Haluatko että galleriassa on piirrustuksia?

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.

Kyllä, kunhan liittyy jotenkin aiheeseen
209
53%
Kyllä, kun vain rajataan alue tarkasti
58
15%
Ei. Ennemmin figuja kuin piirrustuksia.
110
28%
"En osaa sanoa" tai "ihan sama"
19
5%

Ääniä yhteensä: 396

Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Haluaisitko että galleriaan voi lähettää piirrustuksia?

edit: otsikkoa vähän muutettu.
Viimeksi muokannut Matti N, La 08.01.2005 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Miksei piirrustuksia voisi olla? Useimmat mitä täällä näkyy ovat vielä ihan hyvin piirrettyjä. Tietty on aina näitä migsuloita, jotka vääntää Crisis Suitteja tusseilla ja kaikki palvoo niinq Jumalaa yms.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Grey
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grey »

Itse olen sitä mieltä, että piirrustukset voivat jäädä sotuun kunhan pysyvät aiheessa. Mutta esim luonnokset,yms piirsin tän minuutis. kuvat saisivat poistua. joten ääneni menikin ykkös vaihtoehdolle.

-Grey
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Kyllä Galleriaan saa ainakin omasta puolestani piirrustuksia lähettää. Itse toivoisin kuitenkin, että tonne tulis näitä "tosissaan piirrettyjä" töitä, eikä Palaute-topicissa kuvattuja "Piirsin ruattin tunnil, meni 20 minaa, ei oo kovin hyvä, mut aattelin floodaa tätä foorumii heittämällä sen tänne". Eli kunhan kyseessä on työ, joka on piirretty työnä, ei ajanvietteenä "ruattin tunnille". Kunhan sen eteen on nähty vaivaa, eikä pelkästään mäjäytetty H9 lyikällä tuherrettu sotku tänne.

Hirvi: TJ = "tänään jäljellä", tai miksei vaikka "tuskaa jäljellä"

//edit: Periaatteessa uusi alue ei olisi ollenkaan huono idea. Löytyisikö sille kuitenkaan käyttöä? EI noita piirustuksia nyt sentään niin paljoa ole. Olen itsekin OMV-palstan tapaisen otsikoinnin takana. OMV-palstalla se toimii hyvin, ja itsekin olen pyrkinyt merkitsemään otsikoihin mikä on kyseessä, ainakin suuntaa-antavasti. Miksei siis tälläkin alueella voisi olla "Fantasy: örkkejä, Sci-Fi: DEldareita, Muut: haltia (piirrustus)" tms. systeemiä? Kyllä kun [jälleen] modet takovat tuota käyttäjjien takaraivoon muutaman kuukauden, niin alkaa se jo pikuhiljaa sujuakin.

Nyt on jo ohjeet palautteen antamisestakin - kunpa vain jokainen lukisi ne edes kerran.
Viimeksi muokannut Nostra, La 08.01.2005 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Piirustuksissa ei ole mitään vikaa, kunhan ne liittyvät aiheeseen jotenkin. Luonnokset... Jos joku haluaa vielä vinkkejä miten kyseistä piirustusta voisi jatkaa niin kai hän voi kysyä neuvoa ja mielipiteitä? Tietty jos ihmisiä ärsyttääkin huomata, että aihe jonka he avasivat ja odottivat jotain figuuria maaleissa pettyykin siihen että se on piirustus, niin heitä auttaa otsikointi. Itse olen vahvasti sitä mieltä, että otsikointi voisi tehdä Galleria sillisalaatista paljon siistimmän.
- Kynä-ääliö
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

En.

En ymmärrä miksei piirrustuksille voisi olla omaa galleriaa? Silloin jokainen saisi juuri sitä mitä haluaa. Ja perusteluna "alueita tulee liikaa", kuulostaa hieman teennäiseltä. Alueita on tällähetkellä 27(+säännöt), 28 ei olisi huomattava nosto. Ymmärrän toki myös muut näkökohdat.

Tosin jo pelkästään otsikointia selkeyttämällä saataisiin ihmeitä aikaan.

Ei muuta tällä kertaa, kiitos.
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
F-B

Viesti Kirjoittaja F-B »

Olen sitä mieltä, että piirrustuksia saa olla, mutta jollakin tapaa ne saisivat olla yhteydessä figuiluun.

Usein näkee sellaisia piirrustuksia, jossa random sotilas seisoo random kivellö ja sillä on kirves.

Tuollaiset eivät liity figuihin millään tapaa. tai ainakin voitaisiin selittää kuinka ne liittyvät figuiluun. Olen minäkin piirtänyt esimerkiksi armeijani kenraalin(en tosin postannut sitä) ja sellaiset kuvat ovat jo rankasti liitoksissa figuihin. Minä ainakin tykkäilisin, jos galleriaan ilmestyisi enemmän niin sanottua consept arttia joltakin harrastajalta, joka sculptaa figuja. Sellaisia olisi mielenkiintoista katsoa ja kommentoida. Sitten kun näkee figun, joka on sculptattu piirroksen pohjalta niin näky on taas hyvin mielenkiintoinen.
The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day they start making vacuum cleaners ;D
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Tuosta puuttuu se ylimalkainen kyllä ilman muita ehtoja. Harmi.
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

Kyllä noista minustakin pitäisi jättää, kunhan liittyvät aiheeseen, eli figuiluun. Ja ne 'piirsin tämän ruotsin tunnilla kahessa minsassa' jutut saisi jättää väliin, ja ei ollenkaan lähettää. Mutta luonnokset... miksi ne pitäisi poistaa? Joku haluaa oppia piirtämään paremmin, tai vinkkiä miten viimeistellä piirros, niin miksi hitossa se pitäisi kieltää?

Ja Concept Artista olisi hauska nähdä figun lopullinen olomuoto, jos tekee Concept Artin jostain aikomastaan figusta.

Ja oma alue... ei niitä nyt niin paljoa tule, eihän?
blaa blaa aargh
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Ei missään nimessä.

Tuo aiheessa pitäminenkin on niin makuasia, ettei toisen mielestä aiheessa oleva ole toisen mielestä galleriaan sopiva. Jos silti piirrustukset halutaan pitää, perustetaan niille oma galleria
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
Angel
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Angel »

Minusta galleriaan vos laittaa etu nimi esim. piirrustus "tankki"... miniatyyri "tankki". Tai jotain sellasta.
Space wolves dakka lista.
12W 2L 4D

Space wolves logan arjac lista
0w 0l 1d
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

mun mielestä piirustukset pitäis siirtää johonkin toiseen paikkaan, koska (tämä nyt kuulostaa itsekkäältä mutta jokaisen ihmisen mielipide on tärkeä) en pidä siitä että siin lukee vaikka chaos warru, ja sit se onkin joku piirustus. minua kiehtoo enemmän itse keksityt väri scemet jne...
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Armageddon

Viesti Kirjoittaja Armageddon »

Skarsnak kirjoitti:En.

En ymmärrä miksei piirrustuksille voisi olla omaa galleriaa? Silloin jokainen saisi juuri sitä mitä haluaa. Ja perusteluna "alueita tulee liikaa", kuulostaa hieman teennäiseltä. Alueita on tällähetkellä 27(+säännöt), 28 ei olisi huomattava nosto. Ymmärrän toki myös muut näkökohdat.

Tosin jo pelkästään otsikointia selkeyttämällä saataisiin ihmeitä aikaan.

Ei muuta tällä kertaa, kiitos.
Samoilla linjoilla ollaan. Itseäni kiinnostaa juurikin lähinnä itse figut, ei niinkään piirrustukset. Tuo gallerian jako kahteen alueeseen saa ainakin minun ääneni, voisivatpahan kaikki seurata tulevaisuudessa juuri niitä kuvia mitkä eniten kiinnostavat.
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Olempahan samaa mieltä kuin Armageddon ja Skarsnak , eli mielestäni pitäisi lisätä oma alue piirroksille, kyllä niitä nykyään sen verran paljon on alkanut tippumaan, että tuollainen jako ei pitäisi olla mahdoton idea.

Sikäli kun minäkin katson galleriasta mielummin niitä hienoja figuja, enkä jaksa aina pettyä, kun avaan linkin kiinnostavasta "figusta" joka osoittautuu piirrustukseksi.

Se otsikointikin auttaisi tietenkin asiaa...
Mayhemia

Viesti Kirjoittaja Mayhemia »

VD kirjoitti:Olempahan samaa mieltä kuin Armageddon ja Skarsnak , eli mielestäni pitäisi lisätä oma alue piirroksille, kyllä niitä nykyään sen verran paljon on alkanut tippumaan, että tuollainen jako ei pitäisi olla mahdoton idea.

Sikäli kun minäkin katson galleriasta mielummin niitä hienoja figuja, enkä jaksa aina pettyä, kun avaan linkin kiinnostavasta "figusta" joka osoittautuu piirrustukseksi.

Se otsikointikin auttaisi tietenkin asiaa...
Jep, täysin sama tapahtuu välillä minullekin... Ei sinänsä että ne piirustukset eivät olisi hienoja tai katseltavia, mutta välillä vain etsin kuvia nimenomaan figuista.
Maelis

Viesti Kirjoittaja Maelis »

En halua tänne piirustuksia, koska tämä on figufoorumi.
Jos niitä on aivan pakko olla ni ei mitään "tää on sit mun eka piirros ikinä, tää esittää aku ankkaa ja piirsin tän viides minuutis vasemmal kädel kun olin puhelimessa"
Eli jotain rajausta. Jos ne jotenkin liittyis johonkin figupelimaailmaan. Tosin varmaan ankkalinnastakin tehty figupeli, eli silloin tuo Aku Ankka -esimerkki olis aivan sallittu.

Kannatan siis uutta aluetta. Noita piirustuksia tuntuis olevan melkein 1/3 kaikesta galleriaan tulevasta.. öm.. tavarasta.
Nostradamus kirjoitti:EI noita piirustuksia nyt sentään niin paljoa ole.
On niitä :D
Tai no riippuu keneltä kysyt.
Mua ei kyl kiinnosta ny mikään! -Matti Näsä
Chrono

Viesti Kirjoittaja Chrono »

Ehdottomasti kuvat tänne. En näe mitään järkeä että Kuvat olisivat erillään, tehdää sitten samalla 40K ja FB galleriat, voi vaikka tällä seisomalla ruveta ruikuttaa että potuttaa kun on 40K ja FB kuvat sekasin. Ei ne paljoa menoa näytä haittaavan nuo kuvat, joten sekaan vaan.

moi
Hope is a serum that never heals
Zekta

Viesti Kirjoittaja Zekta »

Ääneni meni kyllä tuohon että ei kuvia tänne. Ja jos niitä tosiaan on pakko laittaa, niin olen sen kannalla että kuvat eroteltaisiin figugalleriasta. Nykyään melkein joka 3. uusi galleriaaihe on piirrustus.
applepie

Viesti Kirjoittaja applepie »

Hassua, minä kun katson jotain otsikkoa ja ajattelen, että hei tuosta olenkin halunnut nähdä kuvan ja kun sieltä paljastuukin figu niin harmittaa. Mitä vikaa kuvissa muka on. Minusta ainakin mukavan vaihtelevia.
To be Ulverized...
IVIaster

Viesti Kirjoittaja IVIaster »

Tämmönen tuli raapustettua joskus kuukaus sitte. Lähinnä tätä tein ruotsin tunneilla, joten ei ollu mallia->piti siis vähän improta. Tiedän toki että g-weapon kuuluu fabaan ja wraithguard 40k:hon, mutta ei se muutenkaan kovin näkönen ole. Laittakaa vaan rohkeesti kritiikkiä(kestän kyllä sen...kai?).
Tälläisen sinä laitoit arvon omenapiirakka
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”