Keisarin Lapset

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Jurpo

Keisarin Lapset

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Nyt kaipaisin asiantuntijoiden neuvoja Keisarin Lapsista, eli Slaanesh-legioonasta. Millaiset joukot ovat tehokkaita, heikkouksia ja vahvuuksia ja kuinka ne on mahdollista kiertää.

Ja jos mahdollista, historiaakin voisi valottaa typerälle...
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Kauppias

Viesti Kirjoittaja Kauppias »

Emperors childrenit olivat perfektionisteja (kaikki piti olla täydellistä). Siksi liittyivät horuksen puolelle. Käyttävät ääniaseita saadakseen maksimaalisen nautinnon.

Pelissä heillä on todella hyviä aseita (esim. blastmaster). Siireeni minor psychic power on myöskin aika kova. Omaavat myöskin erittäin kovia demoneita (demonetit=rending).
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Diermes

Viesti Kirjoittaja Diermes »

Mun käsityksen mukaan perfektionismi oli enemmänki 1000poikien heiniä. Slaanesh hoitaa tämän nautinnon hakemisen. (osaksi kivun kautta). Itse slaanesh jumala on hyvin eroava muusta kolmesta sillä se on syntynyt seilusti muiden jälkeen eldarien "mokan" vuoksi. Itse olen todennus slaaneshin 4 blastmasterin havocit järkyttävän tehokkaiksi. Varsinkin kun niitä saa maksimissaan 6 unittia.
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Diermes kirjoitti:Mun käsityksen mukaan perfektionismi oli enemmänki 1000poikien heiniä.
Käsityksesi on sitten väärässä.
Index Astartes: Emperor's Children kirjoitti:"We are His children," the Book of Primarchs relates he (Fulgrim) told them, "Let all who look upon us know this. Only by imperfection can we fail him. We will not fail!"
Diermes kirjoitti:Itse olen todennus slaaneshin 4 blastmasterin havocit järkyttävän tehokkaiksi. Varsinkin kun niitä saa maksimissaan 6 unittia.
Kerropa minullekin miten saat kuusi Slaaneshin merkitsemää Havocciyksikköä kolmeen Heavy Support-valintaan?
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Varmaan puhuttiin Slaanesh-Havoceista-sirkuksesta, jossa on kolme normaali Havoc-ryhmää, ja kolme Slaanesh-Havoc-ryhmää. 3 Eliteä ja 3 Heavy Supportia.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Eihän tota 6 havoc ryhmää saa muuten jaettua....
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
PaPanda

Viesti Kirjoittaja PaPanda »

Emperorin lapset saavat järkyttävästi tulivoimaa perus mara yksiköihin sonic blasterien avulla. On niillä myös kätevä wargear käytössään esimerkkinä : combat drugs.
Nidit ovat absoluuttisia
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Coridus kirjoitti:Varmaan puhuttiin Slaanesh-Havoceista-sirkuksesta, jossa on kolme normaali Havoc-ryhmää, ja kolme Slaanesh-Havoc-ryhmää. 3 Eliteä ja 3 Heavy Supportia.
Mutta tätä comboahan ei saa Emperor's Childreneille, joilla kaikilla yksiköillä täytyy olla Slaaneshin merkki.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Diermes

Mutta tätä comboahan ei saa Emperor's Childreneille, joilla kaikilla yksiköillä täytyy olla Slaaneshin merkki.
Kuinka niin ei saa. 6x 5 hlö slaanesh merkkistä havocciryhmää. 3 Heavy slotteihin ja kolme Eliteen. sen Sloton saa noiden kohdalla päättää eliten ja hevin väliltä.
Korjatkaa ihmeessä jos erehdyin niin en mene enää käyttämään tätä hirmuyhdistelmää peleissä.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Minkä mukaan? Minulta puuttuu uudempi painos, mutta minun kirjaseni ei moista salli.
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Diermes kirjoitti:
Kuinka niin ei saa. 6x 5 hlö slaanesh merkkistä havocciryhmää. 3 Heavy slotteihin ja kolme Eliteen. sen Sloton saa noiden kohdalla päättää eliten ja hevin väliltä.
Korjatkaa ihmeessä jos erehdyin niin en mene enää käyttämään tätä hirmuyhdistelmää peleissä.
Jos armeijan komentaja on Slaanesh-merkkinen, ei havoceilla ole Eliteen asiaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Diermes

Ah! Anteeksi erheykseni. Sekoitin tämän nyt sillointällöin käyttämääni yhdistelmään tzeentch johtoisessa armeijasta jossa elitessä 3 slaanesh havoccii ja hevissä 3 undivided havoccia.

-poistuu paikalta nolona-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”