Skink Chiefejä myynissä?
-
Ancient Kroxigor
Skink Chiefejä myynissä?
Tietääkö kukaan onko Skink Chiefejä jo tullut suomeen kauppoihin? En ole itse nähnyt niitä kaupoissa mutta onko kukaan muu?
Mmm... Zombie flesh... 
-
hyytelöperuna
- Sikarivaunu
- mieoonmursu
- Viesti:
Ei tullut katsottua blister paketteja, kun viimeks kävin tampereen fantsus.(viime viikolla siis)Mutta oli siellä ainakin saurus cavalry, joten kai siellä on myäs niitä skink warchieffejä.(tai mitä liä)
käy kotisivuillani täällä
-
Ancient Kroxigor
Turha käydä paskamaiseksi. Kroxigor veikatakseni pyysi, että ketju lukittaisiin, jotta siihen ei enää kertyisi turhia viestejä. Tottakai moderaattorit päättävät lukitsevatko he turhan ketjun, mutta kai käyttäjäkin saa pyytää luomansa ketjun lukittavaksi? Samanlainen tapaushan oli Lily:n ketju galleriassa?Grond kirjoitti:[sarkasmi]Älä hitossa? Saako? Henkeäpidätellen olemmekin odotelleet moderointi-lupaa juuri sinulta, ilman sitä emme ole uskaltaneet koskeakaan tähän.[/sarkasmi]
Olen hieman pettynyt sotavasara.net:n moderaatioon, jos rivikäyttäjälle noin vain käydään vittuilemaan.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
- Lighthammer
- Peliporukkavalvoja
Sotavasaran säännöthän ovat tunnetusti vain rivikäyttäjille. Ja pitäähän Grondinkin pitää mainettaan yllä Sotavasaran rakastetuimpana moderaattorina.Hukka kirjoitti:
Olen hieman pettynyt sotavasara.net:n moderaatioon, jos rivikäyttäjälle noin vain käydään vittuilemaan.
"Sotavasara.net - Suomen Moderoiduin Miniatyyripeliportaali!"
Set fire to the family tree.
-
Rokkiturkki