Kuva 40k Örkistä
-
Toni-onion
Iho on selvästi figun tärkein kohta, joten minä koittaisin drybrushaamisen sijaan jo layerointia, joka toteutetaan maalaamalla korkeimpiin kohtiin vaaleampaa väriä (Usein samaa, mitä ennen olisi drybrushannut). Tämä tarkoittaa siis sitä, että maalaat jokaiseen lihakseen goblin greeniä (Käytithän sitä drybrushaukseen?), niin että vain lihasten väliin jää tummempaa maalia. Sitten voit vielä vaaleammalla vihreällä maalata aivan lihasten huiput. Saman voi tehdä millä värillä tahansa tai mille pinnalle tahansa, mutta tietysti eri värejä käyttäen. Pinkki on örkeillä suht. harvinainen väri, joten en rupea siitä moittimaan, olethan sentään yrittänyt jotain mitä kovin moni muu ei vielä ole tehnyt. Itse varjostaisin kyllä pinkkiä lisää, vaikkapa maalaamalla rakoihin laimennettua magenta inkkiä. Metalliin voisi lisätä mustan inkin ja drybrushata jollain vaaleammalla metallimaalilla päälle. Örkin kasvot näyttivät ihan hyviltä, mutta nekin kaipaavat vielä layerointia. Alustaan kannattaa liimata hiekkaa, jota saa joistakin askarteluliikkeistä. Itse pidin eniten hampaista, ihan vain jostain syystä.
-
KousaCreations
no mitäs haluat sanottavan?noh ei tuohon ole mitään lisättävää kun madharia sanoi kaiken oleellisen(hyviä neuvoja muuten,kannattaa kuunnella/kokeilla).
drybrushin jättäisin vähemmälle ja inkkejäkään ei kannata kauheasti käyttää, niillä pystyy huijata tason kanssa, layerointia kannattaa käyttää, olen ainakin itse huomannut kun en käyttänyt inkkejä muuhun kuin metalliin niin taidot paranivat älyttömästi lyhyen aikavälin aikana, mutta tämäkin oli vain oma mielipiteeni, ketään ei ole pakko kuunnella...
drybrushin jättäisin vähemmälle ja inkkejäkään ei kannata kauheasti käyttää, niillä pystyy huijata tason kanssa, layerointia kannattaa käyttää, olen ainakin itse huomannut kun en käyttänyt inkkejä muuhun kuin metalliin niin taidot paranivat älyttömästi lyhyen aikavälin aikana, mutta tämäkin oli vain oma mielipiteeni, ketään ei ole pakko kuunnella...
put up or shut up!
-
taunotonttu
-
lentävä gobbo
-
Toni-onion
-
Sauron The Great
-
Thousand Son