Kannattaako wood elfejä aloittaa tässä vaiheessa?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Biibob HElf

Kannattaako wood elfejä aloittaa tässä vaiheessa?

Viesti Kirjoittaja Biibob HElf »

Eli siis kannattaako wood elfeillä aloittaa enää, koska uusin army book, ja uudet figut tulevat todennäköisesti kauppoihin ensi jouluna?
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Suosittelisin, ettei aloittaisi. Luultavasti vain katuisit uusien mahtavien figujen tullessa kauppaan, kun itse olet ostanut vanhoista koostuvan armeijan.
Strixie

Viesti Kirjoittaja Strixie »

itse en aloittanut joskus kun ne oli tarkoitus alottaa (ja ne myös unohtu odotuksessa) enkä muuten tiedä, että miten vuoden pystyy edes odottamaan ostamatta mitään - pakostihan siinä inspis armeijaan haihtuu vähitellen?
Bugman90

Viesti Kirjoittaja Bugman90 »

Jos et jaksa odottaa, niin alota, mutta en suosittele... Katuisit sitä jälkeenpäin.
Kääpiöt ovat kuin härät...Kun näkevät vihreää,ne sekoavat.

-shadowdancer
Bigfoot

Viesti Kirjoittaja Bigfoot »

Voihan niitä (suurinta osaa) Wanhoja figuja sitten käyttää vielä pelifiguina uusienkin tulon jälkeen. Jos WE tuntuu olevan sinulle SE OIKEA, niin osta ei voi muuta sanoa.
Life Is Still Worth Of Living
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Eipä noissa metallisissa Wood Elffeissä mitään erikoista vikaa ole, joten siitä. Muovisia Archereita en kyllä millään pystyisi ostamaan.
zqmfgb
Zelekendel

Viesti Kirjoittaja Zelekendel »

Sanoisin, että unohda Wood Elfit loppusyksyyn asti. Monet yksikkötyypit muuttuvat radikaalisti ulkonäöltään ja säännöiltään (esim. dryadit), uusia figuja ja yksiköitä tulee rutkasti, etkä voi mitenkään tietää, mikä toimii ja mikä ei pelillisesti, ennen kuin saat kirjan käteesi.

Usko pois. Helpompi unohtaa asia, eikä ruveta laskemaan päiviä....
Tiedän kokemuksesta, kaverini on nimittäin odottanut Wood Elfejä sen....kuinkas monta vuotta kutosedikka on ollutkaan?
Gonzalez

Viesti Kirjoittaja Gonzalez »

kallista hommaa tilailla
Sota on hävitty, mutta taistelu jatkuu.
bluebluesky

Viesti Kirjoittaja bluebluesky »

Itse olen sitä mieltä että kyllä. Montaa tyylikkäämpää muovifigua ei ole wood elf archerin jälkeen tehty, uudet dryadit ovat tappavan rumia, treemanit nykyisellään ihan hienoja(durthu eritoten). En usko sääntöjenkään niin radikaalisti muuttuvan, jos haluat wod elffit, tee wood elffit.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”