Minua on jo pitkään vaivannut asia, että kun rere unitit on delffien black guardeilla 0-1 niin tarkoittaako sen että guardeja saa olla vain yksi(ellei malekith tai kouran) vai että yksi, vaikka kymmenen ryhmä.
Anteeksi tyhmä kysymykseni, mutta en vain saa siihen selkoa.
Kysymys 0-1 säännoistä
- Black Herald
- The Captain
- Valvoja
Re: Kysymys 0-1 säännoistä
Yksi yksikkö tietenkin. Olisi aika outoa rajoittaa armeija vain yhteen black guardiin, jos yksikön minimikoko on kumminkin 10 modelia...Black Herald kirjoitti:Minua on jo pitkään vaivannut asia, että kun rere unitit on delffien black guardeilla 0-1 niin tarkoittaako sen että guardeja saa olla vain yksi(ellei malekith tai kouran) vai että yksi, vaikka kymmenen ryhmä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Black Herald
Re: Kysymys 0-1 säännoistä
Onkohan tästä jotain kirjallista sääntöä, että tuo todellakin tarkoittaa yksikköä eikä modelia?The Captain kirjoitti:Yksi yksikkö tietenkin. Olisi aika outoa rajoittaa armeija vain yhteen black guardiin, jos yksikön minimikoko on kumminkin 10 modelia...Black Herald kirjoitti:Minua on jo pitkään vaivannut asia, että kun rere unitit on delffien black guardeilla 0-1 niin tarkoittaako sen että guardeja saa olla vain yksi(ellei malekith tai kouran) vai että yksi, vaikka kymmenen ryhmä.
Parempi olisi olla, sillä sääntönillittäjät hyppivät muuten narua...
"Se joka sanoi että rahalla ei saa onnea, ei osaa ostaa oikeasta paikasta"
No esmes Hordes of Chaos -kirjassa (joka ensimmäisenä näppiin sattui) lukee organisation-sivuilla:
GW:n copypaste-tekniikan tuntien olettaisin muista kirjoista löytyvän jotain vastaavaa kans.p.55 kirjoitti:In some cases other limitations may apply to a particular kind of unit. This is specified in the unit entry. For example, the Chaos Furies unit entry is 0-1, meaning you may have a maximum of one of these units in total.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.