Viikinki teemainen armeija?
-
TheBerzerker
Viikinki teemainen armeija?
Noh olisin tässä aloittamassa viikinki teemaista armeijaa ja kyselisin teiltä miten sitä soveltaa armeijoihin.
Olen tässä lueskellut Scandinavian Mythology-kirjaa ja miettinyt mihin armeijaan voisi tehdä viikinki teeman?
Ehkäpä kääpiöt.....
(PS:Lisäisin myös reilusti vaikutteita norjalaisilta hevibändeiltä)
Olen tässä lueskellut Scandinavian Mythology-kirjaa ja miettinyt mihin armeijaan voisi tehdä viikinki teeman?
Ehkäpä kääpiöt.....
(PS:Lisäisin myös reilusti vaikutteita norjalaisilta hevibändeiltä)
-
TheBerzerker
- I.C. Wiener
- Viesti:
-
TheBerzerker
- Henri Ketonen
Sirkus ei kuitenkaan tainnut olla teemana?TheBerzerker kirjoitti:Sorceror vosi olla hevi kitaristi niiteillä ja corpsepaintilla!
EDIT : Hitto, anteeksi, olipas.
No siinä tapauksessa kasvomaalaukset, piikit ja sen sellainen saattaa mennä ihan hienosti. Faban typerännäköisten aseiden sekaan mahtuu hienosti niitä Immortalin tyylisiä televisioantenneja, flaileiksi varmaan hienosti Maraudereille. Aseiden tietenkin pitää olla ruosteessa. Demoneita, noitia, viikatteita, mitä nyt vain ikinä voi kaivata, kaiken pitäisi löytyä kaaosarmeijasta. Viikinkiteema tietenkin hämärtyy jos lisäät suunnattoman paljon tuollaista roinaa. Riimukirjoitus nyt ainakin viittaisi jotenkin hiukan sinnepäin. No, onnea sen kanssa.
zqmfgb
Tämän kun teet niin palvon sinua ikuisestiBlacklion kirjoitti:Niinpä. Ja sitten maalaat ja teet stuffista mustia T-paitoja, joissa mm. tekstejä "Immortal.. forever!" ,"1349" ... jneJa ei mitään ihme s-palvojasontaa..
Itse kyllä ehdottaisin kääpiöitä.. Niitä ei juurikaan tartte muokata, että ne näyttää viikingeiltä... Onhan ne tietysti aika lyhyitä...
- Half-breed
-
TheBerzerker
- Lihamestari
Hahhah... Miltähän tuntuisi pelata armeijalla, jossa mättäjänä on Abbath, battle standard bearerina Horgh ja maagina Kolgrim (valittu vain naurettavan ulkonäkönsä perusteella..)TheBerzerker kirjoitti:Olen nähnyt sen kuvan jossan on Norse kääpä armeija.
Tosiaan Immortalin televisioantennit!
Heh heh heh ..............Antelius valmistaudu palvomaan minua ikuisesti.
BerzEdit:Nimeän Herot todennäköisesti Hevi artistien perusteella
-
TheBerzerker
-
shadowdancer
Marauder boxi ostamaan ja laitat niille kunnon hevi letin ja maalaukset kasvoihin. Mitenkäs olis jos maagi käyttäisi jää taikaa?
Semmoisia taikoja joilla vihollinen jäädytetään, kun omat pohjoisen urheat soturit marssivat läpi ulvovan lumimyrskyn, johtajan tahdittamana, laulaen Tragedies blows at horizon kappaletta
Semmoisia taikoja joilla vihollinen jäädytetään, kun omat pohjoisen urheat soturit marssivat läpi ulvovan lumimyrskyn, johtajan tahdittamana, laulaen Tragedies blows at horizon kappaletta
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
-
TheBerzerker
Olet aivan oikeassa Shadowdancer!shadowdancer kirjoitti:Marauder boxi ostamaan ja laitat niille kunnon hevi letin ja maalaukset kasvoihin. Mitenkäs olis jos maagi käyttäisi jää taikaa?
Näin olen kaavaillut.
-
shadowdancer
-
Vieras
Jaahast... puhutaanko täällä black metallista?
Sitten sanoisin, että marauder painotteinen armeija voisi olla paras, koska dwarffeille on vaikea saada norska fluffia. Mutta hei! Onhan kiva, että joku haluaa tehdä ruotsalaisarmeijaa. Olivathan viikingit norjalaisia, ruotsalaisia ja tanskalaisia.
PS. ruottista tulee myös mainioita bändejä esim. Dark Funeral ja Marduk...
ModEdit: Linkit vähäpukeisiin ihmisiin voi jättää väliin. Iceman
Sitten sanoisin, että marauder painotteinen armeija voisi olla paras, koska dwarffeille on vaikea saada norska fluffia. Mutta hei! Onhan kiva, että joku haluaa tehdä ruotsalaisarmeijaa. Olivathan viikingit norjalaisia, ruotsalaisia ja tanskalaisia.
PS. ruottista tulee myös mainioita bändejä esim. Dark Funeral ja Marduk...
ModEdit: Linkit vähäpukeisiin ihmisiin voi jättää väliin. Iceman