Ropecon
Re: Ropecon
Figupelejä, Dipolissa, Loppukesästä.makebou kirjoitti:Ropecon! Mitä, Missä, Milloin
RoPeCon: Roolipelejä, larppeja, figuja ja kaikkea muuta
epämääräistä toimintaa (jopa Otaniemen mittaskaalassa... tai
noh, enpä tiedä)...
Milloin: 8.-10.8.2003, kysessä muuten 10:s coni (taidan olla käyny 8:ssa,
vain 2001 on jääny väliin muistaakseni ).
Missä: Dipolissa, Espoon Otaniemessä.
epämääräistä toimintaa (jopa Otaniemen mittaskaalassa... tai
noh, enpä tiedä)...
Milloin: 8.-10.8.2003, kysessä muuten 10:s coni (taidan olla käyny 8:ssa,
vain 2001 on jääny väliin muistaakseni ).
Missä: Dipolissa, Espoon Otaniemessä.
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Pistän tietoo jos/kun oleellista ja mahdollisesti jopa coniin asti paikkansa pitävää tietoa ilmaantuu.OneTrueDrunk kirjoitti:Ninnu conitressina todennäkösesti laittaa sit lähempänä ropeconia lisää inffoo asiasta.
:-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ropecon 2002 sivut ovat täällä. Lisää tietoa aiheesta, esim. viimevuoden ohjelmalistauksia löytynnee edelleen, samoin linkkejä kävijöiden ottamiin kuviin.
Ropecon 2003 on 8.-10.8. Espoon Dipolissa. Ja tosiaan kymmenvuotisjuhla coni. Ei kannata missata tätä conia. Trust me. :-)
Ropecon 2003 on 8.-10.8. Espoon Dipolissa. Ja tosiaan kymmenvuotisjuhla coni. Ei kannata missata tätä conia. Trust me. :-)
Jag känner en bot
Hmmh... ei kannata missata vai? Miksi mieleeni nousee, että tuo mielipide ei ole täysin objektiivinen...
Samapa tuo tapahtuma, monet vuodet olen elänyt ilman sitä ettekä te ole edes huomanneet sitä! :lol:
Samapa tuo tapahtuma, monet vuodet olen elänyt ilman sitä ettekä te ole edes huomanneet sitä! :lol:
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
Lähinnä referoin tuohon kymmenenvuotisteemaan.VonCarstein kirjoitti:Voi voi. Et tiedäkkään, että mitä olet missannut...Deceased kirjoitti:Samapa tuo tapahtuma, monet vuodet olen elänyt ilman sitä ettekä te ole edes huomanneet sitä! :lol:
Tottahan se on että jos ei conista tykkää ei siitä tykkää vaikka (etenkään) kun se kymmenen vuotta täyttää. Mutta conifaneille ja coni-curious tyypeille lähinnä näitä juttuja kirjoittelen. Ne joita Ropecon ei kiinnosta osaanevat jättää huomiotta topicin jonka otsikkona on ropecon...? :-)
Jag känner en bot
- The Captain
- Valvoja
Jeh. Tähän asti on joka helkkarin vuosi tullut jokin ylipääsemätön este, enkä ole niin ollen 'Coniin päässyt, mutta ensi vuonna täytyy sanoa niille muille ylipääsemättömille esteille, että minulla on ylipääsemätön este, ja tulla 'Coniin. Kerran on koittava minunkin aikani.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Itekki aikoinani noita pähkäilin...Mysterous kirjoitti:Minulla on jäänyt seuraavia asioita tässä topicissa epäselväksi tms.
Olen saanut käsityksen että Ninnu työskentelee conissa.
Onko sotavasaralla jokin tietty tilaisuus tms. conissa (tyhmä kysymys).
Ööööh................. onko coni maksullinen (en muutakaan keksinyt).
1. Ninnu työskentelee conissa
2. Ei tietääkseni ole
3. Coni on maksullinen, ninnu varmaan voi kertoo hintoja
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Mä olen juu conissa vastaamassa näistä figupeleistä... Sotulla saattaa olla jotain kivaa siellä, mutta siitä myöhemmin kun asioita varmistuu jne... Coni on maksullinen, 20 euroa on aika lähelle mitä viikonlopun ilo maksaa... (en ole koskaan itteäni coniin sisälle maksanut... :-))OneTrueDrunk kirjoitti: 1. Ninnu työskentelee conissa
2. Ei tietääkseni ole
3. Coni on maksullinen, ninnu varmaan voi kertoo hintoja
Jag känner en bot
- Oikolukuhirvi
- Viesti:
b) nukkuu paikanpäällä (ihan hyvä vaihtoehto)
c) ei nuku (mutta se ehkä kannattaa, vaikka onhan se kivaa valvao pari päivää putkeen, mutta jos turnaukseen osallistuu, niin suosittelen nukkumista.. ei niin ajatus kulje jos ei nuku)
jos on oikein rahaisa ihminen niin läheisyydessä sijaitsee ihan hotellikin. mutta mutta..
c) ei nuku (mutta se ehkä kannattaa, vaikka onhan se kivaa valvao pari päivää putkeen, mutta jos turnaukseen osallistuu, niin suosittelen nukkumista.. ei niin ajatus kulje jos ei nuku)
jos on oikein rahaisa ihminen niin läheisyydessä sijaitsee ihan hotellikin. mutta mutta..
gaming since '92