40k,n siistein figu? häh?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Rautaharakka

40k,n siistein figu? häh?

Viesti Kirjoittaja Rautaharakka »

mitä pidätte, mikä on teistä siistein figu 40 k:ssa? ja ajattelin, että jos kommentoitaisiin myös muiden mieltymyksiä, ja perusteltaisiin omia, niin olis ihkuu.

itse pidän eldar stormguardianista, jolla on flameri kädessä, ehdottoman tyylikäs, niinkuin kaikki guardianit. Tuossa tyypissä on fiilistä. mitä itse ajattelette?
ei käy sanoi kristitty
WarHound
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja WarHound »

tämä nyt on aika huono topikki ylipäätänsä, koska makuasioista ei voi kiistellä. Vaikkei sitä ehkä ole ajateltukkaan niin, niin katsoppas vain niin johan tänne alkaa kinaa syntymään siitä, kun joku tykkää vaikka wraithlordista, niin joku heittää sit että
"sehän näyttää ihan *piip piip piip* ja tämä blaa blaa figu on siinä mielessä paljon tyylikkäämpi"

Erittäin huono keskustelun aihe mielestäni, ja tällaisia on tainnut ollakkin jo aikaisemmin montakin, kokeiles haku toimintoa. :P

mutta jos jotain on pakko heittää, niin heitänpäs oman uuden suosikkini sisters of battlen celestiali spessu. Tosin se on hieno modeli konvertoimiseen, en mä sitä sellaiseksi missään nimessä jättäisi :)
Rautaharakka

mielestäni makuasioista voi kiistellä, enkä tarkoittanut dissaamista, vaan asiallista keskustelua aiheesta, ei tuohon tyyliin mitä mainitsit. onko toi celestatian muuten sen living saintin näkönen? ihan makee, mutta vaihtaisin ne siinet pegasoksen siipiin.
ei käy sanoi kristitty
WarHound
Peliporukkavalvoja

Et ilmeisesti ole seurannut tarpeeksi foorumia, kun yleensä tämmöiset topikit menee siihen kiistelyyn, kun asiallisia ihmisiä on niin harvassa.

Joop, itse tosin laitan siihen living sainttiin helf G-eaglen siivet ja teen kunnollisen enkelin näköisen(jolla tosin on power armour) kun se tuollaisenaan tahtoo näyttää vähän seksuaalisesti hyväksikäytetyltä ;)

mielestäni todelliset pyhimykset on aika vähissä GW:n tuotevalikoimasta, niinpä päätin tehdä itse. Aloitan tämän viestin kirjoituspäivänä maalaamaan omaa ensimmäistä enkelikonversiota, ja kun se on valmis niin siirrän sen galleriaosioon, kiistelkää sitten siellä että miltä se näyttää, kun aikaisemmat konversiotuotokseni ovat saaneet vähän "oudon" maineen.

"Miten niin tämä killa kan näyttää perverssiltä?" "- Sen torso on tau crisis suitista, ja se on kaksi kertaa normaalin killa kanin kokoinen, se ei näytä roskakorilta ollenkaan, vaan enemmänkin humanoidilta." -"Eli meinaatko, ettei örkit voisi rakentaa mechaa?"

että tuommoista ;)
Rautaharakka

joo, itse pidän vaan haukan tai pegasoksen siivistä, mutta ookko nähny uutta wood-elf maagia, joka leijuu ristinä ilmassa?
revin siltä juuret ja muut kamat irti, ja teen siitä eldar avatarin.
ei käy sanoi kristitty
WarHound
Peliporukkavalvoja

olen nähnyt, en pidä. Ei se ruma ole, mutta siitä uupuu vain se "jokin". jos itse menisin tuolle jotain tekemään, niin pää poikki kaulasta ensinnäkin, sit skulptaisin sille uuden kaulan ja laittaisin sen katsomaan ylöspäin, sitten joko seivästäisin sen tai ristiinnaulitsisin ristiin. Siinä on yks vaihtoehto.

Mun mielikuvitus on tällä hetkellä hieman rajoittunut, koska tänhetkinen mariiniarmeijateema vaatii kovan mielikuvitusinspiraatioryöpytyksen, joka sijoittuu raamatun kärsimyksellisiin inspiraatioihin, TODELLA vaikea toteuttaa, mutta tyylikäs jos saan tehtyä, ehkä myös maailman vaikeimmalla väriskaalalla, eli mustan päälle valkoinen pääväri ja punainen toissijainen.

Tähän mennessä on onnistunut ihan kiitettävästi ne ainoat figut mitä olen joskus maalannut, mutta lahti fanatikkiin pitäisi saada koko armeija kasaan. Noh, saa nähä miten käy.

P.S. Kirjoitan melko nopeaa ja mun työkaverit täällä ihmettelee että enkai vain ole käyttänyt tietokonetta joskus aikaisemminkin ;)
shogun

Viesti Kirjoittaja shogun »

ne on ne migsulan valkoset haukka marinet :)
dont drink and drive,be coz u can smoke and fly(tapasi sanoa kerran kunno vanhan mari,rasta,räikeä myssy päässän istuva erittäin tumma neekeri)
kaaos-soturi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

No uusi Carnifex perkele. Pienen conffauksen vielä hienompi;)
it is a momentary madness!!!
BugsOwn

Viesti Kirjoittaja BugsOwn »

Monia heinoja on, varsinkin conffauksen jalkeen. Fexi, Broodside (arska versio mis molemmat tykit yhdes kades!)

Mut mageimpia on kyl DE DRAZAR MASTER OF BLADES!!!
varsinkin jonku tekema versio mis huume tankit selas! sairast!!!
En ny loyda sita linkkia mita etin mut tas vahan tavallisemman nakoinen drazar..

http://www.coolminiornot.com/88845
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Grot Banna Wava
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Varjonkutoja

Viesti Kirjoittaja Varjonkutoja »

Lelith hesperax... tai mikä lie onkaan :) (ku ei ole kodeksia tässä vieressä nyt)

Tyylikästä naisvoimaa ja paljasta pintaa ;) Iso miekka kouraan vaan ja pari metalli levya haarniskaksi ja kentälle, siinä on tyyliä. konffattuna figusta saa vielä hienomman
''Quar'valsharess del veldrinn lueth bwael''.
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Maeliksen assault marinet. Ehdottomasti hienoimpia! Pelkkänä figuna hienoin on inkvisiittori. Figu suorastaan loistaa "viileyttään" taístelukentällä.
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
FiGuTtAjA

Viesti Kirjoittaja FiGuTtAjA »

Omasta mielestä se on Ezekiel Holder Of The Keys jotenkin vaan niin hieno librarian tai sitten kaamoksen Typhus siinä viikatteessa on tyyliä.
20-21.5.2006 yö oli Suomen historian legendaarisin hetki!!! \,,/LORDI\,,/
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kaartin Sentinel on tyylikkäin figu (mikä on mieltymys Mecheihin, en tiedä...), mutta jos pitäisi valita tuollainen hahmo-figuuri niin se varmaan olisi vanha tinanen Cadian luti, siinä vasta äijän näköinen kaveri...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Thelacan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Thelacan »

Keisari. Hemmo on niin hottia kamaa, että figu suli heti ja pöydälle jäi vain tahra muistoksi hänestä.
Nyttemmin olen saanut todistaa monta pyhiinvaellusta pöytäni ääreen kun nörtit ovat tulleet ihastelemaan Keisarin jäännöksiä.

Mutta, nyt voit sinäkin tulla ihastelemaan Keisaria, tai anomaan armoa , vain 10€ minuutti. Voit sovittaa syntisi Keisarille kahden kesken. Vain tänään, ja huomenna sekä ylihuomenna ja niidenkin jälkeen, soita nyt! Erikoistarjous, 2 minuuttia 15€!
- Kynä-ääliö
Hellbender
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellbender »

WarHound kirjoitti:tämä nyt on aika huono topikki ylipäätänsä, koska makuasioista ei voi kiistellä. Vaikkei sitä ehkä ole ajateltukkaan niin, niin katsoppas vain niin johan tänne alkaa kinaa syntymään siitä, kun joku tykkää vaikka wraithlordista, niin joku heittää sit että
"sehän näyttää ihan *piip piip piip* ja tämä blaa blaa figu on siinä mielessä paljon tyylikkäämpi"
Heh, mistään muustahan ei voi kiistellä, kuin makuasioista. Faktoistahan on paha kiistellä ;)

Itse tykkään dreadnoughteista ja sentineleistä. Ghazghkull Mag Uruk Thraka on ei-vehiikkeli-puolelta sellainen figu, jonka voisi maalata vaikkei örkeillä pelaisikaan. Järeetä kamaa.
"Miehet rakastavat pelejä, ja sota on raaka, tappava peli - mutta peli kuitenkin, ja paras mitä on" - William Broyles
Drikon

Viesti Kirjoittaja Drikon »

tämähän riippuu katsojan näkökulmasta mutta eikös melkein mistä vaan saa niin hienoo että kyynelet nousee silmään jos vaan taitoo/halua riittää?
Just a little drop of poison.
Coridus

Viesti Kirjoittaja Coridus »

Kyllähän tuokin on totta, mutta tarvittaisiin luultavasti migsulan tasoinen maalaaja saadakseen... Minkähän edikan alotuslaatikossa niitä Grotteja taas tulikaan? Taisi olla toinen.
No sanotaan että sen loistamaan saaminen vaatii erittäin paljon taitoa. Kammottava figu. ;)
Mechanized Salamanders
Tau
Ravenwing
Iron Warriors

40k since third edition.
WereWolff

Viesti Kirjoittaja WereWolff »

mun mielestä hienoin figu on 40k daemon prince
Harri

Viesti Kirjoittaja Harri »

Mielestäni Dark Eldareilta löytyy pelin iskevimmän näköiset figut, Lelith Hesperax ja Drazhar.

Ihan perusarchoni sillä suurella kypärällä ja kouralla on myös komea, juuri se figu sai minut kiinnostumaan deldareista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”