Dark eldarien nesteet....

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Ostler

Dark eldarien nesteet....

Viesti Kirjoittaja Ostler »

Niin siis minkä väristä on dark eldarien veri??? Pitäis vääntää semmonen pikku diodraama ja ei oo saatu päätettyä minkä väristä sen nesteen tulisi olla.
Nopeat elävät, kuolleet eivät.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Tummanpunaistahan tuo... Mutta jos punaisen veren hyväksymiseesä on jotain ongelmia, maalaa vaaleanpunaiseksi.
zqmfgb
Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon »

Onhan örkeilläkin punainen veri... ihan vain siitä syystä että vihreä veri ei näytä vereltä ;)
Tsarizard

Viesti Kirjoittaja Tsarizard »

Hehe juu :wink:
Samsson
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Samsson »

Kharon kirjoitti:Onhan örkeilläkin punainen veri... ihan vain siitä syystä että vihreä veri ei näytä vereltä ;)
2nd ed.:ssä örkeillä oli vihreän väristä verta. Siinäs näette minne 40k on menossa... :roll:
Lord Azog

Viesti Kirjoittaja Lord Azog »

Höh, mä oon aina lullut et örkeillä on musta veri. Aattelin nii kun luin Hobittia. Siinä sanottiin Neljän Armeijan taistelun aikana, että "Örkkien musta veri peitti kivet". Ja WH40K ja WH perustuu Tolkienin teoksiin. Ja samoin muut fantasiapelit. Ainakin roduiltaan. Ehkä pienillä muutoksilta, mutta perus on AINA sama (haltiat,kääpiöt,ihmiset ja Örkit).
Olen kantanut miekkaa ja keihästä, kunnes kumpikin verestä kiilti. Olen uljaana katsonut syrjästä, haukat hävityksen yllä kun liiti.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Musta (sellainen paksu öljyinen) veri Örkeillä olisi aika 'bad'...
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Nimbus
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nimbus »

Gamesworkshopin mukaan eldareilla on punainen veri, eikä edes mikään tummanpunainen.
Those who advance blind find trouble
Victory allways lurks in corners
Vega

Viesti Kirjoittaja Vega »

niin kukaan ei ole kuolematon....
"Summon my army Lich"
Warped Creme

Viesti Kirjoittaja Warped Creme »

Lord Azog kirjoitti:Höh, mä oon aina lullut et örkeillä on musta veri. Aattelin nii kun luin Hobittia. Siinä sanottiin Neljän Armeijan taistelun aikana, että "Örkkien musta veri peitti kivet". Ja WH40K ja WH perustuu Tolkienin teoksiin. Ja samoin muut fantasiapelit. Ainakin roduiltaan. Ehkä pienillä muutoksilta, mutta perus on AINA sama (haltiat,kääpiöt,ihmiset ja Örkit).
Pojat pojat, yhdessä WD:ssä on kunnollinen raportti joltain Imperial lääkäriltä joka kertoo miksi örkkien veri on punaista.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

-
Viimeksi muokannut TranssiApina, Ma 15.09.2008 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Ja jos niillä on Acid Blood mutation ni sen voi maalata näillä MPn fluorisoivilla maaleilla.
Huumorilla, huumorilla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”