Keisarin Lapset
Keisarin Lapset
Nyt kaipaisin asiantuntijoiden neuvoja Keisarin Lapsista, eli Slaanesh-legioonasta. Millaiset joukot ovat tehokkaita, heikkouksia ja vahvuuksia ja kuinka ne on mahdollista kiertää.
Ja jos mahdollista, historiaakin voisi valottaa typerälle...
Ja jos mahdollista, historiaakin voisi valottaa typerälle...
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Emperors childrenit olivat perfektionisteja (kaikki piti olla täydellistä). Siksi liittyivät horuksen puolelle. Käyttävät ääniaseita saadakseen maksimaalisen nautinnon.
Pelissä heillä on todella hyviä aseita (esim. blastmaster). Siireeni minor psychic power on myöskin aika kova. Omaavat myöskin erittäin kovia demoneita (demonetit=rending).
Pelissä heillä on todella hyviä aseita (esim. blastmaster). Siireeni minor psychic power on myöskin aika kova. Omaavat myöskin erittäin kovia demoneita (demonetit=rending).
Hedelmälepakoiden pitäisi kuolla sukupuuttoon...
Mun käsityksen mukaan perfektionismi oli enemmänki 1000poikien heiniä. Slaanesh hoitaa tämän nautinnon hakemisen. (osaksi kivun kautta). Itse slaanesh jumala on hyvin eroava muusta kolmesta sillä se on syntynyt seilusti muiden jälkeen eldarien "mokan" vuoksi. Itse olen todennus slaaneshin 4 blastmasterin havocit järkyttävän tehokkaiksi. Varsinkin kun niitä saa maksimissaan 6 unittia.
http://www.oyk.fi/rata-adressi/
Tukekaahan toverin kotimatkailua.... pliis
Käsityksesi on sitten väärässä.Diermes kirjoitti:Mun käsityksen mukaan perfektionismi oli enemmänki 1000poikien heiniä.
Index Astartes: Emperor's Children kirjoitti:"We are His children," the Book of Primarchs relates he (Fulgrim) told them, "Let all who look upon us know this. Only by imperfection can we fail him. We will not fail!"
Kerropa minullekin miten saat kuusi Slaaneshin merkitsemää Havocciyksikköä kolmeen Heavy Support-valintaan?Diermes kirjoitti:Itse olen todennus slaaneshin 4 blastmasterin havocit järkyttävän tehokkaiksi. Varsinkin kun niitä saa maksimissaan 6 unittia.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- The Captain
- Valvoja
Mutta tätä comboahan ei saa Emperor's Childreneille, joilla kaikilla yksiköillä täytyy olla Slaaneshin merkki.Coridus kirjoitti:Varmaan puhuttiin Slaanesh-Havoceista-sirkuksesta, jossa on kolme normaali Havoc-ryhmää, ja kolme Slaanesh-Havoc-ryhmää. 3 Eliteä ja 3 Heavy Supportia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kuinka niin ei saa. 6x 5 hlö slaanesh merkkistä havocciryhmää. 3 Heavy slotteihin ja kolme Eliteen. sen Sloton saa noiden kohdalla päättää eliten ja hevin väliltä.Mutta tätä comboahan ei saa Emperor's Childreneille, joilla kaikilla yksiköillä täytyy olla Slaaneshin merkki.
Korjatkaa ihmeessä jos erehdyin niin en mene enää käyttämään tätä hirmuyhdistelmää peleissä.
- The Captain
- Valvoja
Jos armeijan komentaja on Slaanesh-merkkinen, ei havoceilla ole Eliteen asiaa.Diermes kirjoitti:Kuinka niin ei saa. 6x 5 hlö slaanesh merkkistä havocciryhmää. 3 Heavy slotteihin ja kolme Eliteen. sen Sloton saa noiden kohdalla päättää eliten ja hevin väliltä.Mutta tätä comboahan ei saa Emperor's Childreneille, joilla kaikilla yksiköillä täytyy olla Slaaneshin merkki.
Korjatkaa ihmeessä jos erehdyin niin en mene enää käyttämään tätä hirmuyhdistelmää peleissä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Ah! Anteeksi erheykseni. Sekoitin tämän nyt sillointällöin käyttämääni yhdistelmään tzeentch johtoisessa armeijasta jossa elitessä 3 slaanesh havoccii ja hevissä 3 undivided havoccia.
-poistuu paikalta nolona-
-poistuu paikalta nolona-