmestyi.jullevi kirjoitti:Peikot ja giantti ovat noista suosikkejani, mutta missäs on kaikki miljoona tavallista night gobboa ?
No esko soikoon pitää vaihtaa NG:iten nimeä, minunkin (suunniteltut)NG:t on Red Mooneja...Kharon kirjoitti: Mutta kun meikän armeija on Red Moon Night Goblins -heimo niin täytyi sitä punaista johonkin laittaa
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
kun vilkasin uudestaan noita modeleita niin ihan hyvinhän ne on maalattu kai mä en pidä night goboista vaikka itse niitä käytänkin kai olen itse niitä paljon maalaillut että oli ottanut päähän noi gobot.
No voisit korjailla noita gobboja siten että highlightaat noi mustat kaavut uudelleen koska toi on aika kirkkaasti maalattua valkoista mustan päälle mutta olet onnistunut tehdä tolle giantille hyvän highlightin. eniten pidän noista gobbojen ihon väristä olet sä sekoittanut vihreetä+keltaista.
No voisit korjailla noita gobboja siten että highlightaat noi mustat kaavut uudelleen koska toi on aika kirkkaasti maalattua valkoista mustan päälle mutta olet onnistunut tehdä tolle giantille hyvän highlightin. eniten pidän noista gobbojen ihon väristä olet sä sekoittanut vihreetä+keltaista.