Kuljetus?
-
Vieras
Minusta tuo työkalupakki ei vaikuttanut kovinkaan hyvältä ratkaisulta. Kun katselin niitä kaupassa, niin vaikutti siltä, ettei niihin hirveästi figuja saa, ainakaan yhteen kerrokseen.
Itse päädyin Tarjoustalosta ostettiin salkkuun, joka on jo valmiiksi lievästi pehmustettu. 2000 pts. Helf-armeija mahtuu siihen helposti, ja sanomalehdillä tiivistettynä figut eivät pääse liikkumaan mitenkään. Nuo sanomalehdet eivät tosin ole se paras ratkaisu, mutta mitään vaahtomuovia en ole jaksanut vielä ostaa.
Itse päädyin Tarjoustalosta ostettiin salkkuun, joka on jo valmiiksi lievästi pehmustettu. 2000 pts. Helf-armeija mahtuu siihen helposti, ja sanomalehdillä tiivistettynä figut eivät pääse liikkumaan mitenkään. Nuo sanomalehdet eivät tosin ole se paras ratkaisu, mutta mitään vaahtomuovia en ole jaksanut vielä ostaa.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
-
kääppämies
Hmm. Kunnon salkku on kyllä vallan kätevä, ja tähän homman niitä onkin jo tarjolla jopa useampia, eli GW:n salkku, Battle Hive (jopa hive 2, johon mahtuu liikaa romua) sekä sitten joitain muita, mitä ei kylläkään Suomesta saa. Ite en ole GW:n armeijalle vielä sen kummempia kuljetustapoja miettinyt, mutta kokeiltuani totesin, että ainakin lyhyet matkat niitä voi kuljettaa tarjottimella auton repsikan paikalla, eivätkä kyllä karkaile mihinkään, jos ei keuhean paljoa kiihdyttele ja kurvaile. Rackhamin jengiä varten kaivoin jostain tukevan pahvilaatikon, jonne ostin Hiven lisälevyn, joten saan pakattua romut mukaan esim. kevarin kanssa kulkiessa, eivätkä muuten varmasti mene rikki. Boksi kestää heitellä ja paiskoa, kirvestä ei ihan.
Loppujenlopuksi jos joku kuljetusloota maksaa 50€ tms, niin onko se niin paljoa, jos se on ensinnäkin ikuinen ja sopii kaikille armeijoille, jonka lisäksi sen sisällä kuljetetaan yli 250e armeijaa. Vähän sama juttu, kun pelipöydän kanssa, nimittäin 50€ kustannukset ovat melko pienet, kun miettii, että pöydän päällä tallustelee yli 500€ arvosta muovia ja metallia. Kerran puraisee, sen jälkeen on ikuinen.
Loppujenlopuksi jos joku kuljetusloota maksaa 50€ tms, niin onko se niin paljoa, jos se on ensinnäkin ikuinen ja sopii kaikille armeijoille, jonka lisäksi sen sisällä kuljetetaan yli 250e armeijaa. Vähän sama juttu, kun pelipöydän kanssa, nimittäin 50€ kustannukset ovat melko pienet, kun miettii, että pöydän päällä tallustelee yli 500€ arvosta muovia ja metallia. Kerran puraisee, sen jälkeen on ikuinen.
-
Shadowberry
Niin. Ja todennäköisesti jos sinulla on 2 múmakkiboksia, sinulla on myös 2 múmakia, jolloin tarvitset 3. boksin, jonka mukana tulee usein myös múmak...Eetu5 kirjoitti:Juu múmakki boksi on upea, jos múmak on mukana armeijassa niin ei se mahdu sinne --> tarvitset 2 boksia.
Mutta minulla on myös vähän ollut tuota ongelmaa armeijan kuljettamisessa, figut kun vaurioitunut kuljetuksessa. Ne pitää pakata ihan hemmetin tiiviisti jos ei ole jotain vaahtomuovikennohärveliä.
Tosimiehet käyttävät isoa Oriflame(trade mark) meikkilaukkua! Sisälle solumuovia ja 4k High Elf armeija. Kyllä toimii.
Olen kyllä suunnitellut ostavani joko Battle Hiven tai Battle Hive 2:n.
Olen kyllä suunnitellut ostavani joko Battle Hiven tai Battle Hive 2:n.
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
- puolisukeltaja