Tässä olisi lisko maastoani, kaikki itse tehtyjä... Innostus iski heti lustria kirjan luettuani ja olen siitä lähtien näitä työstänyt... Osa(ainoastaan statue ) on valmiita, muista puuttuu pari muovi kasvia pohjasta. Kentän, jolle nämä tein ja jolla kotonani pelaan, mitat ovat 140cmx80cm joten se on hiukan alimittainen. Tarkoituksenani oli tehdä 5 kpl hiukan erikokoisia "Dense jungle" kappaleita, 1kpl "Light junglea", 1 kpl "Undergrowth:ia", 1 statue ja 2 kappaletta "Impenetrable junglea". Nyt valmiina on nuo dense junglet(aivan hiukan kesken) ja statue. Tässä sitten kuvia tulemaan: Kaik yhes koos! Yksinäinen puu Mittasuhde(Statue ja oldblood) Kallioreunainen dense Statue vasen Statue oikea Pöytä yläviisto Pöytä toinen pääty Pöytä, statue etusijalla Ja vielä pöytä ylhäältä
Suosittelisin käymistä lähimmässä lemmikki eläin liikkeessä josta luultavasti löytyisi esim. akvaarion teko kasveja. Ovat kuitenkin hieman aidompia kuin noi itse tekemät. Tai voithan sä ostaa niit gween tekemiä mut kannattaa verrata hintoja
Tiesitkö muuten että viidakon/ sademetsän kasvillisuus on tiheää
Entäs jo yksikkö menee metsään, eikö puitten olisi hyvä lähteä irti? Itsellä on hieman leveä pohja puissa että ne pysyvät itsestään pystyssä ja kun yksikkö tulee metsään, otan puut pois.
It's not whether you win or lose, it's how you play the game, right?
Sigge kirjoitti:Suosittelisin käymistä lähimmässä lemmikki eläin liikkeessä josta luultavasti löytyisi esim. akvaarion teko kasveja. Ovat kuitenkin hieman aidompia kuin noi itse tekemät. Tai voithan sä ostaa niit gween tekemiä mut kannattaa verrata hintoja
Tiesitkö muuten että viidakon/ sademetsän kasvillisuus on tiheää
Kuten sanoin, noista ei ole yksikään valmis, sillä patsastakin muokkasin. Isäni kävi samana päivänä akvaario kaupassa(lähin 50km päässä) ja toi niitä kasveja. Tällähetkellä ne ovat valmiina ja laitan kuvia sitten kun saan loputkin maastostani valmiiksi. Ja tollpien teko ohjetta en tarvitse, niitä on sen 100 erilaista ja itselläni on kolme ohjetta, enköhän minä niillä pärjää . Ja kuten joku nokkela sanoikin: "Suora kopio lustria kirjasta" niin eikös kaikki ole enemmän tai vähemmän, jotka on tehty mallista, tuon lausahduksen mukaan. ja yksiköiden metsään menosta sen verran että noiden puiden väliin mahtuu skirmish muodossa olevia/single charruja niinkuin niiden on tarkoituskin. Lustria kampanjassa unittien jotka ovat tiiviissä formaatiossa ei edes kuulu mahtua tuonne. Ja lähinnä lustriaa tällä scenellä pelaan... Kiitokset kuitenkin kommenteista.
Palmut, ehkä ''hiukan'' outoja.Siis muuten ihan hyviä paitsi ne latva häkkyrät, mutta mitäs minä arvostelemaan kun itse en osaa edes kunnon kiveä tehdä.
Mixa kirjoitti:Pahoittelen... Toivottavasti jää viimeiseksi Noob kysymyksekseni!
AKVAARIOKASVIT?? Mitä ovat (siis muovia vai ihan aitoja)? Ja jos aitoja nii miten ne säilyy?
Et millään kehtaisi laittaa sitä viestiä tuonne?! Mutta vastataakseni kysymykseesi, ne ovat muovisia akvaario kasveja joita laitetaan akvaarioihin. En ole varma ymmärsinkö kysymyksesi oikein... *wondering*.
Sopuli kirjoitti:Muovikasveja käytetään yleensä karateeniakvaaarioissa, sillä ne eivät sisällä kaloille haitallisia tauteja ta iloisia, mutta ei niistä enempää.
Ihan hienojahan nuo olivat, tosin vähän joo keskeneräisen tuntuisia, kuten mainitsit. Jatka vaan!
EDIT. Nyt kun kattoo kuvia tulee esiin mm. tyrkkyjä ja joku enkeli. Oliko tarkoitus?
Edelleen katsokaa ja kommentoikaa tuonne linkin taakse jossa ne ovat valmiita! Jos haluatte yksittäis kuvia, pyytäkää! Älkää kommentoiko keskeneräisiä kuvia. Nyt antakaa tämän topicin jo olla. Älä vastaa tähän viestiin tänne. jos haluat vastata jotenkin, laita se tuonne jossa ne ovat valmiina.
Jc42 kirjoitti:Nyt antakaa tämän topicin jo olla. Älä vastaa tähän viestiin tänne. jos haluat vastata jotenkin, laita se tuonne jossa ne ovat valmiina.
[/quote]
Illumina jyrää tyttöenergialla päälle! -Nilarakh
Niin... kai tää Illuminan tyttöjuttu on aika ainutlaatunen, ainakin näin sotun puitteissa. -Mer'siles